فدراسیون فوتبال روسیه فعلا تصمیمی برای پیوستن به کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عارف غلامی نه با استقلال تمدید قرارداد کرده و نه تیم جدید خود را برگزیده است.
وزیر نیرو از پیگیری حق آبه هیرمند خبر داد و گفت : برای مدیریت مصرف آب میزان مصرف هر واحد ساختمانی به روش التراسانیک اندازه گیری می شود.
وزیر امور خارجه ارمنستان پس از دیدار با وزیر خارجه اتریش اعلام کرد: زمان ادامه مذاکرات برای عادی‌سازی روابط با ترکیه فرارسیده است.
استقلال همچنان تلاش می کند تا محمدحسین اسلامی، هافبک جوان ذوب آهن را به خدمت بگیرد.
پس از برگزاری نشست هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت، اعضای جدید تیم مدیریتی این باشگاه معرفی شدند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد که مناسب‌ترین گزینه برای سرمربیگری این تیم ریکاردو ساپینتو است.
وزرای دفاع ایران، روسیه، سوریه و ترکیه بر لزوم ادامه مذاکرات چهارجانبه با هدف تحقق صلح و ثبات در سوریه تاکید کردند.
تلاش‌های مدیریت باشگاه چلسی برای جذب سرمربی جدید برای جانشینی گراهام پاتر به اوج خود رسیده است.
اولیانوف در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد که روسیه مصصم است مذاکرات برای تکمیل مذاکرات برجام در اسرع وقت انجام شوند.
معاون نخست وزیر روسیه از ادامه مذاکرات ایران و روسیه بر سر موضوع سوآپ نفت و گاز خبر داد و گفت: جزئیات فنی در دست بررسی است.
معاون وزیر خارجه ایران در گفت‌وگو با یک رسانه عربی تاکید کرد که ابرقدرت‌ها می‌خواهند که پیشرفت‌های هسته ای ایران را تهدید جلوه دهند درحالی که فعالیت‌های هسته ای ایران در چارچوب معاهدات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اعلام کرد کشورهای غربی به دلیل اشتباهات محاسباتی خود، اراده سیاسی لازم برای ادامه مذاکرات وین ندارند.
نخست‌وزیر سابق اسرائیل گفت که بعداً درباره تعهد پوتین به زلنسکی اطلاع‌رسانی کرد، نفتالی بنت همچنین گفت: کشور‌های غربی جلوی مذاکرات بین روسیه و اوکراین را گرفته‌اند. هرچه انجام دادم در دوران میانجی‌گری، با آمریکا، آلمان و فرانسه با جزئیاتش ارائه کردم. اما آن‌ها جلوی مذاکرات را گرفتند. غرب تصمیم گرفته تا به حملاتش علیه پوتین ادامه دهد و مذاکرات را متوقف کند.
باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد یک و نیم ساله عیسی آل کثیر است.
وزیرامور خارجه کشورمان اظهارداشت: قرار است آقایان جوزپ بورل و انریکه مورا همزمان با ورود ما به اردن سفر کنند،اردن فرصت مناسبی است که ما بتوانیم این گفتگوها (مذاکرات رفع تحریم) را تکمیل کنیم.
وزیر دفاع ایتالیا می گوید کشورش در نظر دارد تا زمان آغاز مذاکرات صلح میان روسیه و اوکراین به ارسال کمک نظامی به کی یف ادامه دهد.
میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین جمعه شب گفت، کشور‌های غربی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای ایجاد مشکل در ادامه مذاکرات بر سر بازگرداندن توافق هسته‌ای ایران استفاده می‌کنند.
مدیر عامل شرکت ملی نفت با اعلام اینکه تیم فنی شرکت روس در تهران مستقر شده است تاکید کرد: در نوامبر سال جاری تیم راهبری پروژه‌های مربوطه جهت ادامه مذاکرات فنی، مخزنی و زمین شناسی به تهران خواهند آمد. اما آنچه در مورد قرارداد و حضور شرکت‌های خارجی در میادین نفت و گازی ایران همواره نگران‌کننده و بحث‌برانگیز بوده، موضوع افشای اطلاعات مخازن به خصوص میادین مشترک به کشور همجوار و همسایه بوده است. کما اینکه در مورد قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی با توتال نیز مباحثی از این قبیل مطرح شد.
سخنگوی کاخ سفید گفت: ادامه مذاکرات هسته ای ایران به سود امنیت ملی آمریکا است.
در حالی که مذاکرات توافق هسته‌ای به پایان مسیر خود نزدیک می‌شود آمریکا همچنان به تحریم شرکت‌های پتروشیمی ایران ادامه می‌دهد. تحریم‌ها هم چنین می‌تواند ابزار موثری در مبارزه با تجارت غیرقانونی مواد مخدر باشند. اما تحریم‌ها تنها زمانی موثر هستند که بین سازمان‌ها هماهنگ شوند. تابستان امسال روسیه منبع شماره یک تحریم‌های جدید بود و هم چنان از آغاز جنگ اوکراین تاکنون هدف شماره یک بوده است.
روزنامه کیهان با انتقاد از موضع یکی از روزنامه‌ها‌ی اصلاح طلب نوشت: ادعا شده که آمریکا و اروپا به ادامه مذاکرات اصرار دارند و در مقابل این روسیه و چین هستند که انعقاد توافق برجام را مخالف منافع خود می‌بینند. ادعا‌های این متن تحریف‌کننده اظهارات نمایندگان روسیه و چین است.
معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه روسیه امروز در نشست خبری اعلام کرد: نتیجه مثبت مذاکرات وین کاملا محتمل است و هیچ مسئله لاینحلی در این باره وجود ندارد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی گفت: مذاکرات میان روسیه و آمریکا برای ازسرگیری معاهده «استارت نُو» ادامه یابد.
کارشناسان جمهوری اسلامی ایران برای دومین بار در دو روز گذشته، دقایقی پیش به منظور ادامه مذاکراتی که با محور رفع تحریم‌ها در وین جریان دارد، وارد هتل کوبورگ شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ