سخنگوی کانون سهامداران عدالت گفت: هیچ گاه در رابطه با تخصیص سهام عدالت چه در گذشته و چه حال ثبت نام عمومی و اینترنتی وجود نداشته است.۱۳ آذر طبق تصویب‌نامه هیات وزیران با معرفی افرادی که به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی شده‌اند، جزییات واگذاری این سهام اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون مصوب کرد که مشمولان دارای ۳ فرزند و بیشتر و مشمولان بالای ۳۵ سال دارای دو فرزند از خدمت سربازی معاف شوند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان متولد سال ۱۳۸۴ که مشتاق به شرکت در مراسم اربعین حسینی هستند در ماه‌های محرم و صفر یعنی از ابتدای مرداد ماه تا ۲۵ شهریور ماه می‌توانند بدون نیاز به دریافت مجوز خروج از کشور از وظیفه عمومی، در این مراسم معنوی شرکت کنند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان متولد ۱۳۸۴برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در ماه های محرم و صفر نیازی به دریافت مجوز خروج از کشور ندارند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مشمولان غیرغایب که متقاضی شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی هستند باید مجوز خروج از کشور دریافت کنند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان غیر غایب برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در بازه زمانی ابتدای مرداد تا 25 شهریور می توانند مجوز خروج از کشور دریافت کنند.
رئیس بازرسی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: این سازمان تنها مرجع رسمی تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی است و مشمولان از اعتماد به افراد سودجو و جاعل خودداری کنند.
تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ دریافت کرده‌اند باید با مراجعه به یکی از دفاتر برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت کنند.
ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: همه مشمولان و کارکنان وظیفه دارای ۴ فرزند و بالاتر و مشمولان وظیفه غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه دارای ۳ فرزند، از خدمت سربازی معاف می‌شوند.
حمایت‌های قانونی سازمان تامین اجتماعی برای بازماندگان تنها منحصر به مستمری ماهیانه نیست. برخورداری از خدمات بهداشتی و درمانی، دریافت بن (کالابرگ)، کمک هزینه مسکن، کمک هزینه همسران متکفل فرزند، کمک هزینه اولاد و عیدی از دیگر خدماتی است که به بازماندگان بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران متوفی ارائه می‌شود.
بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز سود مشمولان دریافت سود سهام عدالت ۴۸ ساعت زمان خواهد برد و ممکن است به دلیل یک سری مشکلات برای برخی سهامداران واریز نشود.
مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی، عدم صدور پروانه کسب و. مواجه خواهند شد.
مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی، عدم صدور پروانه کسب و. مواجه خواهند شد.
نمایندگان مجلس دولت را موظف کردند از محل باقی مانده سهام متعلق به دولت یا شرکت‌های دولتی نسبت به واگذاری سهام عدالت به کلیه جاماندگان مشمول دریافت این سهام اقدام کند.
بر اساس رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مدت خدمت نظام وظیفه مشمولان قانون کار به عنوان سابقه کارگاهی کارگر برای دریافت مزایای پایان کار لحاظ می‌شود.
مشمولان غایبی که تاکنون برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده‌اند برابر ماده ۱۰ این قانون با محرومیت اجتماعی از جمله عدم امکان ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی، عدم برخورداری از معافیت کفالت، عدم دریافت تسهیلات بانکی و... رویرو خواهند شد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: مکاتبات لازم با ۳۶ شرکت بورسی سهام عدالت برای دریافت سود مشمولان انجام شده، اما تاکنون مبلغ ناچیزی به حساب های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز شده است.
در شرایطی که لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری پس از حدود یک ماه بررسی و تصویب مجلس، قرار بود از ابتدای آذر ماه اجرایی شود و دریافتی مشمولان این قانون افزایش یابد، تاکنون این اتفاق نیفتاده که گویا دلیل آن ثبت نشدن اطلاعات از سوی دستگاه‌های اجرایی است.
سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد؛ مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ آذر ماه سال ۱۴۰۱ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ برگ معرفی نامه به مراکز آموزش را دریافت کنند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون مقرر شد که مشمولان غایب سربازی تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و اشتغال دریافت کنند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: پس از ثبت نام اینترنتی، عدم دریافت وثیقه است و کلیه مشمولانی که بخواهند در طول سال از کشور خارج شوند مبلغی را به عنوان ودیعه می‌گذارند و پس از بازگشت به آن‌ها عودت داده می‌شود، اما امسال خروج برای مشمولان زائر رایگان و بدون اخذ وثیقه است و تاکنون تعداد زیادی نیز توانسته‌اند به عتبات عالیات مشرف شوند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار هفته نخست این تیم برابر استقلال، گفت: ساپینتو به من گفت که این بازی جنگ است.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از افزایش تعداد خدمات امدادی به دنبال وقوع سیلاب های اخیر در کشور خبر داد.
رئیس کمیته بازار سرمایه مجلس درباره آینده بازار بورس، گفت: پیش‌بینی می‌شود؛ بازار سرمایه در بلندمدت بازدهی بهتری نسبت به بازارهای موازی خود داشته باشد اما در کوتاه مدت نیازمند اصلاحاتی است.
با وجود اینکه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی طی چند مرحله از مشمولان سهام عدالت دعوت کرده برای دریافت سود اطلاعات خود را ثبت کنند، همچنان و بعد از سه دوره فراخوان، حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشمول اقدام به ثبت اطلاعات و دریافت سود خود نکرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ