فراجا: شرایط پذیرش زائران در پایانه‌های مرزی از طرف عراقی اصلا وجود ندارد/ به هیچ عنوان در حال حاضر برگ گذر موقت برای سفر اربعین صادر نمی‌شود/ هر کسی در هر نقطه از مسیر است و قصد سفر زمینی به عراق را دارد در همان نقطه متوقف شود و جلوتر نیاید/ افرادی که هنوز حرکت نکرده‌اند از سفر زمینی به عراق منصرف شوند/ هر قدم حرکت به سمت پایانه‌های مرزی باعث به خطر افتادن جان زائران خواهد شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع امنیتی از استقرار گسترده نیروهای حشدشعبی در نوار مرزی با سوریه همزمان با تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در این منطقه خبر داد.
وزارت دفاع بلاروس رزمایش نظامی را در مرز مشترک این کشور با لهستان و لیتوانی آغاز کرد.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: تورم‌های ماهانه در حدود ۲ درصد کنترل شده، بیکاری به مرز کم‌سابقه ۸ درصد نزدیک شده، آمار رشد تولید صعودی است و دو سال آینده را می‌توان سال‌های شکوفایی و ثمردهی عملیات نجات ایران دانست.
نخست وزیر لهستان اعلام کرد که گروهی از نظامیان گروه واگنر در نزدیکی مرز این کشور مستقر شدند.
نخست وزیر لهستان اعلام کرد که گروهی از نظامیان گروه واگنر در نزدیکی مرز این کشور مستقر شدند.
در حالیکه چندی قبل، جوانان لبنانی با شجاعت خود، اقدام به جمع آوری دوربین‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز این کشور کردند، نظامیان صهیونیست شبانه این دوربین‌ها را مجدداً کار گذاشتند.
منابع محلی در شرق سوریه از وقوع چندین انفجار مهیب در اطراف پایگاه نظامی غیرقانونی آمریکا واقع در شهر «الشدادی» واقع در جنوب استان الحسکه در شرق سوریه نزدیک مرز با عراق خبر دادند.
این روز‌ها که به انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم، رفتار‌های جریان‌های مختلف و درونی پایداری را با یکدیگر راحت‌تر می‌توانیم تشخیص دهیم. برای درک شرایط مرز با گروه‌های همسو نیز رفتار جریان پایداری با قالیباف در مجلس و حدادعادل در بیرون از مجلس گویاست. راست رادیکال قائل به «ناب‌گرایی» یا «خالص‌سازی» هرچه بیشتر جریان راست است. در این رابطه هم راست نو و راست میانه به‌شدت تحت تأثیر جریان پایداری هستند.
در جریان درگیری میان ارتش پاکستان و عناصر مسلح نزدیک مرز با افغانستان، ۶ نفر از هر دو طرف کشته شدند.
طبق گزارش مقامات پاکستانی، در پی ریزش بهمن در شمال پاکستان نزدیک به مرز چین، حداقل ۱۰ نفر کشته شدند.
در حادثه سقوط یک هواپیما در سوییس نزدیک مرز فرانسه، چندین نفر کشته شدند.
در حمله افراد مسلح به پادگان ارتش پاکستان در ایالت بلوچستان نزدیک مرز افغانستان، ۱۶ نظامی این کشور کشته و ۴۰ تَن نیز زخمی شدند.
در حمله افراد مسلح به پادگان ارتش پاکستان در ایالت بلوچستان نزدیک مرز با افغانستان، ۱۶ نظامی این کشور کشته و ۴۰ تَن نیز زخمی شده‌اند.
وزارت دفاع بلاروس در بیانیه ای اعلام کرد: تعداد زیادی نیروی اوکراینی نزدیک مرز با بلاروس تجمع کرده‌اند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروی زمینی تحرک خود را به مرز ۹۰ درصد نزدیک کرده است که در ارتش‌های دنیا کم نظیر است.
مجید جلالی بعد از نزدیک به 40 سال فعالیت در عرصه مربیگری آرام آرام به مرز بازنشستگی در این حرفه رسیده است.
العربیه مدعی وقوع یک انفجار در قنیطره سوریه نزدیک مرز با سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
جنگنده روسی «سوخو ۲۷» هواپیمای آلمانی را بر فراز دریای بالتیک و نزدیک مرز با این کشور رهگیری کرد.
نورنیوز رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به آتش‌سوزی در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی و حمله به کامیون‌های حمل سوخت در مرز سوریه واکنش نشان داد
یک وبگاه نروژی امروز ادعا کرد که چند فروند بمب‌افکن اتمی روسیه نزدیک مرز این کشور مستقر شده‌اند.
در مرز‌های جنوبی، آن‌ها که مطمئن شده‌اند امکان بازشدن مرز وجود ندارد و دسته‌ای که از ازدحام و گرمای مسیر خسته شده‌اند ولی همچنان اشتیاق و اصرار به ادامه مسیر خود دارند، عازم غرب کشور و مرز خسروی می‌شوند؛ این تغییر مسیر را فروشندگان بین‌راهی نزدیک به کرمانشاه و در فاصله کرمانشاه تا سرپل‌ذهاب هم به چشم دیده و تایید می‌کنند.
فرمانده مرزبانی فراجا با بیان این که بر اساس تجربیات سال‌های گذشته با نزدیک شدن به اربعین حسینی تعداد مراجعه زائران به مرز مهران افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم که به پایانه‌های مرزی دیگر مراجعه کنند در حال حاضر به غیر از مرز مهران زائران می‌توانند از پایانه‌های مرزی خسروی، چذابه، شلمچه، تمرچین و باشماق برای سفر به عراق تردد کنند.
ارتش صربستان در منطقه امنیتی نزدیک کوزوو مانور نظامی برگزار کرد.
پیشتر روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشته بود که امکان حصول توافق در پرونده ترسیم مرز‌های دریایی میان لبنان و فلسطین اشغالی تا ماه آینده میلادی (سپتامبر) وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ