مدیرعامل باشگاه مس کرمان از خروج دو گزینه سرمربیگری این تیم برای حضور قدرتمند در لیگ دسته اول خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستور قضایی جهت جمع‌آوری بیلبوردهای تبلیغات پیش فروش خودرو خبر داد.
انتقاد از عزم همکاری تهیه کننده و مجری برنامۀ تلویزیونی «ایرانگرد» با عمانی‌ها در حالی است که از صدا وسیما و وزارت گردشگری باید پرسید چرا؟!
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص حمله مسلحانه افراد ناشناس به یک کیوسک در شهرستان چهاردانگه دستور تشکیل پرونده قضایی داد.
القاصی دستور داد تمام ابعاد این سرقت مسلحانه و به عنف این افراد مورد بررسی و اتهامات متهمان ضمن تشکیل سریع پرونده قضایی تعیین، نسبت به تحقیقات دقیق مقدماتی اقدام و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی مربوطه ارسال شود.
جواد قارایی کارگردان مجموعه مستند ایرانگرد گفت: طرح‌هایی دارم که نیازمند حمایت است، اما احساس می‌کنم حمایت‌ها کم شده است. مهاجرت نکرده‌ام و سفرم کاری بود.
جواد قرایی مستندساز و سازنده سریال پرمخاطب مستند ایرانگرد به دعوت مسولان عمانی به این کشور مهاجرت کرد تا برای تبلیغ و گسترش گردشگری عمان فعالیت کند.
آیین الحاق سامانه سلاح کروز بردبلند دریایی ابومهدی با حضور امیر سرتیپ قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ارتش و سپاه انجام شد.
کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت از صدور دستورات قضایی برای دستگیری عامل شهادت شهید کریمی از ماموران فراجا در این شهرستان خبر داد.
شورای عالی هواپیمایی خواستار برخورد قضایی با سایت‌های غیرمجاز و گران‌فروشی بلیت هواپیما شد.
قرایی مقدم گفت: آموزش و پرورش ما درجا می‌زند، جلو نمی‌رود، پویا و داینامیک نیست. حرکتی نمی‌کند و در وضعیت ایستایی قرار دارد. در نتیجه زیان علمی به وجود می‌آورد. همانطور که می‌بینیم در زمینه‌های مختلف نوآوری صورت نمی‌گیرد. کسانی که ابداعاتی دارند نیز به طور خود جوش به دنبال پروژه‌ها و برنامه‌های خود رفته اند و به ابداعات و اختراعات پرداخته اند.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به نمایش جوانمردانه دو تیم هم‌استانی علیرغم حواشی شکل گرفته، مدعی شد تلاش آنها برای حفظ سهمیه ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل جدید مس کرمان علیرغم دریافت حکم هنوز مجوزهای لازم برای امضا را نگرفته تا با مشکلاتی در تقابل با نفت آبادان حاضر شوند.
مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان پس از شکست تیمش مقابل نفت آبادان، خواهان رسیدگی به عملکرد وحید کاظمی، داور مسابقه، شده است.
علی قرایی مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان با یک پیام ویژه به تمرین تیم فوتبال مس کرمان رفت تا اولین دیدار خود را با اعضای این تیم داشته باشد.
با تغییرات شکل گرفته در راس مدیریت باشگاه مس کرمان، هواداران این تیم نسبت به آینده نارنجی‌پوشان با امیدواری بیشتری کار را دنبال خواهند کرد.
نشست خبری محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع صبح امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ با حضور خبرنگاران رسانه ها در حال برگزاری است.
محسنی اژه‌ای تصریح کرد: رویکرد دستگاه قضایی از همان ابتدا، تفکیک قائل شدن میان معترضان و عناصر اصلی اغتشاشات بود؛ بر همین اساس اگرچه افراد فریب‌خورده اغتشاشات با عنایت مقام معظم رهبری مشمول عفو قرار گرفتند اما عناصر اصلی اغتشاشات که مرتکب جنایت و محاربه و افساد فی‌الارض شده یا سبب خسارت به اموال مردم شده و شاکی خصوصی دارند و یا مرتبط با سرویس‌های جاسوسی بیگانه هستند در زمره عفوشدگان قرار ندارند.
رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد، به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد.
رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد
رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد
امان الله قرایی مقدم گقت: قانع‌کردن افکار عمومی امری سهل است. مثلا در بحث حجاب سیستم می‌توانست با مردم حرف بزند و تبادل‌نظر کند تا بالاخره به نتیجه‌ای واحد برسند. مردم اگر این حس را پیدا کنند، مسئولان به حرف‌شان گوش می‌دهند و در مواردی "تغییر" را ضروری بدانند، تعامل به وجود خواهد آمد و در نتیجه کاهش مشکلات، توسعه را موجب خواهد شد.
حضور میدانی در شهر تهران در شب گذشته حکایت از عادی شدن شرایط و حکم‌فرمایی آرامش به رغم رپورتاژ سنگین رسانه‌های معاند و عناصر ضدانقلاب در شهر داشت.
سینمای رسانه‌ها در روز نخست از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «رمانتیسم عماد و طوبا» و «بی همه چیز» بود و در این میان، «بی‌همه چیز» ساخته محسن قرایی و با بازی هدیه تهرانی و پرویز پرستویی که ظاهراً گرته برداری از نمایش ملاقات با بانوی سالخورده است، توجه بیشتری را نسبت به خود جلب نمود.
در روز دهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش درآمد و در همین چارچوب فیلم ساعت 14، فیلم بی همه چیز (محسن قرایی) و ساعت 17 فیلم یدو (مهدی جعفری) برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ