قرایی مقدم گفت: آموزش و پرورش ما درجا می‌زند، جلو نمی‌رود، پویا و داینامیک نیست. حرکتی نمی‌کند و در وضعیت ایستایی قرار دارد. در نتیجه زیان علمی به وجود می‌آورد. همانطور که می‌بینیم در زمینه‌های مختلف نوآوری صورت نمی‌گیرد. کسانی که ابداعاتی دارند نیز به طور خود جوش به دنبال پروژه‌ها و برنامه‌های خود رفته اند و به ابداعات و اختراعات پرداخته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متولدان دهه ۶۰ درگیر یکی از پرچالش‌ترین دهه‌ها از آغاز تولد و در جریان مراحل زندگی بودند و به نظر می‌رسد که حتی در سالمندی نیز این چالش ادامه خواهد داشت. مرکز پژوهش‌های مجلس در یک گزارش به بررسی چالش‌های سالخوردگی در ایران پرداخته است. این گزارش دو نکته مغفول در بحث‌های سالخوردگی ساختار سنی کشور را معرفی کرده است: نخست عدم توجه به جمعیت سالمندان حال حاضر و دیگری وضعیت کنونی افرادی است که در آینده در اوج سالخوردگی قرار می‌گیرند. بر اساس برآوردهای این گزارش، تعداد افراد سالمند بالای ۶۵سال در سال۱۴۰۰ حدود ۵/ ۵میلیون نفر بوده و در سال۱۴۱۵ این رقم به ۱۰میلیون نفر و در ۱۴۲۰ به بیش از ۱۳میلیون نفر خواهد رسید. بنابراین نظام تامین اجتماعی کشور باید منتظر تامین اجتماعی و مراقبت بهداشتی از جمیعتی باشد که سه‌برابر جمعیت کنونی است. این نکته مهم است که تغییر روند باروری نیز تاثیری در این چالش ندارد و باید سیاست‌هایی در جهت شناسایی نیازهای جمعیت سالمند و برنامه‌ریزی برای اداره این گروه سنی در دستور کار قرار گیرد. نکته مهم دیگری که این گزارش به آن اشاره می‎کند، این است که سالخوردگی جمعیت کشور به سمت زنانه شدن رفته و زنان کشور در مقابل مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیار آسیب‌پذیرند. بنابراین توانمندسازی زنان، از ضروریات سالمندی فعال و موفق است.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارائه تحلیلی از تحولات آینده منطقه و جهان گفت: در اسناد امنیت ملی امریکا بیان شده که قرن بیست و یکم قرن امریکایی است. در حالی که این قرن تبدیل به افول امریکا شد. سند ۲۰۲۳ امریکا تأکید کرده که تا سال ۲۰۳۰ دچار افول و مشکلات اساسی خواهد شد. در اسناد اسرائیل هم بیان شده که با وضعیت و روند فعلی اسرائیل به ۸۰ سالگی نخواهد رسید.
صبح امروز متقاضیان در حالی در محل آزمون حضور یافتند که آخرین آزمون هفت ماه قبل برنامه ریزی شده بود و می‌بایست برگزار می‌شد، اما سازمان ناظر با برگزاری اش مخالفت کرد و لغوش نمود. اتفاقی که امروز بار دیگر خورد و حالا با صدور اطلاعیه ای، نکات مختصری در خصوص آن بیان شده است؛ نکاتی که وضعیت آینده را ترسیم نمی‌کند...
هینتون فکر می کند که تفاوت بین ما و هوش مصنوعی فعلی در محدوده ورودی است. چت جی پی تی تک وجهی می باشد و تنها بر روی متن آموزش دیده است در حالی که سایر هوش های مصنوعی می توانند تصاویر را درک کرده و ایجاد کنند. از دید او این وضعی تغییر خواهد کرد و هوش مصنوعی آینده چند وجهی خواهد بود و می تواند با اتصال به یک ربات عمل کند.
مهدی قایدی می گوید که در حال حاضر بازیکن شباب الاهلی است و باید راهی دبی شود تا از آینده اش مطلع شود.
چت بات‌ها، ربات‌ها و دیگر فناوری‌های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی در حال تغییر صنعت گردشگری هستند. با چنین وضعیتی در آینده چه چیزی در انتظار گردشگران و صنعت گردشگری خواهد بود؟
رژیم غذایی بر وضعیت سلامت افراد (چه در حال، چه در آینده) تأثیر می‌گذارد. رشد و تکامل مطلوب مستلزم پیروی از برنامه غذایی سالم است. برنامه غذایی سالم می‌تواند انرژی لازم برای فعالیت‌های روزانه را فراهم کند.
در حالی که فساد کماکان در حال نفوذ است و انتخابات دروغین تحت تاثیر پول، تعصب، شبه نظامیان، مواد منفجره و پهپاد قرار می‌گیرد پیشروی منطقه به سوی آینده ناممکن است. باقی ماندن خاورمیانه در وضعیت کارخانه تولید زلزله مجازات سختی برای مردمان ساکن آن منطقه است. بی عدالتی طبیعت را نیز به آن اضافه کنید. قساوت زمین فصلی است، اما خشونت کارخانه تولید زلزله توسط انسان‌ها پیوسته است.
یک کارشناس حوزه آب و محیط زیست گفت: دریاچه ارومیه سال ۱۳۷۵، ۳۳ میلیارد متر مکعب آب داشت اکنون این میزان به کمتر از یک میلیارد متر مکعب آب رسیده است، در حال حاضر تقریبا می‌توان گفت ما به بدترین وضعیت رسیده‌ایم، زیرا سطح تراز دریاچه هرگز در سطح کنونی نبوده است.
مهم‌ترین درسی که تصمیم‌گیران و استراتژیست‌ها سیاست خارجی کشورمان از طرح تز عجیب زمستان سخت باید بگیرند این است که نباید فرصت‌ها را با طرح ایده‌های سلبی که شاید در آینده محقق شود یا خیر، از دست داد. اگر در تابستان اروپایی‌ها بر احیای توافق برجام و شاید تسهیل واردات انرژی از ایران (البته بیشتر نفت؛ چرا که اروپایی‌ها هم از نداشتن ظرفیت انتقال گاز ایران آگاه بودند) رغبت و حتی اصرار داشتند، اکنون دیگر شرایط تماما دگرگون شده است. حالا به جرات می‌توان این درس را برای مسئولان کشور بازگو کرد که نه تحولات سیال هستند و هر بازیگری در مسیر پویایی هر چه بیشتر خود گام بر می‌‎دارد؛ لذا نه در وضعیت کنونی و در آینده، نباید برای دست‌یابی به منافع دست به قمار زد
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه اگر آقای هاشمی بود و میتوانست ایده هایی که در ذهن داشت را عمل کند، ما «جمهوری» دیگری داشتیم، گفت: آقای هاشمی با دوراندیشی آینده را می دید و می دانست که با اجبار نمی شود جامعه را به یک سمت کشاند؛ و حالا ما شاهد وضعیت موجود نبودیم.
مدیران چلسی انتظار دارند گراهام پاتر، سرمربی‌شان، در طول زمان بتواند مثل میکل آرتتا در ساختن تیمی قدرتمند موفق بشود و در نتیجه فعلا او را برای نتیجه‌گیری تحت فشار نخواهند گذاشت.
مسابقات جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ در حالی ماه آینده به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود که گروه اول از ملی‌پوشان کشورمان اواخر هفته جاری برای دریافت ویزا اقدام خواهند کرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ۴ نفر از بیماران در وضعیت وخیم قرار دارند و در بخش ویژه بستری هستند، عنوان کرد: ٩ نفر از مجموع مصدومان ترخیص پیدا کرده‌اند. بقیه در بخش‌های عادی بستری هستند و طی روز‌های آینده مرخص می‌شوند.
قیمت طلا در روز جمعه و در حالی که بازارها بر روی چرخه انقباضی آهسته‌تر فدرال رزرو پس از نشست نوامبر افزایش یافته بودند،یک رالی قوی داشت. تحلیلگران اکنون به داده‌های تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم و گزارش‌های درآمدی هفته آینده توجه زیادی دارند تا نگاه بهتری به وضعیت اقتصاد ایالات‌متحده داشته باشند.
«در حال حاضر بازار مسکن با تورم بسیار افسار گسیخته‌ای روبرو بوده، که بیشتر آن ناشی از افزایش انتظارات تورمی است، با توجه به اینکه چشم انداز روشن و امیدبخشی نسبت به آینده اقتصادی کشور وجود ندارد، بازار مسکن به صورت سنتی کم ریسک‌ترین بازار برای سرمایه گذاری است و به همین خاطر، سیل سرمایه‌های سرگردان است که به این بازار سرازیر می‌شود، طبعا در این وضعیت قیمت‌ها با توجه به شرایط موجود تا پایان سال با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.»
برنامه ششم در حالی تدوین شد که وضعیت اقتصادی با امروز متفاوت بود بنابراین اهداف مدنظر بویژه در بخش صنعت محقق نشد که این مساله ضرورت تدوین واقع بینانه و آینده نگر برنامه هفتم را نشان می دهد.
موضوع باشگاه استقلال با ارسلان مطهری و کاوه رضایی به پیچیده‌ترین حالت خود رسیده است؛ پرونده به کمیته تعیین وضعیت رفته و باید منتظر روزهای آینده باشیم.
امروز مطالبی همچون پای همسران واعظی و آخوندی به قرارداد‌های فولاد باز شد، تحلیل شستا | وضعیت شستا چگونه خواهد شد؟، چرا قیمت شیبا اینو در حال رشد است؟، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، پیش بینی بورس امروز | بورس چگونه خواهد بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار + پیش بینی قیمت دلار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تابستان امسال در حالی از نیمه گذشت که نه تنها برخلاف سال گذشته تجربه‌های تلخ خاموشی‌های گسترده برق تکرار نشد، بلکه به ظرفیت تولید برق کشور نیز افزوده شد و دستاوردی ارزشمند که به واسطه مجموعه عوامل متعددی رقم خورد، امیدها را برای بهبود وضعیت صنعت برق کشور در آینده زنده کرد.
تابستان امسال در حالی از نیمه گذشت که نه تنها برخلاف سال گذشته تجربه‌های تلخ خاموشی‌های گسترده برق تکرار نشد، بلکه به ظرفیت تولید برق کشور نیز افزوده شد و دستاوردی ارزشمند که به واسطه مجموعه عوامل متعددی رقم خورد، امیدها را برای بهبود وضعیت صنعت برق کشور در آینده زنده کرد.
دفاع بتنی و برد الاهلب در اولین گام با زوج شجاع و کنعان
قتل پسر ۹ ساله به دست پدر معتاد
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: با قانون جدید مجلس فرآیند دو یا سه ساله ای که پیش روی بانوان برای درخواست مهریه بود را کاهش داده و به صورت شرعی که عندالمطالبه است برای خانم ها راحت تر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ