شورای عالی هواپیمایی خواستار برخورد قضایی با سایت‌های غیرمجاز و گران‌فروشی بلیت هواپیما شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از برخورد با هنجارشکنان طی ایام اخیر در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: ره آورد این برخورد جدی، تامین امنیت شهروندان بوده است.
رئیس عدلیه به مقامات قضایی در استان فارس دستور مؤکد داد تا همه عناصر و عوامل دخیل در حادثه تروریستی شاه چراغ را شناسایی و دستگیر کنند.
غضنفرآبادی در خصوص برخورد احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن، گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است، باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.
اهواز - معاون امنیتی استانداری خوزستان گفت: عزم شورای تامین و دستگاه‌های قضایی و امنیتی این است که متخلفان را در این شهر به سزای کارشان برسانند.
مدیرعامل سابق استقلال در تماس با خبرنگار “ورزش سه” ادعای رییس سازمان خصوصی‌ را تکذیب کرد.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با عوامل استکبار که منجر به شهادت مرزبانان در سراوان شدند، برخورد شود تا از تکرار چنین اقداماتی جلوگیری شود.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با عوامل استکبار که منجر به شهادت مرزبانان در سراوان شدند، برخورد شود تا از تکرار چنین اقداماتی جلوگیری شود.
در پی دستور رئیس قوه قضایی مبنی بر پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، کیفرخواست راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی صادر شد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده رفتار ناشایست با یکی از بانوان در مقابل یکی از مدارس گفت: پرونده این موضوع در دادسرای عمومی در حال رسیدگی است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برابر هماهنگی انجام شده با دستگاه قضایی با افرادی که سازه های ناایمنی می سازند برخورد قانونی خواهد شد.
میامی- امام جمعه میامی بابیان اینکه از دادگستری توقع می‌رود با سوداگران قاچاق چوب تاغ در میامی به طور جد برخورد کند، گفت: طبیعت خوب نیازمند همراهی مردم و ارگان ها است.
سازمان قضایی نیروهای مسلح دستور لازم درخصوص بررسی تصاویر مربوط به رفتار خلاف شأن با یکی از شهروندان در برابر مدرسه ای در تهران را صادر کرد.
دستگاه قضائی و پلیس برای برخورد مؤثر و بازدارنده با سرقت‌های خرد نیازمند به یک فهم و نقطه مشترک هستند تا هم انتظارات پلیس در برخورد با سارقان برآورده شود و هم مطالبات دستگاه قضائی محقق شود.
معاون سازمان امور مالیاتی از برخورد قضایی با تمامی مودیانی که از حساب، کارت بانکی یا دستگاه کارت‌خوان دیگری برای کتمان درآمد یا اجتناب از پرداخت مالیات استفاده کنند، خبر داد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور از شناسایی و برخورد با هزار و ۱۷۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی خبر داد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور از شناسایی و برخورد با هزار و ۱۷۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی خبر داد.
وزیر دادگستری گفت: عزم قوه قضائیه برخورد با اموال نامشروع و ارتقای امنیت قضایی است.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با اغتشاشگران و عوامل اصلی اغتشاش اقدامی قابل تقدیر و قابل حمایت است.
سخنگوی قوه قضائیه علت صبر دستگاه قضایی به مطالبه افکار عمومی و برخورد با قاطع اغتشاش گران را تشریح کرد.
بر اساس مستندات موجود، تاکنون تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روز‌های بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ تن می‌باشد که شامل: برخی از نمازگزاران در مصلی، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری‌ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می‌باشد.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
اعضای دوره‌ جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد قاطعانه با افرادی شد که در تحرکات اخیر بی بصیرتی کرده و مردم را تحریک کردند.
رئیس قوه قضائیه در همین زمینه به مسئولان ذیربط قضایی دستور داد، چنانچه در ماه‌ها و هفته‌های اخیر برای افرادی از دو قشر زحمتکش معلمان و کارگران در اثر غفلت آن‌ها، پرونده قضایی تشکیل شده، نهایت مساعدت را به عمل آورند و در مقابل، چنانچه عناصری وابسته به بیگانه در صفوف معلمان و کارگران رخنه کرده‌اند و برای ضربه زدن و ایجاد آشوب و اخلال در نظم و امنیت مردم برنامه دارند...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ