یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد سردار آزمون و لئاندرو پاردس گزینه‌های تقویت باشگاه فنرباغچه برای فصل آینده محسوب می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ پیشنهاد اینتر برای جذب بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی، را هم رد کرده است.
بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی، از پاسخ منفی مدیران بایرن مونیخ به پیشنهاداتش ناراحت و عصبانی است.
باشگاه پاری سن ژرمن با پیشنهاد باورنکردنی الهلال عربستان برای فروش کیلیان امباپه موافقت کرده است.
پی اس جی پیشنهاد نجومی الهلال برای کیلیان امباپه را قبول کرده و ستاره فرانسوی هیچ راهی جز جدایی ندارد.
منچستریونایتد به دنبال جذب آدرین رابیو به عنوان بازیکن آزاد است اما یووه قصد دارد قرارداد جدید یک ساله‌ای به این هافبک فرانسوی پیشنهاد دهد و او را نگه دارد.
سایت ESPN هم در همین راستا از آخرین مبلغ پیشنهادی باشگاهی که خواهان بنزما است پرده برداشت. گفته می‌شود نماینده‌های باشگاه الاتحاد عربستان هم‌اکنون در مادرید حضور دارند و تصمیم گرفته‌اند پیشنهائی با مبلغ هر فصل ۲۰۰ میلیون یورو به این بازیکن کهنه‌کار فرانسوی بدهند.
همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی احتمالی ستاره فرانسوی باشگاه رئال از جمع کهکشانی‌ها، شایعاتی درباره پیشنهاد هنگفت یک باشگاه عربستانی به وی مطرح شده است.
لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، روند تمدید قراردادش را متوقف کرده و گفته می‌شود پیشنهاد پاری سن ژرمن نظرش را جلب کرده است.
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند باشگاه پی‌اس‌جی برای راضی کردن کیلیان امباپه به ماندگار شدن و نه گفتن دوباره به رئال مادرید به او پیشنهادی نجوم ارائه کرده‌اند.
این رسانه فرانسوی نوشت: «المپیک مارسی در جستجوی تقویت‌کننده‌ها در خط حمله برای فصل آینده، مسیری غیرمنتظره را انتخاب کرده و به مهدی طارمی، مهاجم ایران می‌رسد. این بازیکن پس از یک فصل حضور در ریو آوه، جایی که از لیگ ستارگان قطر (الغرافه) به این تیم آمد، از سال ۲۰۲۰ برای پورتو بازی می‌کند.
یک رسانه فرانسوی دستمزد ماهانه لیونل مسی و سرخیو راموس در پی‌اس‌جی را فاش کرده و می‌گوید این دو ستاره با پیشنهاد باشگاه برای کاهش قابل توجه دستمزدشان مخالفت کرده‌اند.
مهاجم سابق رئال معتقد است فلورنتینو پرز از تصمیم کیلیان امباپه برای رد پیشنهاد رئال و تمدید با پی‌اس‌جی همچنان عصبانی است و ستاره فرانسوی را نخواهد بخشید.
مدیران بارسلونا قصد دارند پیشنهادی را برای تمدید قرارداد عثمان دمبله، مهاجم این تیم، ارائه کنند تا مانع از جدایی او شوند.
هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان، به یکی از گزینه‌های سرمربیگری باشگاه نیس فرانسه تبدیل شده است.
ستاره فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید پیشنهاد باشگاه النصر عربستان را رد کرده است.
طبق اعلام رسانه فرانسوی بنزما در برابر پیشنهاد وسوسه انگیز تیم عربستانی وسوسه نمی‌شود و می‌خواهد قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند.
نشریه فرانسوی از احتمال سست شدن ابرستاره آرژانتینی در برابر پیشنهاد وسوسه برانگیز سعودی‌ها خبر داد.
رئیس جمهور روسیه با رد ادعای همتای فرانسوی خود علیه کشورش به سران ارمنستان و جمهوری آذربایجان پیشنهاد برگزاری نشست سه‌جانبه در خصوص مناقشات قره باغ را ارائه کرد.
مدیران میلان قصد دارند پیشنهاد تمدید قرارداد را به اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی، ارائه کنند.
رئیس جمهور در دیدار با همتای فرانسوی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: لازمه حصول توافق پایدار، تضمین‌های اطمینان‌بخش و بسته شدن پرونده‌های پادمانی ایران است.
وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی و جوان لسترسیتی، درخواست جدایی خود را به مدیران این باشگاه ارائه کرده و قصد دارد به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت دهد.
یک دیپلمات غربی به نقل از هیات مذاکره‌کننده فرانسوی به ایندیپدنت فارسی گفته است، ایران متن پیشنهادی اتحادیه اروپا در مورد احیای توافق هسته‌ای را به صورت مشروط می‌پذیرد.
خانه مد بالنسیگا گران‌قیمت‌ترین کیسه زباله جهان با قیمت ۱۷۹۰ دلار وارد بازار کرد و مدیر خلاقیت شرکت فرانسوی تولید کننده این کیسه‌ها آن را «پیشنهادی لوکس» نامید! این کیسه‌ها مخصوص فصول پاییز و زمستان است و لقب «گران‌ترین کیسه زباله جهان» را به خود اختصاص داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ