یک رسانه فرانسوی دستمزد ماهانه لیونل مسی و سرخیو راموس در پی‌اس‌جی را فاش کرده و می‌گوید این دو ستاره با پیشنهاد باشگاه برای کاهش قابل توجه دستمزدشان مخالفت کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی تاکید کرد پی‌اس‌جی را انتخاب کرده چون رفقایش در این تیم بوده‌اند و در ابتدا برای جا افتادن در شهر و تیم خیلی سختی کشیده است.
یک رسانه فرانسوی می‌گوید پاری سن ژرمن مذاکرات شخصی با ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، را آغاز کرده است.
لیونل مسی و سرخیو راموس همراه فرزندان‌شان آخرین بازی با پیراهن پاری سن ژرمن را آغاز کردند.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ادعای کریستوف گالیته در خصوص جدایی قطعی لیونل مسی را تکذیب کرد.
لیونل مسی شنبه در بازی پی اس جی و کلرمون برای اخرین بار در تیم فرانسوی به میدان خواهد رفت.
ژروم روتن، بازیکن سابق پی اس جی و کارشناس رادیو مونته کارلو، تردید ندارد که برناردو سیلوا بهترین جانشین برای مسی خواهد بود.
پاری سن ژرمن بلیت 450 نفر از اعضای گروه اولتراهای هوادار این تیم را باطل کرد تا مانع از حضور آنها در ورزشگاه برای تماشای دیدار امشب پی‌اس‌جی مقابل تروا بشود.
پاری‌سن‌ژرمن در فصلی که پر از حاشیه بوده، از آخرین و بزرگترین جنجال خود رونمایی کرد و با تعلیق مسی، عملا هرج و مرج را بر باشگاه حاکم کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با رن از امکان هو شدن بازیکنان پی‌اس‌جی توسط هواداران انتقاد کرد و به حمایت از بازیکنانش پرداخت.
لودویک ژولی، ستاره سابق بارسا و تیم ملی فرانسه، معتقد است پی‌اس‌جی باید به شرط خداحافظی لئو مسی از بازی‌های ملی با او تمدید کند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید تیمش باید برای بهبود شرایط تلاش کند و عصبانی شدن کمکی به آنها نمی‌کند.
با توجه به صحبتهای کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به نظر می‌رسد لیونل مسی در این تیم هرگز کاپیتان نخواهد شد. اما چرا بازوبند پی‌اس‌جی به بهترین بازیکن دنیا نمی‌رسد؟
با توجه به صحبتهای کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به نظر می‌رسد لیونل مسی در این تیم هرگز کاپیتان نخواهد شد. اما چرا بازوبند پی‌اس‌جی به بهترین بازیکن دنیا نمی‌رسد؟
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، شبی به یاد ماندنی را در جام حذفی فرانسه سپری کرد و حالا کاپیتان دوم پی‌اس‌جی نام دارد.
کاپیتان آرژانتین هنوز جش قهرمانی جام جهانی در کشورش را به پایان نرسانده، بازی این هفته پاریس مقابل استراسبورگ را از پای تلویزیون تماشا کرد.
بی‌بی‌سی مدعی شد لیونل مسی قراردادش با پاری سن ژرمن را پیش از این تمدید کرده و تنها اعلام رسمی این تمدید قرارداد باقی مانده است.
لوپاریزین اعلام کرد لیونل مسی و پاری سن ژرمن درباره تمدید قرارداد ستاره بزرگ آرژانتینی به توافق رسیده‌اند.
از زمان برگزاری فینال جام جهانی، باشگاه پاری سن ژرمن شاهد افزایش فروش پیراهن های خود بوده است.
از زمان برگزاری فینال جام جهانی، باشگاه پاری سن ژرمن شاهد افزایش فروش پیراهن های خود بوده است.
لیونل مسی و کیلیان امباپه که دیشب در دوئلی سخت در فینال جام جهانی درگیر بودند بعد از استراحتی 10 روزه به پایتخت فرانسه می‌روند تا در تمرین پی‌اس‌جی حاضر شوند.
پاری سن ژرمن با پیروزی 2-1 مقابل نیس، بار دیگر به صدر جدول لیگ یک برگشت.
پاری سن ژرمن در دیداری از هفته ششم لیگ یک موفق شدند در خانه نانت با نتیجه 3-0 به پیروزی برسند.
پاری سن ژرمن و یوونتوس در گروه H لیگ قهرمانان قرار گرفتند تا دنیای فوتبال منتظر تقابل جذاب این دو تیم در ماه‌های پیش رو باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ