اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پیوستن نیمار به الهلال، بودجه در نظر گرفته شده توسط صندوق سرمایه گذاری عربستان به پایان رسید.
الاهلی با درخشش ستاره سابق لیورپول موفق به کسب پیروزی پُر گل در نخستین بازی لیگ عربستان شد.
فیفا 10 باشگاه عربستانی از جمله النصر و الاتحاد را از ثبت قرارداد بازیکنان جدید محروم کرد.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
الاتحاد عربستان در معادلات پیش از فصل نقل و انتقالات با خریدهای فضایی جایی نداشت، ولی حالا بنزما و کانته اسکواد این تیم را رویایی کرده‌اند تا زنگ خطر برای دو غول دیگر عربستانی به صدا دربیاید.
در لحظاتی که هواداران النصر در ریاض جان قهرمانی را از دست رفته می‌دیدند، هواداران الاتحاد جده مشغول برپایی جشن و سرور بودند.
توقف النصر مقابل الاتفاق و برتری الاتحاد مقابل الفیحا، حکم به قهرمانی تیم الاتحاد در لیگ حرفه‌ای عربستان داد.
در هفته بیست و نهم لیگ روشن سعودی، تساوی النصر مقابل الاتفاق، جام قهرمانی را به الاتحاد هدیه داد.
تیم فوتبال الاتحاد توانست با پیروزی برابر الفیحاء و البته توقف النصر، عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان را از آن خود کند.
درخشش و گلزنی مهاجم برزیلی الاتحاد منجر به برتری این تیم مقابل الباطن شد.
با شکست الاتحاد برابر التعاون، حالا فاصله این تیم با النصر به سه امتیاز کاهش یافت و یاران رونالدو به ادامه فصل امیدوار شدند.
النصر با حضور ستاره‌های خود نتوانست مقابل الفیحاء نتیجه بگیرد و متوقف شد.
مبارزه برای کسب عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان به اوج خود رسیده است.
باشگاه عربستانی الاتحاد در رقابت با جذب کریستیانو رونالدو توسط النصر قصد دارد پیشنهادی نجومی به ویلفرد زاها ستاره کریستال پالاس ارائه دهد.
کریستیانو رونالدو ، ستاره النصر که از شکست تیمش در دیدار حساس مقابل الاتحاد خشمگین بود عصبانیتش را با شوت کردن بطریهای آب خالی کرد.
تماشاگران تیم النصر بعد از شکست این تیم برابر الاتحاد در لیگ عربستان به تشویق کاپیتان تیم ملی آرژانتین پرداختند!
تیم فوتبال النصر، صدرنشین عربستان با شکست مقابل الاتحاد، صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را به حریف مستقیم خود واگذار کرد.
تیم فوتبال النصر، صدرنشین عربستان با شکست مقابل الاتحاد، صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را به حریف مستقیم خود واگذار کرد.
هواداران النصر چشم انتظار هستند کریستیانو رونالدو در بازی فردا (پنجشنبه) مقابل الاتحاد در نقش سوپراستار ظاهر شود.
متئو لاهوز، داور اسپانیایی، که در جام جهانی 2022 با انتقادات شدید لیونل مسی روبه‌رو شد، دیدار النصر و الاتحاد را سوت خواهد زد.
متئو لاهوز، داور اسپانیایی، که در جام جهانی 2022 با انتقادات شدید لیونل مسی روبه‌رو شد، دیدار النصر و الاتحاد را سوت خواهد زد.
نمایش  رونالدو برابر الاتحاد نتوانست مانع از شکست النصر شود.
امشب النصر در دیدار سوپرجام عربستان مقابل الاتحاد قرار گرفت و هواداران حریف برای تضعیف روحیه ستاره پرتغالی، نام رقیب قدیمی او را فریاد زدند.
تیم‌های الاتحاد، الشباب، النصر و الهلال مشتری این بازیکن اسپانیایی هستند و به احتمال خیلی زیاد او از بین این تیم‌ها دست به انتخاب خواهد زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ