سایت ESPN هم در همین راستا از آخرین مبلغ پیشنهادی باشگاهی که خواهان بنزما است پرده برداشت. گفته می‌شود نماینده‌های باشگاه الاتحاد عربستان هم‌اکنون در مادرید حضور دارند و تصمیم گرفته‌اند پیشنهائی با مبلغ هر فصل ۲۰۰ میلیون یورو به این بازیکن کهنه‌کار فرانسوی بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال به کمیسیون تلفیق مجلس پیشنهاد داد.
استقلال قرار است بابت هر بازی 5 میلیارد تومان از اسپانسر لباس درآمد داشته باشد.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مبلغ قراردادم با پرسپولیس پایین است و امیدوارم مدیریت آن را افزایش دهد.
کارگروه نقل و انتقالات فوتبال ایران، سه تغییر در قوانین امسال ایجاد کرد که ناکافی به نظر می‌رسند.
مدیریت استقلال به دنبال کم کردن مبلغ قرارداد آرمین سهرابیان با این باشگاه است؛ این مساله منوط به رضایت سهرابیان خواهد بود.
مذاکرات استقلال و عارف غلامی فعلا به نتیجه نرسیده، اما به نظر می رسد به زودی توافق برای تمدید قرارداد حاصل شود.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مبلغ پیشنهادی مدنظر کمیته داوران برای قضاوت در لیگ برتر را اعلام کرد.
مدیران باشگاه استقلال در یک اقدام ویژه سعی بر کاهش رقم قرارداد بازیکنان و مربیان کرده‌اند؛ اتفاقی که به سود باشگاه خواهد بود.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد حدود 200 میلیارد تومان به کادرفنی و بازیکنان فصل پیش بدهکار هستند.
نارضایتی بیماران از روند رسیدگی در بخش دولتی، آن‌ها را به دریافت خدمات در بیمارستان‌های خصوصی سوق داده است؛ برخی بیمارستان‌های خصوصی نیز برای بستری کردن بیماران، مبالغ هنگفتی تا ۱۰۰ میلیون تومان را تحت عنوان "پیش‌پرداخت" دریافت می‌کنند!
تراکنش یک میلیارد تومانی در دستگاه پوز نشان می‌داد که متهمان مبالغ هنگفتی را از طعمه‌های خود در فضا‌های مجازی دریافت کرده اند. از سوی دیگر وجود تصاویری از جراحی‌های زیبایی در این مکان بیانگر آن بود که جراح قلابی با نشان دادن این تصاویر اعتماد طعمه‌های خود را برای انجام عمل‌های وحشتناک جراحی جلب می‌کرد.
عطر‌های «الهام گرفته‌شده» بویی شبیه عطر‌های اصلی دارند. کسانی که قصد ندارند برای یک عطر اصل مبلغ هنگفتی بپردازند، این محصولات انتخابی هوشمندانه به نظر می‌رسد
هنوز خبری درباره تعیین تکلیف پاداش‌های قبلی منتشر نشده است، باید دید نهادهای نظارتی به مبالغ هنگفت قبلی ورود می‌کنند یا خیر؟
عضو شورای شهر تهران گفت:بارها به اثبات رسیده که مبلغ عوارضی که شهرداری مشخص می‌کند بیشتر از قانون است.
باشگاه چلسی بابت اخراج گراهام پاتر باید مبلغ 13 میلیون پوند به عنوان غرامت پرداخت کند.
مدیران باشگاه ناپولی خواهان دریافت مبلغ هنگفتی برای فروش ویکتور اوسیمن، ستاره این تیم، هستند.
ماریا لوسیا رومرو، همسر انریکز نگریرا، در مورد دریافت مبالغ هنگفت از باشگاه بارسلونا با رادیو مارکا صحبت کرد.
چلسی تابستان گذشته مبالغ هنگفتی در بازار نقل و انتقالات هزینه کرد اما اوضاع تا این لحظه به هیچ وجه مطابق انتظار مدیران این تیم پیش نرفته است.
در سرتاسر جهان، مبالغ هنگفتی صرف تلاش برای توسعه همجوش هسته‌ای به عنوان جایگزین مناسب برای دیگر منابع انرژی آلاینده‌تر شده است. این فرایند شامل در هم کوبیدن دو اتم با سرعت بسیار بالاست، سپس از این انر‌ژی برای ایجاد برق استفاده می‌شود. این فرایند همان واکنشی است که خورشید را نیرو می‌دهد.
رئیس سابق کمیته انضباطی تاکید کرد که مبلغ هنگفت حکم ویلموتس را باید خاطیان پرونده بپردازند.
جام جهانی قطر نه تنها جایگاه قطر را در نقشه جهانی به عنوان مرکز گردشگری بین‌المللی و فعالیت‌های تجاری ترسیم می‌کند، بلکه رونق بزرگی برای اقتصاد این کشور به همراه خواهد داشت و با وجود مبالغ هنگفتی که قطر برای ارتقای زیرساخت‌ها، بخش گردشگری، تولید برق، مخابرات و اینترنت ۵G و حمل و نقل هزینه کرده است، از همین حالا این کشور را باید برنده بزرگ جام جهانی خواند؛ چراکه در سال‌های آتی نتیجه سرمایه‌گذاری خود در بخش گردشگری را خواهد دید.
رادیو کاتالونیا اعلام کرد که باشگاه بارسلونا برای انتقال فران تورس همچنان مبلغ قابل توجهی به منچسترسیتی بدهکار است.
یکی از شاکیان درباره ماجرا گفت: در یکی از شرکت‌های خصوصی مشغول به کار بودم که متهم مذکور برای نصب دوربین‌های مدار بسته به شرکت آمد و در حین گفتگو ادعا کرد برادرش مدیر بانک ... در تهران است و می‌تواند مبلغ هنگفتی وام جانبازی بگیرد! من هم طمع کردم و تقاضای دریافت وام میلیاردی دادم، اما او از من خواست چند میلیون تومان به حسابش واریز کنم و چک و سفته‌ها را امضا شده به او تحویل بدهم، اما او دروغ گفته بود و بعد از واریز پول‌ها متواری شد.
سردار عباسعلی محمدیان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از این بود که متهم با شناسایی زمین‌های بلاصاحب ابتدا اقدام به شکایت بر روی مالک آن‌ها در مراجع قضایی کرده و پس از اطمینان از عدم وجود ورثه، با جعل سند برای ردگم کردن چندین دست املاک را در بین آشنایان خود سند زده و در پایان آن‌ها را به مبالغ هنگفت به فروش می‌رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ