احمد زیدآبادی گفت: بازرگان بالاخره وارث طرز فکر موازنه منفی مصدق بود و به استقلال ایران خیلی اهمیت می‌داد و قصد داشت توازنی بین روابط با دو قدرت آن زمان ایجاد کند؛ بنابراین خواه‌ناخواه یک سلسله تغییرات در رابطه با غرب باید اتفاق می‌افتاد. بازرگان هم این را می‌خواست؛ بنابراین یک مقداری شتاب کرد که این اتفاقات رخ دهد. اما این اتفاقات لزوماً به نفع شوروی تمام نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران عازم استرالیا شده است‌.
مهدی عبدی رسما بازیکن تراکتور شد
رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته در وزن ۸۵- کیلوگرم با برتری مهدی خدابخش و کسب مجوز حضور در بازیهای آسیایی پایان یافت.
مهاجم پرسپوليس مراحل پایانی انتقالش به تراکتور را پشت سر گذاشت.
مهدی طارمی در سومین تیم از منتخب ستاره های تاریخ فوتبال جهان که در FIFA 23 منتشر شده، حضور دارد.
مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با دستور معاون اول محترم ریاست جمهوری موانع ورد VAR به فوتبال کشور برطرف می شود.
پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی‌پوشان به نیمکت قوی نیاز داشتند و حالا حضور مهدی هاشمی‌نسب نقش «کریم باقری» را در استقلال ایفا می‌کند و بسیار کمک‌حال تیم خواهد بود.
باشگاه اتحاد کلباء با حضور مهدی قایدی، از کیت جدید خود رونمایی کرد
آیا مهدی شیری در دیدار پیش‌روی تراکتور مقابل پرسپولیس تیمش را همراهی خواهد کرد؟
در دیدار مقابل صنعت نفت جعفر سلمانی در پست وینگر چپ به میدان رفت و جانشین ستاره فصل قبل استقلال شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
نخست‌وزیری در تاریخ معاصر ایران از همان زمان سیدضیاء و تأسیس ساختار نوین سیاسی وجود داشت و پس از پایان دوره پهلوی هم در چارت سیاسی و مدیریت کلان کشور باقی ماند. پس از اینکه همه‌پرسی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۸ برگزار و عمر دولت موقت به ریاست مهدی بازرگان به پایان رسید.
مجموعه تصاویری از دکتر مصطفی چمران، وزیر دفاع وقت به همراه مرحوم مهدی بازرگان رئیس دولت موقت و مرحوم عباس شیبانی و علی اکبر معین فر، نمایندگان وقت مجلس، در ستاد مشترک ارتش به مناسبت سالگرد شهادت تیمسار قرنی و همچنین تصاویری از حضور وی در جبهه‌های جنوب و نیسان که برای اولین بار از آرشیو عکس ایرنا منتشر می‌شود.
مهدی طارمی با ثبت دو هت‌تریک مقابل افغانستان و قرقیزستان در کنار کریم باقری و علی کریمی قرار گرفت.
روزنامه اوجوگو در گزارش مفصلی به تمامی احتمالات پیرامون آینده مهدی طارمی پرداخته و اینکه او ممکن است هر تصمیمی را در این خصوص اتخاذ کند.
یکی از بزرگان طایفه درباره این درگیری که از دو هفته پیش شروع شده می‌گوید: این درگیری به دلیل مزاحمت‌های ناموسی رخ داده است. ماجرا هم این بوده که زنی به همراه مردی جوان‌تر از خودش فرار می‌کند. هر دو آن‌ها ازدواج کرده بودند و بچه هم داشتند. خانه پدری این زن در شهرستان سوسنگرد است و این خانم در راه سوسنگرد با این جوان آشنا می‌شود.
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه تشکیل سازمان بازرگانی گام مهمی در تحقق شعار سال است از مجلس خواست تا این موضوع مهم را از بلاتکلیفی خارج کند.
از اولین و مهمترین تصمیمات بنیانگذار جمهوری اسلامی بعد از حضور در ایران انتصاب مهندس مهدی بازرگان به عنوان نخست‌وزیر موقت بود، اما چرا و چگونه ایشان که از شخصیت‌های ملی - مذهبی و نزدیک به جریان فکری دکتر محمد مصدق بود و از نظر جهان‌بینی و بینش اسلامی دیدگاه متفاوتی نسبت به مسائل سیاسی و شیوه حکومت‌داری داشت، توسط امام خمینی با آن نگاه الهی - سیاسی، به عنوان نخست‌وزیر دولت موقت منصوب شد و سنگین‌ترین وظیفه در فراهم کردن مقدمات انتقال قدرت از رژیم پهلوی به نظام جمهوری اسلامی را بر عهده گرفت؟
تصاویر دوربین مدار بسته نشان می‌دهد که وزیر کار قطر یکی از سه مرد اولی بود که از خودرو خارج شد. پنج نفر دیگر با چمدان او را همراهی کردند و به سوئیت ۴۱۲ رفتند. هشت دقیقه بعد مردی که گویا جورجی او را می‌شناخت به آنان ملحق شد و مرد دیگری در حالی که منتظر آسانسور بودند به دنبال او آمد. بازرسان خاطرنشان کردند کیف پانزری برآمده‌تر از پیش از جلسه به نظر می‌رسید.
نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس امروز شنبه ۱۷ دی ماه با حضور قهرمانان و‌ بزرگان بوکس ایران در سالن همایش هتل ارم آغاز شد.
استفاده از ضرب‌الاجل‌های نمایشی برای پایان مذاکرات، ابزار جدید غرب برای فشار بر کشورمان به جهت پذیرش مطالبات غیر منطقی آن‌ها است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
نائب رئیس اول اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات گفت: امارات نقش هاب منطقه در انتقال حمل و نقل دریایی را ایفا می کند و جایگاه بسیار مهمی در توزیع مواد اولیه و کالاهای وارداتی در منطقه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ