رییس فدراسیون فوتبال بالاخره نسبت به حذف تیم ملی از رقابت‌های جام جهانی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارشاد در پایان در پاسخ به پرسشی درباره احکام صادره برای هنرمندان، توضیح داد: این احکام صادره برای دستگاه قضایی است و با تشخیص قاضی صورت می‌گیرد. نه من که رئیس قوه قضاییه هم نمی‌تواند به قاضی بگوید چه حکمی صادر کند؛ اما ما پیگیری می‌کنیم. برخی از احکامی هم که قبلا صادر شده بود و حاشیه‌هایی ایجاد کرده بود، دوستان پیگیری کردند.
وزیر خارجه آمریکا با طرح ادعایی واهی مدعی شد که برای بازگشت روسیه به توافق غلات تلاش همه جانبه ای را انجام داده و منتظر پاسخ مسکو به سازمان ملل است!
سرمربی تیم ملی جوانان ایران معتقد است قهرمانی در جهان حاصل تلاش بسیار زیاد شاگردانش بوده است.
دانش دوست، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران می‌گویو همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تلاش خود را کردند اما نشد که پیروز شویم.
شهردار تهران گفت: تمهیدات لازم برای مهمونی ۱۰ کیلومتری اندیشیده شده و با توجه به تجربه سال قبل تلاش کردیم نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم تا این شادپیمایی به بهترین نحو برگزار شود.
شهردار تهران گفت: تمهیدات لازم برای مهمونی ده کیلومتری اندیشیده شده و با توجه به تجربه سال قبل تلاش کردیم نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم تا این شادپیمایی به بهترین نحو برگزار شود.
شهردار تهران گفت: تمهیدات لازم برای مهمونی ده کیلومتری اندیشیده شده و با توجه به تجربه سال قبل تلاش کردیم نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم تا این شادپیمایی به بهترین نحو برگزار شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در نشست خبری پیش از بازی در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا از آماده بودن شاگردانش و تلاش برای اجرای یک بازی زیبا صحبت کرد.
وزنه بردار کشورمان گفت: من تلاش زیادی کردم تا بتوانم بهترین وزنه ها را بزنم، حتما در مسابقات بعدی جبران خواهم کرد.
محمد صلاح، مهاجم لیورپول، پس از برتری 1-0 مقابل برنتفورد می‌گوید تلاش زیادی دارد تا رکوردها را بشکند.
شاهرخ بیانی می‌گوید کار سختی مقابل گل‌گهر داشتند چرا که این تیم برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کرد و پیروزی تراکتور نیز هجمه روی گل‌گهر را بیشتر کرده بود.
دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی می‌گوید که پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان به دنبال پیروزی خواهد بود.
هافبک ملوان می گوید نباید با این ذهنیت که دیگر سقوط نمی کنند ادامه دهند و‌ باید تا آخرین لحظه تلاش کنند.
انس الزروری، مهاجم تیم ملی مراکش، پس از شکست 2-1 مقابل کرواسی در دیدار رده‌بندی جام جهانی، از مردم این کشور تشکر کرد.
گرت بیل می‌گوید بازی فردای ولز مقابل انگلیس آخرین بازی ملی او نخواهد بود و ولزی‌ها با تمام وجود برای پیروزی به میدان خواهند رفت.
رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی درخصوص ایجاد فضای اعتراض و گفتگو برای دانشجویان در محیط دانشگاه اظهار کرد: این دانشگاه از جمله دانشگاه‌هایی است که بیشترین فضا را برای اعتراض دانشجویان فراهم کرده است. سند ما هم روزی است که آقای علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به دانشگاه ما دعوت شدند. بهترین سالن آمفی تئاتر دانشگاه را برای این نشست انتخاب کردیم و تلاش کردیم حسن نیت خود را نشان دهیم. به تمامی دانشجویان از جمله دانشجویان همسو و غیر همسو با جریانات اخیر نیز اعلام کردیم که در نشست حضور پیدا کنند.
امیرعبداللهیان گفت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند در مسائل روز‌های گذشته در ایران بدمند. هیچ مذاکره‌ای را با هیچ امتیازی به طرف آمریکایی نخواهیم داد. ارزیابی ما از پیام طرف آمریکایی این است که نه تنها [این مسئله] اولویت آن‌هاست بلکه شتاب هم دارند.
بازیکن مس کرمان با انتقاد از اعتراض فولاد بابت عملکرد فنی این تیم، مدعی شد آنها در تلاش خواهند بود در ادامه فصل به جایگاه مطلوبی در جدول دست یابند.
وزیر پیشنهادی رفاه گفت: من وارث مجموعه‌ای بودم که در کف خیابان بازنشستگان اعتراض کرده و به دنبال احقاق حقوق خود بودند بنابراین با سعی زیاد توانستیم مشکلات بازنشستگان حل شد.
رئیسی در بازگشت به کشور، با حضور در جمع مردم گفت: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکات‌ می‌توانند ملت را متوقف کنند. ما که بارها اعلام کردیم، اگر کسی سخن حقی و هر کسی حرفی داشته باشد، حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش، بهم ریختن امنیت کشور و مردم، نه؛ این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ملت را متوقف کنند.ما که بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی و هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش؟ بهم ریختن امنیت کشور و مردم؟ نه این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی، مشکلی با انتقاد توماس توخل از بازیکنان این تیم ندارد.
ملی پوش کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت: امسال با برنامه و انگیزه بیشتری برای ایستادن روی سکوی جهانی تلاش کردم تا یکی از بهترین سال‌های ورزشی‌ام رقم بخورد.
ملی پوش کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت: امسال با برنامه و انگیزه بیشتری برای ایستادن روی سکوی جهانی تلاش کردم تا یکی از بهترین سال‌های ورزشی‌ام رقم بخورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ