شاید یکی از مهم‌ترین نکته‌های مصاحبه عصرگاهی رئیس فدراسیون فوتبال، پیش قدم شدن او برای پایان اختلافات با صدا و سیما باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شادی پریدر که یک ماه پیش از نایب رئیسی فدراسیون شطرنج کنار گذاشته شد به بهانه کاهش سهمیه‌های این رشته و بر خلاف اعلام قبلی، از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو نیز حذف شده است.
اصغر رحیمی که پیش از این به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون تکواندو فعالیت می کرد، با حکم رئیس فدراسیون به سمت دبیرکل منصوب شد.
اصغر رحیمی که پیش از این به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون تکواندو فعالیت می‌کرد، با حکم رئیس فدراسیون به سمت دبیرکل منصوب شد.
اصغر رحیمی که پیش از این به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون تکواندو فعالیت می کرد، با حکم رئیس فدراسیون به سمت دبیرکل منصوب شد.
رئیس کمیته داوران پس از پایان جلسه هیيت ريیسه فدراسیون فوتبال برای دقایقی با خبرنگاران گفتگو کرد.
رئیس فدراسیون جودو با تشریح آخرین وضعیت این فدراسیون و بحران هایی که پشت سر گذاشت گفت: برخی از افرادی که موفقیت های جودو را نمی دیدند برای ما حاشیه سازی کردند.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به اظهار نظر جنجالی نایب رئیس فدراسیون شطرنج پاسخ داد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه یک سونامی داوری در فوتبال ایران در پیش خواهد بود، به احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا واکنش نشان داد و گفت: حکم تخلیه ساختمان فدراسیون آمده است.
این دستور قوه قضائیه در حالی است که سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری پیش از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر، در دیدار با اعضای تیم شامل بازیکنان، کادرفنی و سرپرستی و همچنین مدیران فدراسیون ۶۰۰سکه طلا به عنوان حمایت و پاداش اهدا کرد!
در سال ۱۴۰۲، روزهای سختی پیش روی مهدی تاج خواهد بود و او باید با مدیریتش تیم‌های مختلف را به سمت موفقیت هدایت کند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید تقویم تیم ملی فوتبال ایران تا جام ملت‌های آسیا بسته شده و بازی‌های تدارکاتی از همین حالا پیش بینی شده است.
رئیس فدراسیون بسکتبال به منظور همراهی تیم ملی در انتخابی جام‌جهانی عازم ژاپن می‌شود اما پیش از آن به منظور انجام برخی مذاکرات سفری به ترکیه خواهد داشت.
پیش از آغاز مجمع انتخابات فدراسیون شمشیربازی، یعقوبیان رئیس هیئت شمشیربازی خراسان رضوی با یکی از خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال توضیحات مختصری در خصوص شکایت سازمان لیگ از استقلال ارائه کرد.
پیش از این هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور آغاز به کار کرده بود که بحث تعارض منافعی او بطور جدی مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفت
رئیس فدراسیون ووشو تاکید کرد که حضور موفق در بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی اولویت برنامه های این فدراسیون در سال پیش رو است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خبر رفع تعلیق امروز، خبر خوبی بود اما در عین حال مسئولین فدراسیون فوتبال را فوق‌العاده زیاد می کند.
مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: سال پرکاری پیش رو داریم و تغییرات مشکل‌ساز می‌شود، امیدوارم وزارت ورزش و جوانان با فکر و درایت و با توجه به منافع ملی تصمیم درست و برد برد بگیرد.
مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: سال پرکاری پیش رو داریم و تغییرات مشکل‌ساز می‌شود.
رئیس فدراسیون هندبال برای انتخابات پیش روی این فدراسیون ثبت نام کرد.
اعضای تیم ملی ایران دقایقی پیش برای شرکت در مسابقات جام جهانی تهران را به مقصد دوحه ترک کردند.
رئیس فدراسیون تیروکمان با اشاره به تکمیل کادر فنی تیم های ملی این رشته با حضور مربیان کره ای و ایرانی در مورد اهداف مورد نظر از تغییرات ایجاد شده و رویکرد پیش بینی شده توضیح داد.
به نظر می‌رسد داستان عجیب نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال تمام شدنی نیست و در یک اتفاق جالب توجه نام شهره موسوی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شده است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از قطعی شدن حضور دو نامزد در انتخابات پیش رو برای تعیین رئیس این نهاد قانونی داد تا حضور نفر سوم در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ