در پایان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان رده‌بندی تیم‌های نهم تا شانزدهم مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارنامه نهایی برای انتخاب رشته حاوی نمره کل نهایی، رتبه در سهمیه، رتبه کشوری، سهمیه، استان بومی و وضعیت مجاز یا غیرمجاز به انتخاب رشته، هفته آینده در سامانه جامع آزمون سراسری منتشر خواهد شد.
سه دونده سرعتی کشورمان با ایستادن در رتبه های نخست دور مقدماتی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا صعود کردند.
با شکست بلغارستان برابر آمریکا، تیم ملی والیبال ایران با رتبه چهاردهمی به کار خود در لیگ ملت‌ها پایان داد.
برای دانش آموختگان رتبه اول مقطع کارشناسی، حداکثر معدل ۱۰ درصد ظرفیت (با تقریب اضافی) در هر کدرشته محل مقطع بالاتر، بر اساس اولویت نمره و انتخاب رشته داوطلبان به حائزین شرایط اختصاص داده خواهدشد.
ساکت الهامی برای دیدار برابر ذوب آهن تعداد زیادی مصدوم و محروم دارد.
نبویشا یوویچ، سرمربی الاهلی در خصوص رتبه نهایی تیمش در لیگ ستارگان صحبت کرد.
مدیرعامل باشگاه گل‌‎گهر سیرجان می‌گوید هنوز درباره سرمربی فصل آینده تیم فوتبال باشگاه تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.
جزئیات و شاخص های رتبه بندی نهایی وزارت ارتباطات و فناوری از نظر ارتباطات مردمی اعلام شد .
گالاتاسرای در روزی که مرتضی شریفی روی نیمکت بود به رتبه چهارم رسید
میلانو با قرار گرفتن در رتبه هشتم جدول در یک چهارم نهایی حریف پروجا شد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش: طرح رتبه بندی فرهنگیان کار بسیار سنگین و پیچیده ای به شمار می‌رود که اکنون با تلاش دست اندرکاران وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است.
اصفهان- مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش گفت: اعضای هیئت ممیزه تعیین شده است تا رتبه نهایی معلمان را مشخص کرده و پس از تأیید رتبه‌های واقعی احکام مربوطه صادر شوند.
معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای، آخرین مهلت تعیین و تایید رتبه نهایی مشمولان رتبه بندی را از سوی ارزیابان اعلام کرد.
رتبه نهایی و رسمی ایران در جام‌جهانی قطر
در پایان جام جهانی 2022، رده بندی 32 تیم حاضر در مسابقات مشخص شد.
در پایان جام جهانی 2022، رده بندی 32 تیم حاضر در مسابقات مشخص شد.
با حذف کره و ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی، کار تیم‌های آسیایی در جام جهانی 2022 خیلی زود به پایان رسید.
اگر استرالیا و کره‌جنوبی در دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی پیروز شوند، ایران به رتبه چهارمی آسیا سقوط می کند.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: هیأت‌های ممیزه رتبه بندی برای تعیین امتیاز نهایی و تعیین رتبه مشمولان اقدام کنند.
رئیس مرکز سنجش، پایش و کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: سامانه رتبه بندی فعال بوده و همکاران می‌توانند تأیید نهایی را ثبت کنند.
با نگاهی به درصد رتبه‌های زیر سه هزار در کنکور می‌توان دریافت که قبولی در مدارس سمپاد در پایه ششم در واقع خیلی زود تضمین کننده قرار گرفتن در رتبه زیر سه هزار و ورود به دانشگاه‌های برتر است و این یعنی دانش‌آموزان با هدایت والدین از ابتدایی مشغول تست‌زنی می‌شوند چرا که آزمون ورودی مدارس سمپاد هم آزمون‌هایی استاندارد نیست و همین آزمون یک بازار مالی کلان کتاب‌های کمک آموزشی و کلاس‌های آمادگی ورود به مدارس سمپاد را ایجاد کرده است.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‎های قهرمانی مردان جهان مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم جدول گروه F باقی ماند تا صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شود.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: آئین نامه رتبه بندی معلمان ۱۵ دی ماه به تصویب نهایی رسید و ۲۶ همین ماه سامانه برای بارگذاری مدارک معلمان راه اندازی خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: با تصویب نهایی آئین نامه رتبه بندی در دولت و رفع ایرادهایی که از سوی کمیسیون تلفیق مجلس به آن گرفته شده بود، روند اجرایی شدن این قانون شروع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ