درحالی که تنها دو ماه تا آغاز فصل شانزدهم فوتبال زنان باقی‌مانده است، وضعیت کادرفنی تیم زنان سپاهان هنوز نامشخص است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالله ویسی بی محاباترین حرفها را علیه جوادنکونام پس از استعفای او به زبان آورد.
انسیه خباز مافی‌نژاد، داور بین‌المللی فوتبال ایران، پس از غیبت در رقابت‌های جام جهانی زنان از داوری خداحافظی کرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از سمینار سالانه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک و فوتبال زنان کشور از خبر مهمی پرده برداشت.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
بازی دوستانه کلمبیا و ایرلند به دلیل "بیش از حد فیزیکی" شدن دقایقی پس از شروع، متوقف شد.
تیم ملی فوتبال زنان روسیه پس از دو سال دوری از خانه، سرانجام مقابل ایران به این طلسم پایان خواهد بخشید.
تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از نزدیک به دو سال در لیگ داخلی اسپانیا متحمل شکست شد.
ملی‌پوش فوتسال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال پس از تورنمنت کافا از ما خواست تا لباس‌ها، کوله‌پشتی و چمدان‌ها را به آن‌ها بازگردانیم. نمی‌دانم؛ شاید لباس‌ها اجاره‌ای بود.
تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از صعود به مرحله دوم انتخابی المپیک وارد تهران شد.
مهاجم لژیونر فوتبال ایران ۳۷ روز است نمی‌تواند بازی کند، اما می‌تواند شروع دوباره‌ای با تکرار موفقیت‌ها داشته باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آخرین حضور خود روی نیمکت باشگاه گل گهر سیرجان بالاخره پس از ماه‌ها به نشست خبری آمد و با اهالی رسانه گفتگو کرد.
پس از پیروزی رئال مادرید در لیگ و بارسلونا در فینال سوپرجام، زمان برگزاری سومین ال کلاسیکوی فصل در رقابتی جدید فرا رسیده است.
ستاره برزیلی منچستر پس از قهرمانی در کارابائو کاپ انگلیس جمله جالبی به زبان آورد.
مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در این بازی بزرگ غایب است. پس کدام بازی را باید از نزدیک دید؟
مجری تلویزیون هیچ اشاره‌ای به مقصر اصلی فقر و فلاکت اقتصادی فوتبال ایران نکرد! صداوسیما حاضر نیست از درآمد چندده هزار میلیاردی خود بابت پخش زنده مسابقات فوتبال، بخش کوچکی را به باشگاه‌ها بدهد تا شاهد این رسوایی و آبروریزی در قرن بیست و یکم نباشیم.
پس از حذف در مرحله یک هشتم نهایی، ژاپن به یک هدف بزرگ می‌اندیشد: ورود به جمع مدعیان جهان فوتبال.
فرانکو باره سی اسطوره فوتبال ایتالیا پس از حذف ایران از جام جهانی، درباره عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش صحبت کرد.
ملیکا متولی مدافع تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش برابر بلاروس، از دلایل اولین پیروزی تاریخ ایران در برابر این تیم می‌گوید.
چمن استادیوم فجر که میزبان مسابقات فوتبال زنان ایران در شهر بَم است، پس از سال‌ها انتظار بالأخره تعویض شد.
چمن استادیوم فجر که میزبان مسابقات فوتبال زنان ایران در شهر بَم است، پس از سال‌ها انتظار بالأخره تعویض شد.
پیشکسوت فوتبال ایران پس از بهبودی، از مردم تشکر کرد.
پس از روشن شدن اینکه عدم فعالیت در فوتبال زنان سرخآبی‌هارا با محرومیت از سوی AFC مواجه نمی‌کند، این موضوع از اولویت این دو باشگاه خارج شد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، زمانی که مدال برنز را به بازیکنان تیم ملی برزیل در جام جهانی فوتبال زنان زیر ۲۰ سال اهدا کرد، با موقعیتی خنده دار مواجه شد. برخی از آنها پس از دریافت مدال دست خود را دراز کردند تا سر طاس اینفانتینو را لمس کنند، چالشی که خنده رئیس فیفا را به دنبال داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ