دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، با تساوی در ۹۰ دقیقه به پایان رسید تا کار دو تیم به وقت های اضافه کشیده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تدارکاتی استقلال و آلومینیوم اراک با تساوی به پایان رسید.
استقلال در چهارمین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود، برابر آلومینیوم اراک به نتیجه تساوی یک – یک دست یافت.
کاپیتان تیم فوتبال استقلال سرانجام بعد از پشت سر گذاشتن روزهای پرفشار به اتفاقاتی که بعد از فینال جام حذفی برای استقلال افتاد، واکنش نشان داد.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نتیجه تساوی در دربی به درد استقلال و پرسپولیس نمی‌خورد، گفت: استقلال تیم قابل احترامی است ولی ما هدفی جز پیروزی نداریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نتیجه تساوی در دربی به درد استقلال و پرسپولیس نمی‌خورد، گفت: استقلال تیم قابل احترامی است ولی ما هدفی جز پیروزی نداریم.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه ها داشتند اما بازیکنان دقت لازم را نداشتند.
در هفته‌ای که استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیروزی‌های ارزشمندی به دست آوردند، شاگردان امیر قلعه‌نویی چند ثانیه مانده به پایان بازی برده را با تساوی عوض کردند.
شاگردان ساپینتو پس از پیروزی روحیه بخش مقابل ملوان در خانه، حالا در کرمان به دنبال یک پیروزی دیگر هستند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دروازه بانان هر دو تیم روی گل های رد و بدل شده اشتباه داشتند که سهم گلر استقلال بیشتر بود.
استقلال و سپاهان در نیمه نخست دیدارشان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رضایت دادند.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، پس از تساوی در ۹۰ دقیقه با پیروزی آبی پوشان در وقت های اضافه به پایان رسید.
گل اول استقلال به تراکتور توسط کوین یامگا در دقیقه 109
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، پس از تساوی در ۹۰ دقیقه با پیروزی آبی پوشان در وقت های اضافه به پایان رسید.
نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در شرایطی با تساوی به پایان رسید که عملکرد سرد و کسل کننده دو تیم از یخبندان و سرمای شدید تهران نیز سردتر بود.
نیمه اول دیدار تیمهای فوتبال استقلال و تراکتور در شرایطی با تساوی به پایان رسیدکه عملکردسردوکسل کننده دو تیم از یخبندان و سرمای شدید تهران نیز سردتر بود
مصاف صنعت نفت آبادان و استقلال در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به تساوی در یکی از حساسترین دربی‌های این قاره اشاره کرد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی در سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند.
نیمه نخست بازی دو تیم فوتبال استقلال و ذوب آهن با نتیجه تساوی به پایان رسید. هر دو تیم در این نیمه نمایش سرد و کسل کننده ای داشتند.
دربی نوجوانان تهران در ورزشگاه درفشی‌فر با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان که از آن به عنوان بازی بزرگ هفته اول نام برده می‌شد در شرایطی به پایان رسید که موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم ها ایجاد نشد!
دو تیم استقلال و هوادار در یک بازی تدارکاتی به مصاف هم رفتند که با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ