با تصویب شورای رقابت، شرط «یک سال رهن بودن سند خودرو» حذف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی معتقدند عشق تنها ۳ سال دوام می‌آورد. بعد از آن یک زوج یا از یکدیگر جدا می‌شوند و یا رابطه‌ی آن‌ها دیگر به ایده آلی سابق نخواهد بود. در حقیقت، در یک رابطه عاطفی، بعد از ۳ سال افراد ضعف‌های شریک عاطفی شان را بیشتر می‌پذیرند و بنابراین بیشتر احساس راحتی می‌کنند.
مجموعه آمالگام در سال ۱۹۹۵ شروع به ساخت ماکت خودرو‌ها کرد و با فراری در سال ۱۹۹۸ شریک شد. این شرکت به دلیل ایجاد مدل‌های بسیار دقیق از ماشین‌های معروف، مانند استون مارتین DB ۵ Vantage و بوگاتی ویرون، و ... شناخته شده است.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید قرارداد همه نفرات تمدید می‌شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: براساس سیاست نادرست در ۱۰ سال گذشته اقتصاد به بازار آزاد ارز و دلار شرطی شده است و اقتصاد کشور از بازار آزاد ارز تاثیر می گیرد.
شورای رقابت در جلسه پانصد و هفتاد چهارم خود خودروسازان را مکلف کرد که اسناد در رهن مشتریان را آزاد کنند.
وزیر خارجه عربستان اعلا م کرد که این کشور بزرگ‌ترین شریک تجاری گروه بریکس در خاورمیانه است و در سال ۲۰۲۲، ۱۶۰ میلیارد دلار با کشورها عضو این گروه تجارت کرده است.
تغییرات، موضوع جدانشدنی اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود.
گفته می‌شود پرسپولیس تنها در یک صورت می‌تواند در لیگ قهرمانان سال آینده شرکت کند و مانند استقلال حذف نشود.
جورجو کیه‌لینی، اسطوره باشگاه یوونتوس و فوتبال ایتالیا معتقد است اینتر با پیروزی برابر میلان راهی فینال لیگ قهرمانان خواهد شد. او در مورد آینده‌اش نیز صحبت کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه انتقال زندان سمنان که از مصوبات سفر بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ هیئت عالی قضایی بود، شاهد تاخیر در اجرای کامل این امر بودیم؛ موضوعی که سبب می‌شود حلاوت یک اقدام امیدوارکننده برای مردم، کم شود؛ آن دسته از تصمیمات امیدوارکننده برای مردم، به شرطی حلاوت را به کام آن‌ها می‌نشاند که با سرعت تحقق یابند.
در پایان سال ۱۴۰۱ جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران نشانگر صدرنشینی قاطع شمس‌آذر قزوین است. تیم‌های استقلال خوزستان، خیبر خرم‌آباد و سایپا با ۴۱ امتیاز رتبه دوم را شریک شده‌اند و فجرسپاسی پشت سر آنهاست
مدیرعامل شرکت خودروسازی هایمای چین اعلام کرد: ایران مهم ترین بازار راهبردی بین المللی این شرکت محسوب می شود و از سال ۲۰۱۳ تاکنون پس از امضای قرارداد همکاری با شرکت ایران خودرو روابط بسیار نزدیک و ارزشمندی را دنبال کرده ایم.
دولت آمریکا مدعی شد که ایران در منطقه از طریق «نیرو‌های نیابتی و گروه‌های شریک مانند حزب‌الله و حماس» از اقدامات تروریستی در بحرین، عراق، لبنان، سوریه و یمن حمایت کرده است.
فرانسه خود را واجد شرایط‌ترین شریک غربی برای تعامل با عراق می‌داند، زیرا بار ایالات متحده از تهاجم سال ۲۰۰۳ را به دوش نمی‌کشد و بریتانیا هم اتحادیه اروپا را ترک و بیشتر بر خلیج فارس تمرکز کرده است.
سخنگوی وزارت بازرگانی چین، تعمیق روابط تجاری و اقتصادی با ایران را از دستاوردهای مهم سفر رئیس جمهور به این کشور اعلام کرد.
پرسپولیس با کسب پیروزی دشوار در آبادان ضمن گرفتن انتقام شکست سال قبل ،با سپاهان در صدر جدول شریک شد‌. تساوی خانگی گل‌گهر مقابل مس کرمان این تیم را از جمع مدعیان تا حدود زیادی عقب انداخت
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت که تا پایان سال انتخابات ۱۰ فدراسیون را برگزار می‌کنیم به شرطی که تایید صلاحیت کاندیداهای آنها اعلام شود.
نسبت دادن یک نام خانوادگی به هر ایرانی، از سال ۱۳۱۳ به صورت قانون مدنی درآمد و اجباری شد و از آن زمان، به مرور، برای تمام اتباع ایران، نام خانوادگی انتخاب شد. نام خانوادگی از پدران و اجداد افراد به عنوان یک ارثیه به آن‌ها می‌رسد، اما چنانچه نیاز به تغییر یا اصلاح در آن باشد، راه به شرط ادله کافی و طی روند قانونی باز و امکان پذیر است.
موندلی بزادنهاوت در سال ۲۰۱۸ از کشور آفریقای جنوبی به نیوزیلند مهاجرت کرد تا در آنجا زندگی جدیدی را به همراه شریک زندگی و فرزندانش آغاز کند. او که قصد داشت به همراه خانواده‌ی خود برای همیشه در نیوزیلند بماند، از این کشور درخواست اقامت کرد. اما به ادعای او مقامات نیوزیلند به خاطر بالا بودن بیش از اندازه‌ی شاخص توده‌ی بدنی اش با درخواستش موافقت نکردند.
روابط عربستان سعودی با چین در چند سال گذشته به‌طور قابل توجهی تقویت شده است. چین بزرگ‌ترین شریک تجاری عربستان سعودی است و این پادشاهی یکی از اعضای ابتکار زیرساخت جهانی کمربند و جاده چین (BRI) است.
میرمعینی همچنین در پاسخ به این سوال که با شرط ادامه وضعیت فعلی آیا شاخص کل بورس به زیر یک میلیون واحد، سقوط خواهد کرد، پاسخ داد: «با توجه به شرایطی که وجود دارد به اعتقاد بنده خیلی بعید است که این اتفاق رخ دهد. به نظر بنده شاخص بورس تا پایان سال بین محدوده یک میلیون و ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار واحد در نوسان خواهد بود، البته به شرط اینکه شرایط به همین منوالی که الان است، ادامه پیدا کند. البته اگر می‌خواهیم وضعیت بورس تغییر کند، باید یک اتفاق خوب سیاسی رخ دهند تا اوضاع بورس نیز دگرگون شود.»
این سخنگوی وزارت خارجه چین در نشست خبری روز گذشته خود نیز تاکید کرد که چین و اوکراین دو شریک راهبردی هستند و از زمان ایجاد روابط دیپلماتیک بین دو کشور از 30 سال قبل، همکاری در زمینه های مختلف بین دو کشور پیشرفت خوبی داشته است.
داستان ساختگی متهم به سرقت در دادگاه
گفته می‌شود مدیر برنامه این بازیکن کلیدی با ایجنت وریا غفوری کاپیتان استقلال یک نفر است و او شرط ماندن حسین‌زاده را تمدید یکساله قرارداد وریا اعلام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ