مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت که تا پایان سال انتخابات ۱۰ فدراسیون را برگزار می‌کنیم به شرطی که تایید صلاحیت کاندیداهای آنها اعلام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- تمرینات آماده سازی تیم فوتبال تراکتور برای مصاف با الشارجه امارات در تبریز زیرنظر پاکو خمز سرمربی این تیم درحال برگزاری است.
نشست سران سه قوه با حضور سید ابراهیم رئیسی ، غلامحسین محسنی اژه‌ای و محمدباقر قالیباف بعد از ظهر شنبه (۲۸ مرداد) به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دوره تخصصی بدنسازی و آماده‌سازی جسمانی در بازیکنان فوتبال برگزار می‌کند.
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزاری بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه در اواخر مرداد ماه در تهران خبر داد.
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزاری بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه در اواخر مرداد ماه در تهران خبر داد.
تهران- معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در سراسر کشور همگام با زائران اربعین در عراق برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش آموزان، نخبگان و سایر علاقمندان می‌توانند از امروز تا پانزدهم شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
با اعلام هیئت فوتبال تبریز، امکان حضور زنان در دیدار تراکتور - پرسپولیس به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های لازم وجود ندارد.
امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با حضور ۹۲.۲۹ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
«هکاتون هوش مصنوعی» با اعطای امتیاز نخبگی و جوایز نقدی به برگزیدگان، در چارچوب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان و توسط ایرانسل لبز برگزار می‌شود.
تراکتور دیدار خود در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را در تبریز برگزار می کند.
مربیان تیم های لیگ برتر با حضور در ورزشگاه پاس قوامین به تماشای دیدار هوادار و مس رفسنجان پرداختند.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، کارگاه آموزشی در حوزه بازی‌های شناختی برگزار می‌کند.
نمایشگاه مجموعه اسناد و تصاویر مشروطه در عکسخانه مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برگزار می‌شود.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از ۱۴ تا ۱۷ مرداد ماه میزبان مجموعه نشست‌هایی با موضوع نهضت مشروطه است.
عامل اصلی ریزش‌ها در انتخابات‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ همین سلیقه‌ای برخورد کردن با قانون است. مردم، این قبیل برخورد‌ها را اهانت به شعور خود و نادیده گرفتن حقوق و آزادی‌های مشروع می‌دانند. نام انتخاباتی که با چنین سازوکاری برگزار شود «انتخابات مهندسی شده» است. این را باید مسئولان بدانند که مردم، انتخابات مهندسی شده را قبول ندارند و آن را تضییع حقوق قانونی خود می‌دانند.
یک قاضی شهر بارسلون با درخواست رسمی دنی آلواز برای آزادی مشروط مخالفت کرد و این ستاره برزیلی تا زمان برگزاری دادگاهش به اتهام تجاوز در زندان خواهد ماند.
برگزاری مقطع دکتری پژوهش محور مشروط به داشتن طرح پژوهشی تقاضا محور طرح پژوهشی دارای کارفرمای مشخص که برابر قرارداد، اجرای آن به مؤسسه واگذار و اعتبارات کامل آن به همراه هزینه‌های نظارت بر آن توسط کارفرما تأمین و نتیجه کار نیز تحویل گرفته می‌شود (با کارفرمای مشخص) شخصیت حقوقی اعم از دولتی و غیردولتی است که طی یک قرارداد، انجام طرح پژوهشی را به دانشگاه/مؤسسه واگذار نموده و تأمین همه هزینه‌های انجام و نظارت بر اجرای موضوع قرارداد است را تقبل می‌کند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پیکان که قرار بود عصر امروز در ورزشگاه پاس تهران برگزار شود لغو و در صورت فراهم بودن شرایط روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
برگزاری رقابتهای کشتی قهرمانی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی کشورمان همچنان مشروط به حمایت و حضور اسپانسرهای مالی است.
فصل جدید رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور پس از دو فصل و اعمال محدودیت‌های مصوب برای آنها، با حضور صد درصدی تماشاگران برگزار خواهد شد.
کمیته هماهنگ‌کننده راهپیمایی دفاع از نهادهای مشروع حکومت در بیانیه پایانی این راهپیمایی اعلام کرد که به منظور تحقق مطالبات خود تحصن نامحدود برگزار می‌کند.
رسانه های عراقی اعلام کردند که به دنبال فراخوان کمیته تنظیم تظاهرات دفاع از نهادهای مشروع حکومت هزاران تن از شهروندان عراقی در بغداد و موصل و بصره راهپیمایی برگزار کردند.
رسانه های عراقی اعلام کردند که به دنبال فراخوان کمیته تنظیم تظاهرات دفاع از نهادهای مشروع حکومت هزاران تن از شهروندان عراقی در بغداد و موصل و بصره راهپیمایی برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ