پرسپولیس با کسب پیروزی دشوار در آبادان ضمن گرفتن انتقام شکست سال قبل ،با سپاهان در صدر جدول شریک شد‌. تساوی خانگی گل‌گهر مقابل مس کرمان این تیم را از جمع مدعیان تا حدود زیادی عقب انداخت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید.
حسن جعفری می‌گوید مس رفسنجان در هفته پایانی تنها به دنبال پیروزی برابر پیکان و حفظ رتبه پنجم جدول خواهد بود.
جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست و نهم دستخوش تغییر شد.
تیم فوتبال بنفکیا در فاصله هفت هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر پرتغال با اختلاف مناسبی صدر جدول را به نام خود زده است.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حساسیت بالای جدول در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر گفت: هیچ یک از تیم‌های مدعی قهرمانی قرعه ساده ای ندارند.
با پایان هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر رقابت‌ فشرده‌ای میان تیم‌های مختلف در قسمت‌های مختلف جدول رده‌بندی مسابقات شکل گرفته است.
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
تیم فوتبال استقلال که برای رسیدن به صدر جدول روند خوبی را در دیدارهای اخیر داشته است، در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و نیمه اول را با برتری به پایان رساند.
دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که استقلال با پیروزی برابر مس کرمان فاصله خود را با صدرجدول کمتر کرد.
در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پرسپولیس ، سپاهان با برتری مقابل حریفان خود در رتبه‌های اول و دوم این رقابتها قرار گرفتند.
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی تیم بم در دربی کرمان و همچنین صعود سپاهان به رتبه دوم جدول رده‌بندی به پایان رسید.
در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر زنان، خاتون با کسب این پیروزی مهم ۳۴ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.
با پایان نیم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مسابقات لیگ برتر خلیج فارس، نگاهی به جدول گل‌زنان این رقابت‌ها انداخته‌ایم.
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با صدرنشینی پرسپولیس به پایان رسید.
صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال ایران به مهدی جاوید اختصاص دارد که تا پایان هفته نوزدهم، سی گل به ثمر رسانده است.
در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، تغییری در صدرنشینان جدول آقای گلی لیگ در مقایسه با قبل از جام جهانی ایجاد نشده است.
در پایان هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان با ۱۹ امتیاز وتنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم در صدر جدول رده بندی فوتبال زنان قرار گرفته است.
مس سونگون با پیروزی مقابل کراپ الوند به صدر جدول رقابت های لیگ برتر فوتسال در پایان هفته دهم رسید.
هفته نهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم های مس و کراپ و سقوط گیتی پسند به رده چهارم جدول به پایان رسید.
برتری پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور در هفته نهم باعث شد صدر جدول بین سرخابی‌ها باقی بماند و گل‌گهر با دومین باخت به رده چهارم سقوط کند
جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران در پایان هفته هشتم تغییری نداشت و همچنان ستاره پرسپولیس صدرنشین این جدول است.
تیم پرسپولیس در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال به صدر جدول بازگشت.
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی با انجام ۴ دیدار به پایان رسید و 3 جایگاه نخست جدول در اختیار یزدی‌ها باقی ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ