جورجو کیه‌لینی، اسطوره باشگاه یوونتوس و فوتبال ایتالیا معتقد است اینتر با پیروزی برابر میلان راهی فینال لیگ قهرمانان خواهد شد. او در مورد آینده‌اش نیز صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی مشهور سابق نساجی از مخالف‌خوانیهای زودهنگام علیه تیم سابقش انتقاد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از وضعیت زیرساختی فوتبال ایران، گفت: وقتی زیرساخت نداریم که تماشاگران بیایند پیشنهاد می کنم لیگ را یک سال تعطیل کنیم و به این مسائل برسیم.
بعد از یکسال مبارزه با بیماری سخت اسطوره فوتبال مالزی درگذشت.
مایک دین، داور مشهور انگلیسی، بعد از 28 سال قضاوت در میادین فوتبال و یک سال حضور به عنوان مسئول VAR بازنشسته می‌شود.
یک منبع آگاه گفت: رویه‌ای که وزارت بهداشت طی یک‌سال و نیم اخیر از طریق روسای دانشگاه‌های زیرمجموعه خود در پیش گرفته به این شکل است که یا استاد پیشکسوت و عضو هیات علمی را زودتر از ۳۵ سال سابقه خدمت بازنشسته کرده‌اند یا اینکه شرایط کار و حضور علمی برای چهره پیشکسوت آموزش پزشکی را به گونه‌ای محدود و دشوار کرده‌اند که استاد پیشکسوت داوطلب استعفا دهد و کناره‌گیری شود.
اگر انسان‌ها از روی زمین ناپدید شوند و شما بعد از یکسال به زمین برگردید تا ببینید چه اتفاقی افتاده است، اولین چیزی که متوجه می‌شوید را چشمانتان نخواهد دید، بلکه آن را با گوش‌هایتان می‌شنوید: سکوت!
جوان اول استقلال فرهاد مجیدی مورد اعتماد جواد نکونام است و روز گذشته نیز برای تیمش بازی کرد.
کارشناس والیبال با انتقاد از شرایطی که برای تیم ملی ایران در مسابقات لیگ ملت ها رقم خورد گفت: برخلاف دیگران من اعتقاد دارم جوانگرایی در تیم ملی صورت نگرفته و صرفا چند بازیکن جابجا شدند.
شاگردان حسین عبدی به یکی از مهم‌ترین اهداف خود پس از چندین ماه تلاش بی وقفه دست یافتند.
دانشمندان در تگزاس، دو نوع ملخ بی‌بال کشف کرده و نام آن‌ها را به افتخار «ویلی نلسون» خواننده معروف و بازنشسته آمریکایی که اکنون ۹۰ ساله است، و «جری جف واکر» اسطوره دیگر موسیقی کانتری که سال ۲۰۲۰، در ۷۸ سالگی فوت کرد، گذاشته‌اند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در یک مصاحبه اعلام کرد قصد دارد 2 یا 3 سال دیگر فوتبال بازی کرده و سپس بازنشسته شود.
اسطوره باشگاه سپاهان پس از رد کردن پیشنهاد سرمربیگری تیم امید ایران، در آستانه برگشت به لیگ برتر قرار گرفته است.
سرمربی فولاد خوزستان، علت شادی گل جالب توجهش را به زبان آورد.
یک ستاره‌شناس کهنه کار ظرف مدت یک سال با استفاده از مشاهدات زحل با تلسکوپ فضایی هابل ناسا و کاوشگر بازنشسته کاسینی و همچنین فضاپیما‌های وویجر ۱ و ۲ و کاوشگر فرابنفش بین‌المللی به این موضوع پی برد.
نفتی‌ها سال گذشته نیز در اوایل ماه اسفند، با هدایت علیرضا منصوریان موفق به شکست پرسپولیس در آبادان شدند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح‌های متعدد صنعتی، اقتصادی، درمانی و ورزشی برای سال آینده داریم و عهد می‌بندیم وعده دولت مبنی بر ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی را عملیاتی کنیم.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اکنون در صندوق‌های بازنشستگی هفت نفر بازنشسته و یک نفر شاغل است، در حالی که باید برعکس باشد. افزایش سن بازنشستگی از نکات مهم لایحه بودجه است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از تشکیل تیم فوتبال یا فوتسال زنان باشگاه که یکی از الزامات AFC است، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
جان‌لوکا ویالی، ستاره بازنشسته ایتالیایی بعد از پنج سال مبارزه با سرطان پانکراس در 58سالگی درگذشت. ستاره متواضع ایتالیایی امیدوار بود نبردش با سرطان الهام‌بخش دیگر بیماران باشد.
فن خال: یکسال پنالتی تمرین کرده بودیم
پایان یکسال زندگی مخفیانه قاتل در کوه
آلینا کابائوا ۳۹ سله ژیمناست ریتمیک بازنشسته و عضو سابق پارلمان روسیه است. مدت هاست که این شایعه وجود داشته که او دوست دختر دیرینه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه است، اما کرملین این ادعا را رد کرده است. گزارش‌ها اشاره می‌کنند که آن دو در سال ۲۰۱۵ میلادی صاحب یک دختر شدند.
تیلور: یکسال منتظر کشتی امشب با یزدانی ماندم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ