وزیر دادگستری از امضای ۱۴ سند همکاری بین ایران و سوریه در راستای ارتقای همکاری‌های دوجانبه بین ایران و روسیه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال با تاکید بر این که ضعف مدیریت در سالهای اخیر لطمات جبران ناپذیری به استقلال وارد کرده است گفت: این که قرارداد یک سرمربی در فرودگاه امضا شود اقدامی «نوبرانه» است.
یک روزنامه عراقی به خلف وعده‌های آمریکا در تجهیز ارتش عراق به سلاح‌های خریداری شده اشاره کرد و نوشت که واشنگتن بیشتر تمایل دارد این قراردادهای تسلیحاتی حالت صوری داشته باشند.
سازمان ورزش شهرداری تهران با امضای تفاهم نامه ای با فدراسیون ناشنوایان، زمینه همکاری های مشترک بین این دو نهاد ورزشی را فراهم کرد.
یک رسانه فرانسوی از امضای قرارداد 185 میلیون یورویی شارل لکلرک با فراری ایتالیا خبر داد.
اتاق بازرگانی تهران و اتاق بازرگان کراچی سند همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از روز شنبه ۱۴ مرداد تمام فرآیندهای امضا و پرداخت ثبت شرکت‌ها به صورت الکترونیک انجام می‌شود.‌
۱۴ سال پیش در چنین روزی اعضای تیم جودوی نوجوانان ایران در حادثه سقوط هواپیمای توپولف روسی جان باختند.
۱۴ سال پیش در چنین روزی اعضای تیم جودو نوجوانان ایران در حادثه سقوط هواپیمای توپولف روسی جان باختند.
مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) در روز ۱۴ خرداد در حرم مطهر آن امام راحل، میعادگاه همه کسانی است که بیعتنامه سالانه خویش را با شرکت در این مراسم عظیم و معنوی در محضر روح خدا و در جوار آرامگاه شهیدان و در محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی تجدید امضا می‌کنند. طبعا و به رسم همه ساله صد‌ها هزار نفر از پیروان امام عظیم الشأن در اقصی نقاط ایران و بسیاری از کشور‌های دیگر نیز که امکان حضور در مراسم حرم مطهر را ندارند با شرکت گسترده خویش در برنامه‌هایی که از سوی ستاد‌های استانی و یا از سوی علاقمندان به حضرت امام در خارج کشور اعلام می‌گردد، بر شکوه این مراسم ملی و بلکه جهانی می‌افزایند.
مراسم امضای اسناد و تفاهمنامه‌های همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و اندونزی برگزار شد و مقامات دو کشور ۱۱ سند همکاری امضا کردند.
برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و ۱۴ سند همکاری دیگر به امضای روسای جمهوری و مقام‌های عالی دو کشور رسید.
برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و ۱۴ سند همکاری دیگر به امضای روسای جمهور و مقامات عالی دو کشور رسید.
سرمربی جدید تیم ملی ایران از ساعت ۱۴ در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت می‌کند.
موضوع بازگرداندن جنگنده‌های F ۱۴ از جمله مسایلی بود که به محل اختلاف جدی انقلابیون تبدیل شد. اعضای دولت موقت مصرانه خواستار بازگرداندن یا فروختن این جنگنده‌ها به آمریکا یا به هر کشوری که خواستار آن‌ها باشند، بودند و در سوی دیگر آن، یاران انقلابی امام به شدت این اتفاق را برای امنیت و مصالح کشور خطرناک می‌دیدند.
سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از امضای چهار توافق‌نامه همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه ساخت بار اول اقلام راهبردی در حوزه تعمیرات ابزار دقیق و برق خبر داد.
زهرا، ۱۴ ساله؛ دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان عترت شهر دبیران در شهرستان زرین دشت استان فارس بود، دختری که ۱۱ اسفند سال گذشته به مدرسه رفت و هرگز به خانه بازنگشت و از آن روز تاکنون، چشم‌های اشکبار پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده، به در دوخته شده است.
مرداد سال ۱۲۸۵ شمسی، مظفرالدین‌شاه قاجار به امضای فرمان مشروطیت تن می‌دهد و در اولین جلسه مجلس شورای ملی، چند ماه بعد، در ۱۴ مهرماه همان سال که در کاخ گلستان با حضور شاه قاجار تشکیل می‌شود، بر اساس متمم قانون اساسی، طهران رسما و قانونا به پایتختی ایران انتخاب می‌شود.
۱۴ سند همکاری در زمینه‌های تجارت، انرژی، حمل و نقل، کشاورزی، فضا، صنعت، فرهنگ و آموزش بین قزاقستان و ترکمنستان امضا شد.
عضو هیئت مدیره بانک عامل بخش مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۴۳ هزار و ۸۷۶ واحد ذیل نهضت ملی مسکن به مبلغ ۱۴ هزار و ۸۴۱ میلیارد تومان خبر داد.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، ۱۵ فلسطینی در حملات گسترده اسرائیل به غزه به شهادت رسیده و ۵۵ تن زخمی شدند. از بین ۵۵ زخمی، ۲۳ نفر آن‌ها کودک و ۱۳ نفر آن‌ها زن هستند که از بین آن‌ها نیز ۴ نفر اوضاع وخیمی دارند. روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشته طی روز جمعه ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی فلسطین در غزه هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد. ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد برای یک هفته جنگ در غزه آماده می‌شود. تیسیر الجعبری، سلام عابد، محمد البویک و یک فرد دیگر، همگی از اعضای گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. تیسیر الجعبری فرمانده منطقه شمال در گردان‌های القدس بود.
ایرانسل دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستارۀ طلایی روابط‌عمومی» را از نهمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط‌عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.
مجامع عمومی عادی سالیانه، عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و عمومی فوق‌العاده شركت ارتباطات سیار ایران، روز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
در یک سال گذشته، ۶۰ مصوبه ارسالی مجلس را بررسی کردیم که ۱۴ مصوبه در مرحله اول تایید شدند و ۲۱ مصوبه در مراحل بعد و ۲۵ مصوبه هم در حال اصلاح است. در این مدت ۱۱ اساسنامه هم به شورای نگهبان ارسال شده که ۹ اساسنامه تایید و ۲ اساسنامه مورد ایراد واقع شده است. همچنین در یک سال گذشته، ۱۷۴ نامه از دیوان عدالت اداری دریافت کردیم که توسط فقهای محترم بررسی شده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهارات مذاکره کننده ارشد کشورمان در کمیسیون، گفت: ارتباط ایران با اعضای ۱+۴ از طریق هماهنگ‌کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادامه دارد و موضوعات در حال گفت‌وگو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ