موضوع بازگرداندن جنگنده‌های F ۱۴ از جمله مسایلی بود که به محل اختلاف جدی انقلابیون تبدیل شد. اعضای دولت موقت مصرانه خواستار بازگرداندن یا فروختن این جنگنده‌ها به آمریکا یا به هر کشوری که خواستار آن‌ها باشند، بودند و در سوی دیگر آن، یاران انقلابی امام به شدت این اتفاق را برای امنیت و مصالح کشور خطرناک می‌دیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی بنگاه فروش آپارتمان به یک قلاده سگ خبر داد.
سردار آزمون یک ماجرای جالب را برای نخستین بار تعریف کرد.
فرانچسکو توتی در اظهارات اخیر خود ماجرای خیانت همسرش را افشا کرد.
فرانچسکو توتی در اظهارات اخیر خود ماجرای خیانت همسرش را افشا کرد.
علی کفاشیان در زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال بود، بنا به بعضی دلایل بازداشت شد. او در گفتگو با خبرآنلاین درباره این ماجرا توضیح داد.
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است.
حجت کریمی قول داده بود امروز درمورد ماجرای بیرانوند شفاف‌سازی کند.
فضای خاص حاکم بر مجلس، نشان می‌دهد این موضوع بیشتر ناشی از هراسی است که نمایندگان درخصوص افشای ابعاد تازه‌ای از پرونده «شاسی بلند گیت» را دارند. پرونده‌ای که نه تنها پای قالیباف و ۷۵ نماینده را به موضوع باز کرد، بلکه باعث افشای دریافت خودرو خارج از چارچوب‌های قانونی توسط نهاد‌های دولتی، صدا و سیما و بسیاری از ارگان‌های دیگر شد.
احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح مساله «ممنوعیت نطق» برای وی از سوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: این مساله خلاف قانون است، در حوزه اختیارات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حتی هیات رئیسه مجلس یک چنین اختیاری منظور نشده است و این تحدید حقوق ملت است.
ماجرای واگذاری ماشین‌های شاسی‌بلند به قیمت کارخانه و بدون نوبت به برخی از نمایندگان مجلس که انتظار می‌رفت به شفافیت و اعلام اسامی نمایندگانی که از چنین موقعیت‌هایی استفاده کرده‌اند ختم شود، فعلا به صدور کیفرخواست برای افشاگر این پرونده منجر شده است.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ماجرای درخواست اتاق خصوصی برای حضور در اردوی تیم ملی را رد کرد.
احمدعلیرضا بیگی، نماینده مجلس، درباره واگذاری شاسی بلند‌ها و ادعای واگذاری خودرو‌ها به نهاد ریاست جمهوری گفت: هر مال ناحقی که گرفته شده باشد باید به بیت المال برگردد و این اتفاق عجیب نیست.
جزییات ماجرای ادعای دریافت خودرو‌های شاسی‌بلند توسط کارکنان و نمایندگان مجلس از زبان احمد علیرضا بیگی، نماینده افشاگر را می‌بینید.
علیرضا جهانبخش بازیکن و کاپیتان تیم ملی از ماجرای حضور و جدایی لوکادیا در پرسپولیس و فوتبال ایران گفت.
در هفته آخر لیگ هشتم درحالی که ذوب‌آهن به یک مساوی مقابل فولاد با هدایت مجید جلالی نیاز داشت تا قهرمان شود، استقلال باید در مشهد پیام را می‌برد و منتظر باخت ذوب به فولاد می‌ماند آنهم در حالی که فولاد هیچ فرقی برایش نمی‌کرد که ببرد، مساوی کند یا ببازد. جلالی ماجرای آن روزها را افشا می‌کند
میلاد کُر بازیکن تیم ملی جوانان بعد از حذف این تیم افشاگری عجیبی علیه صمد مرفاوی کرد.
افشاگر ماجرای انفجارهای خطوط لوله نورد استریم نسبت به احتمال رویارویی مستقیم نظامی آمریکا و روسیه در خاک اوکراین هشدار داد.
افشاگر ماجرای انفجارهای خطوط لوله نورد استریم می گوید جریان رسانه ای در این کشور اجازه انتشار گزارش افشاگرانه وی در این باره را نداده است.
ملی پوش سابق کشتی ایران در ماجری خبرساز ادعا‌های عباس جدیدی از او حمایت کرد.
ماجرای پاداش حواله خودرو برای بازیکنان تیم ملی، جنجال‌های زیادی را در فضای فوتبال ایران ایجاد کرده است.
مدیر برنامه‌های بهترین بازیکن جهان هم وارد ماجرای حواشی جام جهانی شد.
روزنامه دولت در تیتری روی صفحه اول امروز خود از وام ۱۰میلیاردی مهدی محمدنبی پرده برداشت! ایران ورزشی در صفحه داخلی طی گزارشی از این ماجرا درباره سرپرست تیم ملی در جام‌جهانی افشاگری کرد. هنوز به ماجرای سهم نبی در پاداش‌های نجومی تیم ملی رسیدگی نشده
نشریه مارکا در گزارشی پشت پرده حواشی جدید جرارد پیکه را افشا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ