عضو هیئت مدیره بانک عامل بخش مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۴۳ هزار و ۸۷۶ واحد ذیل نهضت ملی مسکن به مبلغ ۱۴ هزار و ۸۴۱ میلیارد تومان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به‌دنبال وصول گزارش‌هایی پیرامون بروز اختلالات مرموزی در عرضه‌ی برخی داروهای حیاتیِ بیماران و تشدید ناموجه این اختلالات در مقاطع خاص (همچون دوره‌ی فراگیری ویروس کرونا در کشور)، این وزارت‌خانه بررسی و ریشه‌یابی مسئله را در دستور کار خود قرار داد.
رییس فدراسیون فوتبال اعضای کارگروه ویژه‌ برای بررسی سقف قرارداد باشگاه‌ها را معرفی کرد.
مربی پیشین تیم ملی پرداخت پاداش به اعضای ایرانی کادرفنی را کاملا رد کرد.
افشای ریز قرارداد اعضای تیم استقلال در فصل گذشته اقدامی بود که با تعجب بسیاری از اهالی فوتبال همراه شد.
اعضای خارجی تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با باشگاه امضا کردند.
اعضای کادرفنی پرسپولیس با حضور در محل باشگاه قرارداد خود را با این تیم به امضا رساندند.
با رایزنی های صورت گرفته قرارداد اعضای کادرفنی تیم امید به زودی آماده امضا خواهد شد.
به دنبال صعود تیم نوجوانان ایران به جام جهانی زیر 17 سال در سال 2023 قرارداد حسین عبدی و دیگر اعضای کادر فنی این تیم از سوی فدراسیون فوتبال تا پایان این مسابقات تمدید می شود.
باشگاه پرسپولیس ضمن پذیرش میزان طلب علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم به دنبال تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات اعضای این تیم است.
باشگاه نفت مسجدسلیمان بخشی از قرارداد اعضای تیم خود را پرداخت کرد.
بررسی میزان پرداختی از مبلغ قرارداد اعضای تیم‌ها توسط مدیران باشگاه‌ بعد از گذشت 2 ماه از پایان سوپرلیگ زنان در این گزارش از "ورزش سه"
نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی فردا با حضور حداکثری در تهران برگزار می شود و به نظر می رسد این نشست با یک تصمیم مهم همراه باشد.
خاندوزی در«آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی ایران و صندوق های غیر دولتی پژوهش و فناوری» گفت: اعتبار سنجی شرکت های دانش بنیان نیازمند تحولی اساسی است.
سرپرست بانک ملی در آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی و صندوق های غیر دولتی پژوهش بر عزم این بانک در حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
رضا درویش امروز نیمی از قرارداد اعضای تیم پایه پرسپولیس را پرداخت کرد.
باشگاه پرسپولیس بخشی از مطالبات قرارداد فصل جاری اعضای تیم این تیم در آستانه بازی با مس کرمان را پرداخت کرد.
اعضای تیم سایپا از سوی مدیریت باشگاه با جریمه سنگین کسر 10 درصد از قرارداد مواجه شدند.
دولت آمریکا رئیس کل بانک مرکزی روسیه را به همراه تعدادی از زن و فرزندان مقامات این کشور در لیست تحریم‌های خود قرار داد.
با صعود تیم ملی جوانان به مرحله نهایی جام ملت ها و انتخابی جام جهانی قرارداد اعضای کادر فنی این تیم به پایان رسیده است.
سهم ۲۰ درصدی تامین مالی زنجیره ای و کشاورزی قراردادی از کل تسهیلات بخش کشاورزی توسط بانک مرکزی به بانک های عامل ابلاغ شد.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم، با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم. این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ماست، اما ما از موضوعات بی خبریم.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم، این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ما است، اما ما از موضوعات بی خبریم.
عضو هیئت مدیره بانک عامل بخش مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۴۰ هزار و ۹۰۲ واحد به مبلغ ۱۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان خبر داد.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ