در ماه های اخیر بارها کارلوس کی روش با پیشنهاد کار از سوی باشگاه الاهلی مصر مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه عربستانی عکاظ اعلام کرد باشگاه الاهلی این کشور با روی ویتوریا، سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر به توافق رسیده و او برای هدایت الاهلی راهی عربستان می‌شود.
قرارداد رسمی حضور تیمی ملی فوتبال ایران در رقابت‌های تورنمنت اردن بسته شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از کی روش و اسکوچیچ تشکر می کنم و در تیم ملی دنبال یک فوتبال هجومی هستم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از کی روش و اسکوچیچ تشکر می کنم.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در تمرین تیم الدحیل هم حاضر شد اما تاکنون خبری از حضورش در تمرین الاهلی با دو مدافع ایرانی‌اش نیست.
دو مدافع ایرانی در روزی که از بالاترین انگیزه برای درخشش در ترکیب الاهلی پیش چشم کارلوس کی‌روش برخوردار بودند، ستاره‌های السد را با شکست بدرقه کردند. خط و نشان شجاع و کنعانی زادگان جلوی چشم کی‌روش
دو مدافع ایرانی در روزی که از بالاترین انگیزه برای درخشش در ترکیب الاهلی پیش چشم کارلوس کی‌روش برخوردار بودند، ستاره‌های السد را با شکست بدرقه کردند.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
کارلوس کی روش شب گذشته در حاشیه تمرین تیم ملی دقایقی با برگ‌های برنده تیم ملی صحبت کرد.
یکی از جذابیت های فوتبال نه تنها برای تماشاگران بلکه برای فوتبالیست ها هم اتفاقات غیر قابل پیش بینی آن است.
ژاردیم هموطن سرشناس کی‌روش با بازی دادن امشب نوراللهی پیام واضحی به تهران ارسال کرد که هافبک ایران می‌تواند در جام‌جهانی عصای دست تیم ملی باشد. این حضور برای باشگاه شباب الاهلی هم همراه با یود نقدی و همچنین احتمال ترانسفر این بازیکن همراه است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز فقط هشت بازیکن داشتیم و شرایطمان با بازگشت شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان به باشگاه الاهلی قطر جای نگرانی دارد.
امیر حسین حسین زاده بعد از گلزنی به تیم سنت ترویدن اینبار در بازی با کورتریک در ترکیب ثابت تیم شارلروا به میدان آمد و پاس گل داد.
مدیریت باشگاه الاهلی قطر پذیرای هیئت ایرانی متشکل از نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران، کارلوس کی‌روش و دو بازیکن ایرانی این تیم بود.
تیم ملی فوتبال ایران امروز در زمین چمن کمپ تیم‌های ملی تمرین کرد.
یکی از نکات امیدوار کننده تیم ملی در بازی دیشب با اروگوئه نمایش خوب مردان دفاعی بود.
تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت ها به گل رسید.
هافبک تیم ملی فوتبال امشب به اتریش می‌رود و در اردوی شاگردان کی‌روش حضور می‌یابد.
کاوه گلمرادی از خوانندگان ورزش سه درباره موقعیت خاص تیم ملی در سالهای اخیر مطلبی نوشته. شاید شما هم با او هم‌نظر باشید.
مربی سابق تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی و تیم الاهلی مصر بعد از حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران، پیامی را برای او منتشر کرد.
منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در خصوص مبلغ قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی گفت: مبلغ ۹۰۰ هزار یورو صحت ندارد. حقوق کی روش ماهانه ۵۰ هزار یورو و در مجموع دو ماه و نیم است.
رسانه مصری فاش کرد کارلوس کی روش پیش از این یک بار پیشنهاد الاهلی را رد کرده بود.
عبدالقادر سعید، خبرنگار مصری در صفحه اش نوشت: رفتن سواریش از الاهلی ۱۰۰ درصد است. امیدوارم سرمربی جدید الاهلی نام بزرگی باشد. البته کی روش نباشد، چون او فلسفه فکری ندارد.
فرهاد کاظمی که مدتی است از فوتبال دور است و گویا فعلا هم قصد بازگشت ندارد. او شرایط فوتبال را راضی کننده و دلچسب نمی بیند‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ