کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در تمرین تیم الدحیل هم حاضر شد اما تاکنون خبری از حضورش در تمرین الاهلی با دو مدافع ایرانی‌اش نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تایید انجام مذاکره با محمدحسین کنعانی‌زادگان، به حضور شهاب زاهدی مهاجم تیم ملی در باشگاه و احتمال پیوستن او به جمع سرخپوشان واکنش نشان داد.
رئیس باشگاه الاهلی اعلام کرد شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان از این تیم قطری جدا خواهند شد.
با اعلام رئیس باشگاه الاهلی قطر، کار دو مدافع ایرانی در این تیم به پایان رسید.
باشگاه الاهلی قرارداد محمدحسین کنعانی‌زادگان را تمدید نخواهد کرد.
بازگشت کنعانی‌زادگان و شجاع به لیگ ایران
ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل روسیه: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضائیان، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و شهریار مغانلو.
محمد انصاری معتقد است حضور حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده در ترکیب بازی با انگلیس، می‌توانست نتیجه دیگری را برای ایران رقم بزند.
در بیشتر مواقع در این ترکیب چهار مرد خط دفاعی ایران به نام‌های شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی حضور داشتند.
علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن ١۶ بازیکنی بودند که امروز در اردوی تیم ملی حاضر شدند.
شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان به اردوی تیم ملی بازگشتند.
با اعلام مهدی تاج مشکل شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان برای حضور در اردوی تیم ملی حل شده است.
فدراسیون فوتبال به دنبال حل مشکل دو مدافع تیم ملی و بازگشت آن‌ها به اردوی تیم ملی است.
برخلاف شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان، امید ابراهیمی در تیم ملی حضور دارد و کارش را زیر نظر کی‌روش پیگیری می‌کند.
حمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده و امید ابراهیمی به تمرینات اختصاصی خود در کمپ تیم‌های ملی فوتبال ادامه دادند و کارلوس کی‌روش در مدت ۹۰ دقیقه‌ای تمرین، عملکرد شاگردانش را به دقت زیر نظر داشت.
سومین هفته از برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران، شنبه ۳۰ مهر با حضور اهالی رسانه در کمپ تیم‌های ملی دنبال شد. در این تمرین کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی دقایق بسیار کوتاهی برای بازیکنان صحبت کرد و آن‌ها کار خود را با نرم دوی شروع کردند. سه لژیونر شاغل در قطر شامل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی به همراه محبی، چشمی، مهدی‌پور، سامان فلاح و آرمین سهرابیان در ساختمان پک به تمرین پرداختند.
شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان و امید ابراهیمی در حال انجام تمرین زیر نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال هستند.
سه لژیونر شاغل در قطر شامل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی به همراه محبی، چشمی، مهدی‌پور، سامان فلاح و آرمین سهرابیان در ساختمان پک به تمرین پرداختند.
با حضور امید ابراهیمی، شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان تمرین عصر تیم ملی شلوغ‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود.
شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان و امید ابراهیمی در حال انجام تمرین زیر نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال هستند.
به نظر می‌رسد شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان زوج خط دفاعی ایران در جام جهانی قطر باشند.
السیلیه در شرایطی برابر الاهلی قطر قرار گرفته که بازیکنان ایرانی در‌ این جدال حاضر نیستند.
در حال حاضر مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مجید حسینی، چهار مدافع میانی حاضر در اردوی اتریش هستند و هر چهار نفر شانس زیادی دارند تا به قطر بروند. اما سؤال این است که از بین این چهار مدافع کدام‌شان فیکس بازی خواهند کرد و اگر حرف جلالی مورد استناد قرار بگیرد کدام دو بازیکن کنار هم زوج می‌شوند؟
کنعانی‌زادگان مصدوم و شجاع خلیل‌زاده مصدوم
هنوز مشخص نیست الاهلی قطر با کنعانی‌زادگان دیگر مدافع ایرانی اش چه خواهد کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ