سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از کی روش و اسکوچیچ تشکر می کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت به عنوان سرباز در این تیم حضور دارد.
سرمربی تیم‌ ملی اولین مصاحبه خود در جایگاه جدیدش را با خبرنگاران انجام داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از کی روش و اسکوچیچ تشکر می کنم و در تیم ملی دنبال یک فوتبال هجومی هستم.
مهرداد محمدی دعوت شدن به تیم ملی را حق خود می‌داند و حرف‌های جالب توجهی در مورد سختی گلزنی در ایران و بازگشت سیاوش یزدانی به سپاهان می‌زند.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
این شروع طوفان اسکوچیچ علیه سرمربی فعلی ایران است: هدایت ایران در قطر بر عهده کی روش است که دو بار در مسابقات مقدماتی اخراج شد و من مفسر تلویزیون شدم.
سرمربی سابق تیم ملی ایران سکوتش را شکست و برای تیم ملی فوتبال آرزوی با هدایت کارلوس کی روش آرزوی موفقیت کرد.
خلیل زاده در حالی به جمع شاگردان کی روش اضافه شد که در دوران حضور دراگان اسکوچیچ توانست پیراهن تیم ملی را بر تن کند و مصاحبه‌های تندی را علیه کی روش انجام داد
هافبک ملی پوش پرسپولیس یکی از حامیان اسکوچیچ بود که تصور می‌شد به دلیل مصدومیت و عدم رسیدن به مرز آمادگی از لیست کارلوس کی روش سرمربی جدید تیم ملی خط بخورد اما...
شاید جواد نکونام نیز همچون کریم باقری در دوران اسکوچیچ دو شغله شده و همزمان با سرمربیگری فولاد خوزستان، در تیم ملی ایران نیز کارلوس کی روش را همراهی کند.
عملکرد تمامی بازیکنان داخل و خارج بسیار از نزدیک دنبال می‌کنیم و فردا بعد از ظهر لیست نهایی بازیکنانی که در اردوی اتریش همراه ما خواهند بود را اعلام می‌کنیم
کاوه گلمرادی از خوانندگان ورزش سه درباره موقعیت خاص تیم ملی در سالهای اخیر مطلبی نوشته. شاید شما هم با او هم‌نظر باشید.
مدافع جپ‌پای استقلال دوباره به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد تا امیدهایش برای حضور در جام جهانی بالاتر برود.
کارشناس فوتبال ایران بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی فوتبال را غیر قابل قبول توصیف کرد و گفت: اگر قرار بود این مربی کمکی به تیم ملی و فوتبال ایران کند در هشت سال انجام داده بود.
پس از برکناری دراگان اسکوچیچ ، کارلوس کیروش بار دیگر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به تغییر سرمربی این تیم گفت: احساس کاملا دوگانه ای از این اتفاق وجود دارد که برای اسکوچیچ غم انگیز و بابت بازگشت کی روش امیدوارکننده است.
ما باید مطالبات اسکوچیچ را بررسی می‌کردیم، زیرا ممکن بود شیطنت‌هایی شود. متوجه شدیم او حدود ۶،۵ ماه معوقه دارد که پرداخت نشده است. برای اینکه داستان ویلموتس حادث نشود، این کار را انجام دادیم
برکناری اسکوچیچ از هدایت تیم ملی فوتبال ایران و بکارگیری کارلوس کی روش بار مالی زیادی برای فدراسیون فوتبال نخواهد داشت.
اسکوچیچ عزل و کی‌روش سرمربی ایران در قطر شد
جنگ اعضای هیات رئیسه برای ماندن اسکوچیچ و یا بازگشت کی روش در شرایطی به اوج خود رسیده است که تیم ملی زمان زیادی تا شروع اردوی شهریورماه و بعد از آن حضور در جام جهانی ندارد و باید خیلی زود تکلیف سرمربی مشخص شود.
میرشاد ماجدی پس از اتمام جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و در شرایطی که پیش از دیگر اعضا، ساختمان فدراسیون را ترک کرد، در جمع خبرنگاران حاضر به پاسخگویی نسبت به بحث‌های مطرح شده درباره برکناری اسکوچیچ و حضور کارلوس کی روش در تیم ملی نشد.
چگونه از سردرد کافئینی جلوگیری کنیم؟
نجات معجزه‌آسای کودک از چاه ۷ متری
رفتن اسکوچیچ قطعی شد و کمیته فنی صلاحیت آن را تایید نکرد و گزینه‌هایی مطرح شد. صلاحیت کی روش هم رد شد. گزینه‌های بعدی را پیشنهاد دادیم و فدراسیون آنها را اعلام می‌کند. به جمع‌بندی نرسیدیم و اسامی در حد حدس و گمان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ