یکی از جذابیت های فوتبال نه تنها برای تماشاگران بلکه برای فوتبالیست ها هم اتفاقات غیر قابل پیش بینی آن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدیده فوتبال ایران که در آخرین اردو از لیست اعزامی کارلوس کیروش به جام جهانی خط خورد، با باشگاه سپاهان به توافق رسید.
تمرین سبک بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران خبرخوشی برای کارلوس کی روش در آستانه جام جهانی قطر است.
تیم پرسپولیس با چهار سهمیه بیشترین تعداد بازیکن را در لیست تیم ملی دارد.
یکی از بازیکنانی که برایش پیامک ارسال شده، ابوالفضل جلالی است و این ملی پوش استقلال در لیست نهایی کیروش قرار گرفته است
کارلوس کی روش زودتر از موعد تعیین شده از سوی فیفا لیست نهایی و 26 نفره تیم ملی را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار خواهد داد.
سیدحسین حسین مدعی است تمام تمرکز و تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند نظر کادرفنی تیم ملی را برای همراهی ایران در جام جهانی جلب کند.
ابوالفضل جلالی به یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلوس کی روش تبدیل شده است و به نظر می رسد روز شنبه در لیست مدعوین به تیم ملی قرار خواهد گرفت.
کارلوس کی‌روش با انتقاد از روند آماده سازی و تدارکات تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی، از دور شدن آنها از اهداف‌شان خبر داد.
احتمال اضافه شدن یک لژیونر جدید به لیست تیم ملی در اردوی آتی وجود دارد.
امیر حسین حسین زاده بعد از گلزنی به تیم سنت ترویدن اینبار در بازی با کورتریک در ترکیب ثابت تیم شارلروا به میدان آمد و پاس گل داد.
در دو هفته آتی اردوی ارزیابی بازیکنان داخلی تیم ملی لیست کارلوس کی روش با کمترین تغییر پیش می رود و شاید اصلا تغییر نکند.
در دو هفته آتی اردوی ارزیابی بازیکنان داخلی تیم ملی لیست کارلوس کی روش با کمترین تغییر پیش می رود و شاید اصلا تغییر نکند.
کی روش از زمان ورود به ایران ۲۴ بازیکن شاغل در لیگ برتر و ۱۶ لژیونر را در اردو قرار داد تا به این ترتیب ۴۰ بازیکن لیست او تاحدودی مشخص باشند و حالا باید دید سرمربی پرتغالی تیم‌ملی ۱۵ عضو جدید را هم در لیست قرار خواهد داد یا خیر؟
هافبک ملی پوش پرسپولیس یکی از حامیان اسکوچیچ بود که تصور می‌شد به دلیل مصدومیت و عدم رسیدن به مرز آمادگی از لیست کارلوس کی روش سرمربی جدید تیم ملی خط بخورد اما...
شاهرخ بیانی می گوید جام جهانی جایی برای آزمون و خطا نیست و کی روش روی یک تفکر منطقی لیست را اعلام کرده است.
مهدی قایدی و محمد محبی با تصمیم کی روش در لیست نهایی تیم ملی برای سفر به اتریش جای نگرفتند.
استقلال، سپاهان و گل گهر بیشترین تعداد خط خورده را در لیست نهایی تیم ملی دارند.
کارلوس کی روش امروز برای انتخاب لیست نهایی تیم ملی برای بازی با اروگوئه و سنگال بازی درون تیمی را در دستور کار قرار داد.
کارلوس کی روش برای شروع تمرینات تیم ملی 24 بازیکن را به اردو فرخوانده است و قرار است این بازیکنان چهارشنبه ساعت 12 در هتل المپیک به کادر فنی تیم ملی معرفی شوند.
یازده بازیکن از ۲۴ بازیکن دعوت شده به تیم ملی را بازیکنان استقلال و پرسپولیس تشکیل می‌دهند. شش بازیکن از استقلال و پنج بازیکن از پرسپولیس در این اردو حضور دارند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اولین اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد.
حضور کارلوس کی روش و لیست بازیکنان فصل جاری پرسپولیس می تواند بار دیگر فضای دو قطبی را ایجاد کند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در انتظار صدور روادید و تهیه بلیت برای سفر به تهران و آغاز کار در تیم ملی است.
هر سه پرونده‌ای که من دارم مربوط به فوتبال است، هر سه منع تعقیب خورده است، بازرسی کل کشور اعتراض کرده است و دوباره رسیدگی می‌شود... یکی از بهترین اتفاقات فوتبال ما زمان کی روش رخ داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ