تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها با هدایت 6 سرمربی به مصاف تیم‌های قدرتمند والیبال جهان رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را به صورت رسمی از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند
بازیکنان تیم ملی والیبال ایران از غیبت بهروز عطایی سرمربی تیم در آمریکا و افت بدنی به عنوان دلایل اصلی شکست برابر فرانسه در هفته دوم لیگ ملتها نام بردند.
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال به مصاف فرانسه رفت و در دیداری که سرمربی و چند ملی پوش خود را در اختیار نداشت برابر قهرمان دوره گذشته المپیک شکست سنگینی را تجربه کرد.
ویزای بهروز عطایی برای سفر به آمریکا صادر نشده ‌و ممکن است او فردا به ایران برگردد.
بلیت دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها در شهر آناهایم به پایان رسید تا ایرانی‌های مقیم آمریکا به عنوان یار هفتم، همراهی خوبی با ملی پوشان کشورمان برابر حریفان داشته باشند
به نظر می‌رسد با توجه به غیبت محمدطاهر وادی، علی رمضانی پاسور دوم ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها خواهد بود.
کارشناس والیبال ایران معتقد است در نتایج به دست آمده در لیگ ملتهای والیبال، بهروز عطایی سرمربی ایران تصمیمات اشتباه داشته است اما ظرفیت فعلی والیبال همین قدر است و او مقصر نیست.
بهروز عطایی نتوانست در هفته اول لیگ ملت ها دریافت کننده های اصلی خود را انتخاب کند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در لیگ ملت‌ها 2023 مغلوب ژاپنی شد که حمایت بیش از 10 هزار تماشاگر را در سالن مسابقه به‌همراه داشت.
بهروز عطایی ۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در ناگویا را اعلام کرد.
بهروز عطایی 14 بازیکن تیم ملی ایران برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌ها 2023 در ناگویا را اعلام کرد.
بهروز عطایی با اعلام اسامی ۱۵ بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات، حساسیت رقابت برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت ها را به اوج رساند.
بهروز عطایی با اعلام اسامی 15 بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات، حساسیت رقابت برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت ها را به اوج رساند.
در اولین لیست چهارده نفره تیم ملی برای هفته اول لیگ ملتهای والیبال چه کسانی خواهند بود؟
در آستانه لیگ ملت‌ها یک شوک بزرگ به تیم ملی والیبال وارد شده است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امین اسماعیل‌نژاد در حین کار گروهی هنگام دفاع روی پایش بد فرود آمد و دچار پیچ خوردگی خفیف شد که نیاز است حدود چهار روز استراحت کند.
مربی تیم ملی والیبال مردان ایران ابراز امیدواری کرد که در لیگ ملت ها و مسابقات پیش رو نتایج خوبی برای تیم ملی حاصل شود.
بهروز عطایی فهرست اولیه تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها 2023 را اعلام کرد.
به نظر می‌رسدمحمدرضا حضرتپور لیبرویی است که از حضور در لیگ ملت ها اطمینان دارد.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 را اعلام کرد و تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه به مصاف ژاپن می رود.
با بهروز عطایی در آنتن پیرامون عملکرد موفق تیم ملی در لیگ ملت ها تا وضعیت تیم برای رقابت های قهرمانی جهان و مسائل دیگر صحبت کردیم.
جوانگرایی در والیبال ایران بیشتر از آن چیزی که تصور می‌شد، هزینه داشت و شاگردان بهروز عطایی با شکست دیگر مقابل تیم بدون برد بلغارستان، زنگ تفریح لیگ ملت‌های والیبال شدند. اختلاف زیاد دو نسل تیم ملی حالا نمایان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ