اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزینه‌های فدراسیون شنا برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، در آستانه اعزام به این بازی‌ها اردویی آماده‌سازی در ترکیه برگزار خواهند کرد.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب بعد از اعتراض مدیر تیم پرسپولیس به شرایط نقل و انتقالات و سقف تعیین شده، رای به محرومیت 20 روزه افشین پیروانی داده است.
مذاکرات هیات‌های ترکیه، روسیه، ایران و سوریه در چارچوب بیستمین اجلاس آستانه به پایان رسید.
معاون وزیر خارجه سوریه در بیستمین نشست آستانه اعلام کرد که تنها راه برقراری روابط میان ترکیه و سوریه، عقب‌نشینی نیروهای ترکیه از اراضی سوریه است.
بیستمین دور نشست آستانه برای حل بحران سوریه امروز با حضور هیئت‌هایی از ایران، روسیه و ترکیه در پایتخت قزاقستان برگزار شد.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: نشست چهارجانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، ترکیه، روسیه و سوریه با محوریت عادی‌سازی روابط آنکارا- دمشق چهارشنبه آینده در آستانه برگزار می‌شود.
کمتر از دو روز مانده به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، ارزش لیر ترکیه به پایین‌ترین سطح خود در برابر دلار رسید.
تیم هالک بانک ترکیه در آستانه دو خرید بزرگ قرار دارد
رئیس‌جمهور ترکیه در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور در مصاحبه با شبکه تی‌آرتی اعلام کرد: هیچ زد و بندی با «سینان اوغان» نداشته‌ایم.
در آستانه دور دوم انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری ترکیه، وزیر کشور ترکیه در مصاحبه رسانه‌ای با انتقاد از سیاست‌های مداخله‌جویانه غرب گفت که آمریکا تمایلی به استقرار دموکراسی در ترکیه ندارد.
مرتضی شریفی در آستانه بازگشت به اسپور توتو قرار گرفته است.
وزیر امور خارجه گفت: برگزاری گفتگوهای سیاسی برای حل و فصل اختلافات ترکیه و سوریه نتیجه روند آستانه و ابتکار ایران و سایر اعضای این توافقنامه است.
قهرمان‌پور معتقد است که مساله پناه‌جویان سوری در ترکیه، مساله سرنوشت‌سازی در انتخابات پیش رو است و اردوغان علاقه‌مند است که بتواند با وعده تفاهم با سوریه برای حل این مساله، در انتخابات هفته آینده توفیق بیشتری کسب کند. او می‌گوید: این نشست بی‌ارتباط با انتخابات ترکیه نیست. هم رجب طیب اردوغان می‌خواهد از این نشست به نفع خودش در انتخابات هفته آینده استفاده کند، هم روسیه علاقه‌مند است که به برنده شدن اردوغان در انتخابات پیش رو کمک کند.
زراعت بانک در آستانه قهرمانی در لیگ برتر والیبال ترکیه قرار گرفت.
کاهش نرخ تورم سالانه به سطح روز‌های پایانی سال ۲۰۲۱ خبری خوب برای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه محسوب می‌شود و امید‌ها به پیروزی او را افزایش می‌دهد. او در دوره زمامداری خود موفق شده در فاصله ژانویه ۲۰۰۵ تا مه ۲۰۱۸ نرخ تورم ترکیه را همواره پایین‌تر از ۱۳ درصد نگاه دارد.
در ۳۰ آوریل، خبرگزاری دولتی آذرتاج چندین تفسیر درباره سفر علی‌اف به استانبول منتشر کرد که در آن از دستاورد‌های ترکیه در دولت اردوغان و اتحاد بین دو کشور «تحت رهبری خردمندانه» رؤسای جمهور دو کشور تمجید کرد. طغرل اسماعیل، تحلیلگر مسائل سیاسی مستقر در آنکارا، به آذرتاج گفت که سفر علی‌اف به استانبول نشانه حمایت از اردوغان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ۱۴ ماه مه بود.
در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، پلیس این کشور اعلام کرد ده‌ها نفر را به علت ارتباط با سازمان‌های غیرقانونی و تررویست بازداشت کرده است.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، در آستانه دیدار امشب تیمش با ترکیه در انتخابی یورو 2024 کنفرانس خبری پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت و خبرساز شد.
زنگنه در مورد عدم حضور ایران در این نشست توضیح می‌دهد: عدم دعوت ایران برای این اجلاس نوعی بی توجهی به توافقات قبلی روند استانه محسوب می‌شود. در روند آستانه و اجلاس‌های سوچی قرار بود ایران و روسیه و ترکیه مسائل سوریه را بررسی کنند و در برابر نیرو‌های تروریستی این سه کشور اقداماتی را انجام دهند به نحوی که این نیرو‌ها در منطقه و خارج از آن توسعه پیدا نکنند و دولت سوریه در این مناطق جایگزین شود. اما عدم دعوت از ایران نوعی بی توجهی از سوی روسیه تلقی می‌شود.
مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: ترکیه به بهانه های واهی به دنبال نگه داشتن تروریستهایی که زیر چتر آن فعالیت می کنند در شمال غرب سوریه است.
مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: ترکیه به بهانه های واهی به دنبال نگه داشتن تروریستهایی که زیر چتر آن فعالیت می کنند در شمال غرب سوریه است.
رئیس جمهور ترکیه در حاشیه یک اجلاس منطقه‌ای، فردا (چهارشنبه) با همتای روسیه‌ای خود دیدار خواهد کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه وعده‌های اقتصادی خود را به رای دهندگان پیش از انتخابات سال آینده که سخت‌ترین آزمون حکومت دو دهه‌ای او خواهد بود افزایش داده است.
شکست 2-1 تیم ملی ترکیه مقابل جزایر فارو در لیگ ملتهای اروپا اشتفان کونتز، سرمربی آلمانی این تیم را در آستانه اخراج قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ