جوانگرایی در والیبال ایران بیشتر از آن چیزی که تصور می‌شد، هزینه داشت و شاگردان بهروز عطایی با شکست دیگر مقابل تیم بدون برد بلغارستان، زنگ تفریح لیگ ملت‌های والیبال شدند. اختلاف زیاد دو نسل تیم ملی حالا نمایان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اورژانس اجتماعی رفسنجان با اشاره به جزئیات کودک‌آزاری در این شهرستان عنوان کرد: هنگام مراجعه کودک به بیمارستان، کتف دست چپ او شکسته شده بود و روی ناخن پا، دست، بینی و در بیشتر اعضای بدن این کودک رد دندان ناپدری مشاهده می‌شد.
خیرخواه در پاسخ به اینکه باتوجه به بالا بودن درگیری‌های مسلحانه در جنوب استان چه تدابیری در این زمینه داشته اید گفت: پیشتر با قرارداد‌هایی که داشتیم پلیس فقط یک سرباز را مستقر می‌کرد که او هم با توجه به موقعیتی که دارد و همچنین نداشتن آموزش مناسب در مواجهه با چنین شرایطی زیاد ورود نمی‌کرد و در عمل موثر نبود، به همین دلیل و با توجه به هزینه‌های مالی که متحمل می‌شدیم دیگر قرارداد‌ها را تمدید نکردیم.
تیم ملی والیبال ایران در دهمین مصاف خود با بلغارستان به دنبال کسب ششمین پیروزی و انتقام شکست سال گذشته در لیگ ملت‌هاست.
تیم ملی والیبال جوانان ایران آخرین تمرین توپی خود را قبل از اعزام به اردوی برون مرزی بلغارستان با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد.
ایرنا نوشت: فروشندگان اعضای بدن تنها به ارومیه محدود نمی‌شود و برای فروش اعضای بدن از همه شهر‌های آذربایجان غربی می‌توان آگهی‌ها را دید، از این رو خرید و فروش اعضای بدن مختص یک شهر نیست و حتی اتاق‌های عمل توافقی است تا در کدام بیمارستان و کدام شهر این کار را انجام دهند.
رضایی عفونت شدید و بالا بودن کراتین خون را علت مرگ دختر خود بنا بر تشخیص پزشکان یاد کرد و گفت: درد و عفونت دختر من از درد پا شروع شد تا اینکه ظهر فردای آن روز با دل درد و استفراغ و تب همراه شد و بعد از این علائم دخترم را به بیمارستان بردیم.
پژمان درستکار که همراه شاگردانش به دو تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال 2023 نرفت، تیم اعزامی به جام دانکلوف را در سفر به بلغارستان همراهی خواهد کرد.
دکتر صابری رئیس اورژانس بیمارستان باهنر حال وزیر ورزش را پس از بررسی‌های اولیه مساعد توصیف کرده است.
طرح بنزینی کمیسیون تلفیق برای افراد فاقد خودرو؛ این خبری بود که هفته گذشته از سوی سخنگوی این کمیسیون رسانه ای و تاکید شد: قیمت بنزین در سال آینده افزایش پیدا نمی کند، اما برای خانوارهای فاقد خودرو، سهمیه بنزین در نظر گرفته خواهد شد.
به نظر می‌رسد رحمان عموزاد و امیرمحمد یزدانی دو ملی‌پوشی باشند که در جام دانکلوف بلغارستان محک خواهند خورد.
پدر کیان بعد از ۶۰ روز بستری بودن در بیمارستان‌های اهواز و تهران، بعد از مرخص شدن از بیمارستان عرفان تهران، به مکانی در نزدیکی بیمارستان منتقل شده تا ادامه مراقبت‌ها در آن محل ادامه یابد.
رئیس اورژانس بیمارستان فجر با اشاره به اینکه سویه جدید کرونا، سیستم ایمنی را دور می‌زند گفت: افراد با علائم شدیدی مانند ضعف و بیحالی شدید، تهوع و استفراغ، بدن درد شدید و مقاوم به درمان و کاهش بویایی و چشایی مراجعه می‌کنند.
بعد از گزارش‌هایی که درباره وخامت حال پله و قریب‌الوقوع بودن مرگ او منتشر شد بیمارستان محل بستری اسطوره برزیلی اعلام کرد حال عمومی او بهبود پیدا کرده و پله در وضعیت پایدار قرار دارد.
پله فوتبالیست سابق تیم ملی فوتبال برزیل دچار تورم بدن و همچنین گیجی شد و بلافاصله در بیمارستان بستری شد. رسانه برزیلی همچنین گزارش داد که شیمی درمانی در ماه‌های اخیر جواب نداده است.
شلیل احمدی به درمان عفونت‌های بیمار با داروی آنتی‌بیوتیک اشاره کرد و افزود: به علت شرایط شدید تخریب بافت‌ها و استخوان‌ها، درمان بیمار طولانی مدت خواهد بود و امیدواریم بدن وی بتواند مقاوم باشد تا شرایط موجود را تحمل و این مرحله از بیماری و درمان را به خوبی سپری کند.
سرهنگ تورج اردلان دقایقی قبل در بیمارستان ولیعصر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در کشاکش این امضاها و تکذیب‌ها هیچ‌کس نمی‌داند که آیا عقب‌نشینی نمایندگان از نامه خود به دلیل ترس آن‌ها از پویش‌های نقد نمایندگان بوده یا اینکه در بهارستان افراد و جریاناتی وجود دارند که حتی امضای نمایندگان را نیز بدون اطلاع آن‌ها جعل می‌کنند؟
یکی از ۲ کوله‌بر زخمی توسط بالگرد به بیمارستان شهرستان پاوه منتقل شده و دیگری به دلیل کم بودن شدت جراحت به صورت سرپایی مداوا شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت قاتل فراری در خیابان شریعتی/ ماجرای وحشتناک خون بها/ دوربین بیمارستان تربت حیدریه، زورگیران را در مشهد لو داد!/ مرگ ۱۶ مسافر در برخورد مینی بوس و کامیون/ پایان ۴ ماه زندگی مخفیانه شوهر قاتل/ دستبرد به صندوق عقب بدون تخریب!/ میلیاردی که برای هیجان سرقت می‌کرد
دکتر حسین سلطانی، رزمنده کربلای ۴ از لشکر ۵ نصر گفت: شب هنگام شد و از آن‌جا ما را به سمت بصره بردند؛ آن جا بود که تعداد دیگری از دوستان و همرزمانم را دیدم. در ضمن آن‌جا پانسمان دستم را هم باز کردند که خونریزی شدیدی به راه افتاد و از حال رفتم. به هرحال روز بعد از آن برای دریافت اطلاعات هویتی، ما را به مقر استخبارات در بغداد بردند و با ورودمان به آن‌جا «پذیرایی!» به شدت سختی نیز از ما کردند. سپس من و چند نفر دیگر را که خونریزی و جراحت داشتیم، به بیمارستان منتقل کردند که برای جراحت‌های دست و پاهایم دو روز آن جا بودم.
سفارت ایران در بلغارستان اعلام کرده است: «ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از این طریق صرفاً مختص استفاده در شهر وارنا و در محدوده‌های در نظر گرفته شده از سوی تورگردان بوده و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهر‌های بلغارستان وجود ندارد. همچنین حسب مقررات موجود الزامی است کلیه مسافران محترم در بدو ورود و استقرار در هتل گذرنامه‌های خود را تحویل هتل دهند، در زمان مدت اقامت، گذرنامه‌ها نزد هتل باقی می‌ماند و در پایان تور و هنگام بازگشت به کشور، گذرنامه‌ها تحویل مسافران محترم می‌شود».
مدیر داخلی بیمارستان مهرگان قزوین گفت: علت بستری بودن معاون اقتصادی رئیس جمهور به تشخیص پزشکان، ابتلا به ویروس کرونا بود.
مسعودی ادامه داد: کبد و قلب این فرد نیز با استفاده از بالگرد برای اهدا به بیمارستان تبریز ارسال شد تا در آن شهر به دو بیمار نیازمند عضو پیوند زده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ