بهروز عطایی فهرست اولیه تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها 2023 را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کادر فنی تیم ملی ایران زمان انتخاب بازیکن را قبل از شروع لیگ برتر آغاز کردند و بازیکنان امیدوارند با نمایش موفق در فصل جدید، شرایط حضور در جام ملت‌ها برای آنها فراهم شود.
بعد از پایان مسابقات لیگ ملت‌ها از تیم رویایی مسابقات رونمایی شد.
تیم‌های آمریکا، ایتالیا، ژاپن و لهستان با شکست حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان صعود کردند.
سرمربی تیم ملی والیبال کوبا گفت: پیروزی برابر ایران برای تیم ما فوق‌العاده حائز اهمیت بود چرا که می‌توانیم سال آینده در لیگ ملت‌ها حضور داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی والیبال کوبا گفت: پیروزی برابر ایران برای تیم ما فوق‌العاده حائز اهمیت بود چرا که می‌توانیم سال آینده در لیگ ملت‌ها حضور داشته باشیم.
۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ معرفی شدند.
امین اسماعیل‌نژاد حتی جزو 10 بازیکن برتر لیگ ملت‌ها از حیث امتیازآوری حضور ندارد.
حواشی حضور تیم ملی والیبال ایران در آمریکا برای هفته سوم لیگ ملت‌ها ادامه دارد.
روبرتو مانچینی فهرست بازیکنان تیم ملی ایتالیا برای حضور در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که در این بین پنج بازیکن از اینتر حضور دارند.
بهروز عطایی ۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در ناگویا را اعلام کرد.
بهروز عطایی 14 بازیکن تیم ملی ایران برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌ها 2023 در ناگویا را اعلام کرد.
بهروز عطایی با اعلام اسامی 15 بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات، حساسیت رقابت برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت ها را به اوج رساند.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها با هدایت 6 سرمربی به مصاف تیم‌های قدرتمند والیبال جهان رفته است.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها با تیم‌های ملی 20 کشور قدرتمند والیبال جهان بازی کرده است.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در بیش از 20 هزار و 200 رالی مقابل حریفان به میدان رفته است.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در 447 ست مقابل حریفان قدرتمند جهان به میدان رفته است.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها بیش از 14 هزار دقیقه با حریفان قدرتمند خود مبارزه کرده است.
تیم ملی کرواسی، لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای حضور در نیمه‌نهایی لیگ ملتهای اروپا را منتشر کرد.
در مسابقات چلنجر کاپ برای صعود به لیگ ملت‌های والیبال دو تیم عجیب حضور دارند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امین اسماعیل‌نژاد در حین کار گروهی هنگام دفاع روی پایش بد فرود آمد و دچار پیچ خوردگی خفیف شد که نیاز است حدود چهار روز استراحت کند.
رنان دال زوتو، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل، اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برزیل را برای حضور در لیگ ملتها اعلام کرد
تیم ملی والیبال فرانسه تیمی که در رتبه سوم رنکینگ جهانی قرار دارد در لیگ ملتهای2023 حضور خواهد داشت.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه کامل مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 گروه مردان را اعلام کرد.
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با حضور ۱۶ تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان پیگیری خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ