ویزای بهروز عطایی برای سفر به آمریکا صادر نشده ‌و ممکن است او فردا به ایران برگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی هاکی چمنی بانوان ایران هنوز مجوز حضور در کشور را دریافت نکرده است.
سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی هاکی چمنی بانوان ایران هنوز مجوز حضور در کشور را دریافت نکرده است.
با پیگیری‌های فدراسیون کشتی، مجارستان ویزای ۲ کشتی‌گیر تیم ملی را برای حضور در تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی صادر کرد.
رییس فدراسیون والیبال که جای سرمربی، مربی و آنالیزور تیم؛ چهار مدیری که هیچ نقشی در تیم نداشتند را با میلیاردها تومان خرج به ایالات متحده فرستاد، اکنون جای پاسخ به تعداد ویزای درخواست شده از سفارت آمریکا بی محابا به کادرفنی تیم ملی حمله می‌کند.
عدم صدور ویزا برای بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نهایت منجر به بازگشت او به تهران شد.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال از عدم صدور ویزای آمریکا و عدم همراهی‌اش با تیم ملی والیبال در هفته سوم رقابت‌ها خبر داد.
سفارت آمریکا در آنکارا به‌رغم وعده‌های قبلی برای حل شدن مشکل صدور ویزای برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران، بازهم صدور ویزای سرمربی تیم ملی را به فردا موکول کرد.
سفارت آمریکا باز‌ هم صدور ویزای عطایی، کارخانه و خوریانی را به فردا موکول کرد.
باتوجه به اینکه وضعیت ویزای بازیکنان تیم ملی والیبال برای حضور در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها نامشخص است، سرمربی ایران به سه بازیکن آماده باش داده است.
عذرخواهی سرمربی آمریکا از ایران بخاطر مشکل ویزا
جان اسپرا به مشکلات صدور ویزا برای اعضای تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها نیز واکنش نشان داد و گفت: واقعا نا امید و ناراحت هستم. به عنوان مربی این موضوع را که مربی می‌خواهد بهترین بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد، درک می‌کنم.
سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا به مشکلات صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران برای سفر به این کشور واکنش نشان داد.
وزیر گردشگری مصر تاکید کرد که شهروندان ایرانی تنها از طریق شرکت‌های گردشگری می‌توانند وارد مصر شوند و در حال حاضر تنها می‌توانند به جنوب سینا سفر کنند.
لغو ویزا در حالی صورت می‌گیرد که عمان به دنبال توسعه صنعت گردشگری است و تعدادی از پروژه‌های مهم و برجسته را اخیرا در این حوزه راه‌اندازی کرده است. این ابتکارات با هدف تنوع بخشیدن به اقتصاد کشور و استفاده از تاریخ، فرهنگ و طبیعت آن است.
آندری سانتوس، خرید 18 میلیون پوندی چلسی به دلیل عدم دریافت مجوز کار در لیگ برتر، در حال حاضر نمی تواند این تیم را همراهی کند.
ویزای دو بازیکن کلیدی تیم ملی هندبال ایران برای حضور در مسابقات جهانی صادر نشد.
با اعلام فدراسیون کشتی سفر تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا با توجه به عدم صدور ویزای چند کشتی گیر در هاله ای از ابهام قرار دارد.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با وجود انجام تمامی اقدامات لازم برای حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا همچنان در انتظار صدور ویزا از سوی این کشور هستند.
چهار عضو خارجی تیم فوتبال پرسپولیس که در جریان تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر و تمرینات پرسپولیس برای استراحت از ایران خارج شده بودند، ویزای کار خود را دریافت کردند.
با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون بوکس، ویزای اعضای تیم ملی بوکس جوانان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی صادر شد.
در فاصله سه روز مانده به اعزام کاروان والیبال نشسته ایران به مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک، ویزای اعضای این کاروان صادر شد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با تاکید بر اینکه دغدغه‌ای بابت ویزای و تاخیر در صدور آن برای مسابقات قهرمانی جهان ندارد، گفت: به قدری قوی هستیم که نمی‌توانند چنین کارشکنی برای‌مان ایجاد کنند.
سرمربی تیم اپه زیر 23 سال کشورمان گفت: فدراسیون برای دریافت ویزای این دو شمشیرباز پیگیری زیادی انجام داد اما به نتیجه نرسید.
سرمربی صنعت نفت آبادان از متدی خاص برای آنالیز حریفان صحبت می‌کند‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ