ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را به صورت رسمی از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چین در رقابت های سال آینده لیگ ملتهای والیبال حضور نخواهد داشت.
ایتالیا و آمریکا برای اولین بار در نیمه نهایی لیگ ملتهای والیبال به مصاف هم می‌روند
دومین تاریخ سازی ژاپن در لیگ ملتهای والیبال اتفاق خواهد افتاد.
رییس فدراسیون والیبال به نتایج ضعیف تیم ملی در لیگ ملت‌ها واکنش نشان داد.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را رسما از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند.
لیگ ملتهای والیبال: باخت تیم پرنوسان ایران به هلند
لیگ ملتهای ۲۰۲۳ از نظر امید صعود به مرحله بعد برای ایران تمام شده است‌.
لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۳ با صدرنشینی ژاپن در حال پیگیری است و این تیم قدرتمند همه هفت مسابقه‌اش را تا اینجا برده است! تنها برزیل موفق شده است دو ست از چشم بادامی‌ها بگیرد!
باخت سنگین ایران به ایتالیا در لیگ ملتهای والیبال
ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملتهای والیبال
هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در حالی از روز سه شنبه شروع می‌شود که تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن به ترتیب در دیدارهای افتتاحیه به مصاف آلمان و کانادا می‌روند.
تیم ملی والیبال آمریکا نیز با قدرت لیگ ملتهای والیبال را آغاز کرد.
اولین بازی لیگ ملتهای والیبال در فصل ۲۰۲۳ با شگفتی همراه بود.
کار تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملتهای والیبال از فردا و با دیدار با ژاپن آغاز می‌شود.
بهروز عطایی با اعلام اسامی ۱۵ بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات، حساسیت رقابت برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت ها را به اوج رساند.
لهستان یکی از تیم های قدرتمند حاضر در لیگ ملتهای ۲۰۲۳ است.
پدر به قتل رسید، تیغه کارد بر پیکر فرزند ماند!
رئیس جمهور راهپیمایی باشکوه اربعین را کانون جبهه مقاومت بین‌المللی در منطقه و جهان عنوان کرد و گفت: همه موظف به تلاش برای برگزاری منظم و به دور از هرگونه عیب و نقص این مراسم هستیم.
تیم ملی والیبال ایران اولین بازی خود در فصل ۲۰۲۲ لیگ ملتهای والیبال جهان را مقابل چین تجربه کرد؛ یک تجربه شیرین که با برتری ایران همراه بود.
در شرایطی که حضور در رویداد بزرگی مثل لیگ ملت های والیبال سخت و دشوار است شرکت «غنچه» به عنوان یک برند قدیمی و باتجربه ایرانی توانسته است حضور درخشانی در جمع حامیان مالی لیگ ملت ها داشته باشد
معادلات جدول لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ بعداز برد ایران مقابل اسلوونی، می‌گوید در صورت باخت امشب صربستان مقابل ایتالیا ، شاگردان عطایی جواز حضور در مرحله بعد را دریافت خواهد کرد.
در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال۲۰۲۲ تیم ملی والیبال فرانسه موفق شد در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ ایتالیا را شکست دهد و حریف آمریکا در فینال این مسابقات شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ