بناب- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نگاه بخشی برخی دستگاه‌ها سرمایه گذاران را دچار مشکل کرده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شخصیت اجتماعی علی دایی در ماه‌های گذشته بخشی از چهره‌های دولتی را آزرده‌خاطر کرده و آن‌ها مشخصا از رفتاری که اسطوره فوتبال ایران داشته، دل‌چرکین شده‌اند. این نگاه به رسانه‌های وابسته و نزدیک به آن‌ها هم کشیده شده و در برهه‌ای، ناامیدانه سعی کردند وجهه علی دایی را بین مردم خراب کنند.
نگاه علاقمندان به فوتبال بیش از هر چیزی درگیر چگونگی تقویت تیم‌های محبوب‎‌شان در پنجره تابستانی است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: نگاه به ظرفیت‌های آمریکای لاتین بخشی از سیاست خارجی متوازن دولت است.
از نگاه محمدتقی رخشانی، مدیر روزنامه زاهدان، سیستان یک برکه آب یا یک کپه خاک نیست؛ سیستان بخشی از هویت ملی و خاستگاه اساطیر ایران است که برای کشورمان جایگاه ویژه‌ای دارد. او می‌گوید: «پیوند سیستان و ایران، وثیق و تعیین‌کننده است. درنتیجه وقتی درباره سیستان صحبت می‌کنیم، مقوله‌ای فراتر از اقتصاد و معیشت را باید مدنظر قرار دهیم.»
روزنامه جوان نوشت: از بی منطقی اظهارات عارف همین بس که او در حالی می‌گوید نباید با سبک زندگی بخشی از افراد مقابله کرد که متوجه نیست این حرف به معنی رواداری حضور همجنس‌بازها، پدوفیل‌ها و... در جامعه است. گزاره مورد اشاره عارف یعنی او عملاً قائل به نگاه منطقی و اهمیت نظر قانون درباره زندگی اجتماعی افراد نیست!
برخی از مشهودترین راهکار‌ها طبق نظر استنفورد خواب، رژیم غذایی، ورزش، مدیریت استرس (و با نزدیک شدن بهار نور خورشید کمک می‌کند) و روابط هستند.
نگاه به جنگ به‌عنوان بخشی از یک روند تاریخی، در مقابل رویدادی که می‌تواند خودسرانه باشد یا به سرعت پایان یابد، شکل ائتلاف‌ها در اروپای مرکزی را تغییر داده است. ائتلاف‌های پایه‌گذاری‌شده، مانند گروه ویشگراد ۴ از استونی گرفته تا بلغارستان (به استثنای مجارستان) تصمیم دارند این جنگ هر چقدر طولانی شود، به یک نتیجه مشخصی برسد و مطئن شوند که پای آن‌ها به این دام کشیده نمی‌شود.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و به ویژه پیشرانان اقتصادی امکان‌پذیر نیست.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و بویژه پیشرانان اقتصادی امکانپذیر نیست.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم گفت: بخش فرهنگی و اجتماعی قرارگاه عفاف و حجاب از نظر ما باید به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتقل شود.
مسئله این است که انگلیسی‌ها نگاه‌شان نگاه کنترلی است و در کنترل جهانی بخشی از سیاست بین‌الملل و متحد آمریکا هستند. امروز انگلیس محور و موتور سیاست اروپایی است و فضای برجام که شکل گرفت هم از فضای انگلیس آغاز شد. تروئیکای اروپایی سال ۲۰۰۳ هم باز با نقش‌آفرینی انگلیس شکل گرفت. خیلی از مواقع بوده که ما روابط‌مان را با انگلیس قطع کرده‌ایم، اما انگلیسی‌ها روابط‌شان را قطع نکردند. مسئله امروز انگلیس موضوع محدودسازی قدرت ایران است.
در بخش عمده تاریخ بشریت اگر می‌خواستید بدانید پشت چشمان هر فردی چه می‌گذرد باید بهترین حدس را می‌زدید. با این وجود، از دهه ۱۹۶۰ میلادی دانشمندان روشی را مطالعه می‌کنند که حرکات چشم ممکن است به رمزگشایی افکار افراد کمک کند.
در بخشی از صحبت های شی جین‌پینگ، رییس‌جمهور چین می خوانیم: تماس‌های بین چین و کشور‌های عربی به بیش از ۲۰۰۰ سال قبل بازمی‌گردد. جریان‌های مداوم کاروان‌ها در امتداد جاده ابریشم زمینی و بادبان‌های متحرک در امتداد جاده ادویه دریایی شهادت داده‌اند که تمدن‌های چینی و عربی با یکدیگر تعامل کرده و یکدیگر را از یک سوی قاره آسیا تا سوی دیگر آن الهام بخشیده‌اند.
معاون پیشین وزیر علوم در دولت اصلاحات گفت: دانشجو در عین‌حال که فعالیت سیاسی یا اجتماعی خود را انجام می‌دهد نهایتا اگر دچار تخلف شد با همان سازوکارها و با توجه به ساخت و بافت دانشگاه و با نگاه تسامح و نگاهی که دانشجو در حال تمرین جامعه‌پذیری است باید با او برخورد شود و نهایتا اگر خطایی هم می‌کند ادامه آن در جامعه‌پذیری‌اش است و ما باید حتی بخشی از خطاهایش را به رسمیت بشناسیم و نادیده بگیریم و باید مراقبت کنیم دانشگاه و آموزش و روندهایش دچار بحران نشود و در عین‌حال هم آن فضا برای دانشجو باشد که بتواند هم جامعه‌پذیری‌ و هم اعتراضات خود را انجام دهد.
دومین جلسه کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد و پیگیری نگاه کلان و یکپارچه به مسائل همزمان با پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌های بخشی توسعه مورد تأکید قرار گرفت.
بادامچیان گفت: بخشی از اصلاح طلبان منزوی هستند و بخش دیگر نیز اصلاح‌طلبان افراطی مانند آقای تاجزاده‌اند و انشالله خداوند او را از این گرفتاری نجات دهد یک بار هم به او نگاه می‌کردم که گفت به چه نگاه می‌کنی گفتم به آینده نکبت‌بار تو!
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ، بخشی از سخنان رئیس جمهور در گفت و گوی زنده تلویزیونی را توئیت زد.
تروئیکای اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلستان) بر این باور هستند که نظارت‌های پادمانی بخشی از توافق برجام ۲۰۱۵ نبوده و در مقطع کنونی نیز حل این موضوع می‌تواند به آینده موکول شود. بر خلاف این رویکرد، از نگاه ایران تا روز «آغاز توافق» می‌بایست تمام مسائل پادمانی حل‌وفصل شود
رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش تعاون از نظر وضع قوانین بسیار غنی است، گفت: برنامه هفتم توسعه کشور با نگاه ویژه به بخش تعاون تدوین می‌شود.
در بخشی از نامه آمده: دولت در تهیه آیین‌نامه اجرایی آن نهایت خست را به خرج داد، تا جایی که صدای برخی نمایندگان مجلس بلند شد و سرانجام با اصرار مجلس اصلاحاتی در آیین‌نامه صورت گرفت که البته با همین قانون هم فاصله داشت. لیکن، با نگاهی منصفانه و به دور از تعصب، به این آیین‌نامه و شیوه‌نامه اجرایی و نحوه اجرا، وضعیت نه چندان شایسته برخورد با معلمان را شاهد هستیم.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
ساخته جورج کلونی روایتی از دوران سیاه مک‌کارتیسم در آمریکاست که یک تفتیش عقاید مدرن بوده است؛ برشی از این دوران که سقوط سناتور جوزف مک‌کارتی را از اریکه قدرت شامل می‌شود و یک روزنامه نگار مک‌کارتی را به پایان مسیر می‌رساند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ