فدراسیون فوتبال قصد دارد دستور‌العمل جنجالی قراردادها را اصلاح کرده و برخی بندهای جنجالی را تعدیل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با تأکید بر اینکه در دوره قبلی برای پشتوانه‌سازی زحمت کشیده شد اما اندک بود گفت: با نقد مغرضانه عملکرد وزنه‌برداران جوانان و نوجوانان ایران را کمرنگ می‌کنند.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با تأکید بر اینکه در دوره قبلی برای پشتوانه‌سازی زحمت کشیده شد اما اندک بود گفت: با نقد مغرضانه عملکرد وزنه‌برداران جوانان و نوجوانان ایران را کمرنگ می‌کنند.
نقدهای زیادی به کمیته داوران وارد است اما نباید آنها را مسبب تمام اتفاقات داخل مستطیل سبز دانست.
بهروز عطایی در واکنش به نقدها می‌گوید خودش هم به تیم ملی نقد دارد اما حرف‌های احساسی را قبول نمی‌کند.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا(FTC) پیشنهاد کرده نقدها و توصیه های جعلی به طور رسمی ممنوع و جریمه های سنگینی برای خاطیان در نظر گرفته شود.
فرماندار نقده گفت: تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی یکشنبه شب در بازارچه امین این شهرستان به ۳۵ نفر افزایش یافته است.
انفجار کپسول‌های گاز باعث آتش‌سوزی شدیدی در بازارچه امین‌نقده شد.
مربی تیم دوچرخه سواری جاده ایران نتایج رکابزنان در شرایطی که برنامه ریزی، امکانات، تجهیزات و حامی ندارند را بهتر از این ندانست گفت: نقد بر چیزی که وجود ندارد، عبث است.
مربی تیم دوچرخه سواری جاده ایران نتایج رکابزنان در شرایطی که برنامه ریزی، امکانات، تجهیزات و حامی ندارند را بهتر از این ندانست گفت: نقد بر چیزی که وجود ندارد، عبث است.
بعدها مشخص شد پرداخت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون دلاری از بدهی که شاید یکی از دلایل قطع گاز ترکمنستان به ایران در گذشته بود به صورت تهاتری بوده است. در این معنا که ایران مستقیما پولی در اختیار ترکمنستان قرار نداده است بلکه عراق بدهی ایران به ترکمنستان را از منابع ناشی از صادرات گاز ایران به بغداد پرداخته است. از این رو ادعای مالک شریعتی در ارتباط با تسویه بدهی با ترکمنستان بدون برجام؛ یک پروپاگاندای رسانه‌ای است.... هر چند ظریف، ظریفانه عمل می‌کند تا به کسی بر نخورد و با وقار تمام بسیاری از نقدها، دروغ ها و تهمت‌ها را تحمل می‌کند اما مخالفانش دست بردار نیستند و حتی به نقل از وی تلاش می‌کنند دیگران را علیه او به واکنش وادار کنند.
لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درحالی اعلام وصول شد که مرکز پژوهشهای مجلس آن را بررسی کرده و ضمن برخی نقدها پیشنهادهایی را نیز اعلام کرده است.
نقد نرم افزاری به آموزش و پرورش، پیشی گرفتن حل مسائل سخت افزاری به موضوعات محتوایی، سند تحول بنیادین، سند ۲۰۳۰ در در نشست عدالت آموزشی در مدارس بررسی شد.
امانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در ۱۸ ماه گذشته نیز تذکرات و اعتراضاتی که ما در صحن شورا مطرح کردیم، هیچ‌گاه سیاسی نبوده و همه نقدها، کارشناسی و مدیریتی بوده است. درباره موضوع شرکت کنترل ترافیک نیز ما معتقدیم که این شرکت سابقه ۳۰ سال فعالیت دارد و در این بازه طولانی یکی از شرکت‌های موفق شهرداری تهران بوده است و نباید بدون انجام کار کارشناسی و مطالعه‌شده، پایه‌های این شرکت را متزلزل کنیم.
به گفته دانش‌آموزان بوی نامطبوعی مانند سوختن لاستیک در مدرسه دخترانه ایجاد شده است که بعدا از متوجه شدن این بو دانش آموزان دچار حالت تهوع و سر درد و شکم درد شده‌اند.
اختتامیه جشنواره تقدیر از نقدهای برتر درباره قوه قضائیه همزمان با ایام ولادت پر سعادت امام زمان (عج) در تهران و با حضور مسئولان عالی قضائی برگزار شد.
واکنش ضرغامی به نقدها علیه صحبتهایش در فضای مجازی،برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، فراخوان مزایده چند بنا از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
عماد افروغ گفت که مهم‌ترین شاخصه‌ام از دوران نوجوانی تا کنون زیربار زور نرفتن بوده است. او در پاسخ به این پرسش که چرا در مجلس هشتم با وجود اصرارهای بسیارِ گروه‌های مختلف سیاسی نامزد انتخابات نشدی گفت سقف مصلحت هر روز پایین‌تر می‌آید و دارد گردنم را می‌شکند و من اهل حقیقتم نه مصلحت.
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت. در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت:در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت؛ در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
هند مقابله با نقدهای جعلی مشتریان و رده بندی های تایید نشده کالاها و خدمات در پلتفرم های آنلاین را آغاز کرده تا دنیای تجارت آنلاین را ایمن تر و از گمراه شدن کاربران جلوگیری کند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران که این روزها با برخی انتقادها رو به رو شده است، درباره این نقدها و دلایل دوری طولانی مدت خود از بسکتبال آسیا صحبت کرد.
در جریان حضور در دانشگاه بیرجند، چند تن از دانشجویان از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف، در نهایت ادب و نزاکت و بدون لکنت زبان، مسائل، خواسته‌ها، نقدها و پیشنهادات و اعتراض خود را مطرح کردند و از جمله از مبارزه مجدانه با مفاسد در ساحت‌های گوناگون، مرزبندی با اغتشاشاگران، ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی و رفع مشکلات معیشتی مردم سخن گفتند.
این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که انتشار پیش نویس این لایحه در سال 1396 بسیار جنجال برانگیز شد و حجم بالای نقدها، منجر به عقب نشینی دولت پیشین و موکول کردن تصویب لایحه به اعمال مطالبات اهالی مطبوعات شد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب طی گزارشی عملکرد یک ساله دولت سیزدهم را مورد ارزیابی‌ قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ