رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با تأکید بر اینکه در دوره قبلی برای پشتوانه‌سازی زحمت کشیده شد اما اندک بود گفت: با نقد مغرضانه عملکرد وزنه‌برداران جوانان و نوجوانان ایران را کمرنگ می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: ماهواره‌بر سیمرغ به عنوان یک ماهواره‌بر نسل جدید در کشور مطرح است و ساخت نسل‌های بعدی آن نیز برنامه‌ریزی شده است.
بندرعباس - رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: ماهواره‌بر سیمرغ به عنوان یک ماهواره‌بر نسل جدید در کشور مطرح است و ساخت نسل‌های بعدی آن نیز برنامه‌ریزی شده است.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با تأکید بر اینکه در دوره قبلی برای پشتوانه‌سازی زحمت کشیده شد اما اندک بود گفت: با نقد مغرضانه عملکرد وزنه‌برداران جوانان و نوجوانان ایران را کمرنگ می‌کنند.
حضور بازیکنان جوان رده های پایه در تمرینات بزرگسالان استقلال، از جمله اتفاقات ویژه این فصل بوده است.
خودروساز کره‌ای می‌گوید سانتافه به جدیدترین فن‌آوری‌ها مجهز شده که مهم‌ترین آن، نمایشگر منحنی بزرگی روی داشبورد است. بخش‌هایی از اتاق از جمله پوشش سقف از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است و اتاق مدل‌های لوکس‌تر با ترکیبی از چرم و چوب تزیین خواهد شد.
در راستای ارتقاء کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا،‌ این گروه خودروساز و شرکت تولیدکننده قوای محرکه DAE چین،‌ با هدف تولید خانواده نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور،‌ ‌قرارداد همکاری امضاء‌ کردند.
سرمربی نساجی ابراز امیدواری کرد بتوانند شرایط بهتری برای این تیم نسبت به سال گذشته رقم بزنند.
شرکت فورد آمریکایی تیم کارخانه‌ای برای حضور در رالی داکار 2024 ایجاد خواهد کرد.
لاکهید مارتین اِف-۲۲ رَپتور جنگنده تاکتیکی نسل پنجمِ تک‌سرنشین، دوموتوره و رادارگریز ساخت شرکت‌های لاکهید و بوئینگ است که برای نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا توسعه داده شده‌است. جنگنده اف-۲۲ یکی از گران‌ترین، جنگنده‌هایی است که تا به امروز تولید شده‌است.
مینی‌چیلر گردشی به عنوان نسل جدیدی از دستگاه‌های خنک‌کننده توسط محققان دانشکدگان فنی دانشگاه تهران طراحی و تولید شد.
یورگن کلوپ فاش کرد، لیورپول تمرینات و سبک مربیگری خود را عوض کرده تا تیم تازه‌ای زیر نظر او ساخته شود.
فرمانده کل سپاه گفت: ما امروز در اثنای یک جنگ، در حال ساختن پایه‌های یک تمدن هستیم اما جنگ و ساختن را با هم پیش می‌بریم.
سرمربی اسپانیایی بایرلورکوزن با وجود انتقادات زیادی که در ابتدای کار همراهش بود، توانست تیمش را به نیمه نهایی لیگ اروپا برساند.
بوئینگ ۷۳۷ مکس، چهارمین نسل از هواپیما‌های سری ۷۳۷ بوئینگ است با تغییرات انجام گرفته در طراحی بال‌ها و البته به روزرسانی موتور‌های این هواپیما، سری مکس غیر از مصرف سوخت کمتر، توانایی پرواز بیشتری را هم دارد. بیشتر قطعات این هواپیما ارتقا یافته‌اند که بازدهٔ آن را نسبت به ۷۳۷ معمولی، به طرز چشمگیری افزایش داده است. بویینگ حتی ادعا می‌کند این هواپیما مدرن‌تر و بهینه‌تر از مدل ایرباس ۳۲۰ است که در کلاس یکسان با این بویینگ ساخته شده.
ترکیه پروژه ساخت جنگنده نسل پنجم خود را دنبال می‌کند و به تازگی تصاویری از آزمایش‌های اولیه آن روی باند فرودگاه منتشر کرده است.
جنگنده‌های سوخو-۲۷ ساخت اتحاد جماهیر شوروی و بعد فدراسیون روسیه، هستند. این ماشین پرنده طی سال‌های اخیر تغییرات زیادی پیدا کرده است: از جمله مدرن‌ترین این نوع جنگنده‌ها، هواپیمای سوخو-۳۵ نسل ۴++ است.
یک مقام مسئول در حوزه ساخت پهباد با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه هوا و فضا به جوانان و نسل جدید اعتماد شد، گفت: این اعتماد سبب شد که به این پیشرفت‌ها و توانمندی‌ها برسیم.
طبقه متوسط مصنوعی، نهایتا به ضد جامعه و ضد حکومت بدل می‌شود/نسل جدید به دنبال تخریب و فروپاشی و جنگ و جدال نیست/طبقه متوسط معتقد است تجربه‌های قبلی از حرکت‌های انقلابی در ایران، نتایج نامناسبی داشته است، بنابراین از حرکت انقلابی دوباره پرهیز می‌کند/هر آن باید منتظر یک اتفاق بزرگ و بنیادین بمانیم/ممکن است تعطیلی یک کارخانه، برخورد با یک بانوی ایرانی، یک اعتراض صنفی و... جرقه این رخداد‌های اعتراضی جدید و فراگیر باشد
اولین مدل کوروت در سال ۱۹۵۳ به بازار آمد و تاکنون هشت نسل از آن ساخته شده است. نسل هشتم که دو سال پیش به بازار آمد، برای اولین‌بار با موتوری ساخته شده که پشت صندلی راننده است.
کوروت یکی از مشهورترین ماشین‌های آمریکایی است و به پورشه آمریکا مشهور است. اولین مدل کوروت در سال ۱۹۵۳ به بازار آمد و تاکنون هشت نسل از آن ساخته شده است. نسل هشتم که دو سال پیش به بازار آمد، برای اولین بار با موتوری ساخته شده که پشت صندلی راننده است.
با پایان دوران طلایی مثلث KMC در میانه زمین رئال، مسئولان این باشگاه برای ساخت نسلی جدید تلاش می‌کنند.
قطعا اگر نسل امروز نیز بودند همان راهی را می‌رفتند که نسل انقلاب رفت. ما جهنم را در آرزوی بهشت برهم زدیم. این را هم می‌دانستیم که بهشت، ساختنی است نه یافتنی. جامعه بهشتی هم ساختنی است.
طراحی و ساخت خودروهای برقی و هیبریدی یکی از اولویت‌های زیست محیطی و صنعتی در کشور است تا با کمک آن در کنار کاهش آلودگی‌ها؛ نسل جدیدی از خودروهای پیشرفته و بدون آلودگی تولید شود.
تفاوت این سرود که با هزینه نه چندان بالایی ساخته شده، با دیگر آثار مشابه، تنها در فرم این اثر است. پیامی که در این سرود بیان می‌شود، دارای نکاتی نیست که برای نخستین بار بیان شود، بلکه این بار این جزئیات با شکلی هنرمندانه‌تر بیان شده که برای گوش‌های شنونده جذاب است و پس از شنیدن، به سادگی از ذهن شنونده فراموش نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ