سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران که این روزها با برخی انتقادها رو به رو شده است، درباره این نقدها و دلایل دوری طولانی مدت خود از بسکتبال آسیا صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک خورش میوه‌ای، ارمغانی از شهر دامغان؛ یک غذای همه چیز تمام و مقوی. به جای گوشت در این خورش می‌توانید از مرغ هم استفاده کنید، اما تجربه این خورش با گوشت گوسفندی بسیار دلچسب است.
دبیر سابق فدراسیون بسکتبال ایران گفت: از نظر من برکناری ارمغانی جنبه فنی نداشت و نباید به مربیان ایرانی توهین شود.
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: در حال بررسی گزینه‌های خارجی هستیم و اگر گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی داخلی باشد، آن فرد فقط ارمغانی است.
سرمربی تیم‌ملی بسکتبال گفت: مهم این بود که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد و باید از این قضیه برای پرورش جوانان خوشحال باشیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه تیمش دو بازی متفاوت در پنجره پایانی انتخابی جام جهانی داشت، می گوید که سهمیه به دست آمده فقط نتیجه یک بازی و نتیجه آن نیست.
تیم ملی بسکتبال از زمان حضور سعید ارمغانی در بازی‌های رسمی 6 باخت و 5 برد را تجربه کرده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت:‌ یک پیروزی از قزاقستان پیش هستیم و شرایط خوبی برای کسب نتیجه و صعود به جام جهانی داریم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در آستانه اعزام تیمش به ژاپن و حضور در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی گفت: به خاطر نبود فرصت کافی نتوانستیم بخشی ازبرنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را اجرا کنیم.
سعید ارمغانی نام ۱۳ بازیکن را برای حضور در پنجره ی انتخابی جام جهانی و رویارویی با تیم های ملی ژاپن و چین اعلام کرد .
سرمربی تیم ملی بسکتبال در واکنش به استوری انتقادی آرمان زنگنه گفت: رفتار او غیر منطقی بوده و من وارد بازی کودکانه او نمی‌شوم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به فهرست جدید این تیم، در مورد ترکیب ۱۶ نفره، ملاک انتخاب آنها و به ویژه دعوت از بازیکنی که پیش از این خداحافظی کرده بود، توضیح داد.
سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، درباره آخرین وضعیت مصدومیت حامد حدادی صحبت کرد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: فشار مسابقات در لیگ ایران با وجود بازی‌های غرب آسیا بسیار زیاد است و امیدوارم ملی‌پوشان مصدوم نشوند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال می‌گوید شرایط تیمش برای صعود به جام‌جهانی مساعدتر شده اما هنوز اطمینانی به آن نیست ضمن اینکه باید به گونه‌ای پیش رفت که وابسته به قزاق‌ها و نتایج آنها نباشیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال می‌گوید شرایط تیمش برای صعود به جام‌جهانی مساعدتر شده اما هنوز اطمینانی به آن نیست ضمن اینکه باید به گونه‌ای پیش رفت که وابسته به قزاق‌ها و نتایج آنها نباشیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، درباره حواشی اخیر گفت: من و بچیروویچ با هماهنگی کامل در امورات پیش می‌رویم و درباره بازی با استرالیا هم امیدوارم در تهران به مصاف آن‌ها برویم.
مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مهمترین هدف‌مان در مقطع کنونی پنجره‌های پنجم و ششم انتخابی جام جهانی است و اعتقاد دارم با بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم در قالب برنامه خوب به موفقیت دست پیدا کنیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است با وجود غیبت حدادی و یخچالی، شاگردانش برابر استرالیا دست خالی نیستند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد که شاگردانش تنها به منظور کسب پیروزی به مصاف ژاپن می‌روند و برای کسب امتیاز کامل از این دیدار، شانس هم دارند.
سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: محل اقامت من مجارستان است و الان اینجا هستم تا پاسخگوی عملکردم باشم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت پرستار خانگی بعد از مرگ پیرزن/ قتل زن شهرستانی در خانه اجاره‌ای/ کلاهبرداری تلفنی با ترفند برنده‌ی خوش شانس/ مرگ دختر ۴ ساله در خودروی داغ/ پایان عربده کشی با شلیک پلیس تهران/ داستان ساختگی متهم به سرقت در دادگاه/ ماجرای تلخ کفش‌های چینی/ سرقت ۸ میلیاردی فامیل دور از خانه خانم مهندس
سفیر روسیه در صربستان امروز اعلام کرد: بلگراد در برابر تحریکات کوزوو، اجازه بازگشت سال ۲۰۰۴ را نمی‌دهد و در صورت بروز خونریزی، پاسخ مناسبی داده و از خود دفاع می کند.
سعید ارمغانی، سرمربی تیم ملی ایران در نخستین بازی رسمی خود با تیم ایران، حامد حدادی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، سجاد پذیرفته و ارسلان کاظمی را زمین فرستاد ولی بازنده از میدان خارج شد.
تیم ملی بسکتبال ایران مقابل اردن اسیر درخشش بازیکن آمریکایی حریف عرب خود شد و در کمال حیرت، باخت و به نیمه نهایی کاپ آسیا نرسید. فراز و نشیب زیاد تیم ارمغانی و بالانس نبودن تیم باعث تجربه باخت‌های ناباورانه اخیر شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ