انتقال به باشگاهی مثل السد، موضوعی است که شاید هیچ بازیکنی در لیگ ایران به راحتی از کنار آن رد نشود، درست مثل محمدامین حزباوی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای اسپورت بیلد آلمان، رئال مادرید قصد دارد در روزهای پایانی نقل و انتقالات، پیشنهادی 120 میلیون یورویی برای کیلیان امباپه ارائه کند.
مدافع پرسپولیس می‌گوید در ابتدای نقل و انتقالات پیشنهاد مالی بهتری داشته، اما نمی‌خواهد پیراهن پرسپولیس را راحت از دست بدهد.
فرشاد فرجی می‌گوید در ابتدای نقل و انتقالات پیشنهاد مالی بهتری داشته اما نمی‌خواهد پیراهن پرسپولیس را راحت از دست بدهد.
منابع خبری مختلف تایید کردند که آردا گولر، پدیده فوتبال ترکیه، تصمیم خود را برای انتخاب یکی از دو باشگاه بارسلونا یا رئال مادرید گرفته است.
مدیرکل گردشگری داخلی گفت: به دولت پیشنهاد دادیم سامانه‌ای ایجاد شود که از طریق آن همه کارکنان بتوانند از زیرساخت های تأسیسات گردشگری، رفاهی و اقامتی دستگاه‌های اجرایی استفاده کنند.
باشگاه وستهم با وجود رقم پیشنهادی قابل توجه آرسنال برای جذب دکلان رایس به دلیل نارضایتی از جزئیات پرداخت، آن را رد کرده است.
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، می‌گوید همیشه با پیشنهاد سرمربی‌اش اریک تن‌هاخ برای استراحت مخالفت می‌کند و دوست دارد در تک تک بازی‌ها به میدان برود.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سال‌ها از یک راز بزرگ در ارتباط با سرمربی سابق تیم ملی پرده برداشت و گفت: کی‌روش راحت و مستقیم به من گفت به استقلال برو!
پست اینستاگرامی ریکاردو ساپینتو نکته مهمی داشت که به عدم پیشنهاد به سرمربی پرتغالی است.
از انگولو کانته به عنوان دومین بمب نقل و انتقالاتی الاتحاد عربستان یاد می شود.
یک روزنامه انگلیسی مدعی است منچستریونایتد برای راحت شدن خیالش بابت جذب هری کین قصد دارد حتی پیش از پایان فصل پیشنهاد خود را به تاتنهام ارائه بدهد.
ممکن است در آینده وزارتخانه به تشخیصی برسد که پیگیری‌هایی را در زمینه حذف حجاب در مدارس ابتدایی دخترانه بدون مرد داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان کرواسی گفت: از بازگشتم به کرواسی راضی و خوشحال هستم و می‌توانم در این تیم موفق باشم.
کاپیتان فولادی‌ها پس از عملکرد موثر در لیگ قهرمانان آسیا و پس از آن در لیگ برتر با پیشنهادی از یونان مواجه شده است.
مارکوس رشفورد تنها ساعتی بعد از خبر روزنامه‌های انگلیسی، با یک استوری رسمی این اخبار را تکذیب کرد.
استفان بایچتیچ می گوید انتخاب لیورپول از بین باشگاههایی که در سال 2020 به او پیشنهاد داده بودند تصمیمی آسان بود.
علی مطهری گفت: در تشکیل دولت موقت انتخاب آقای مهندس بازرگان در درجه اول به پیشنهاد شهید مطهری بود. امام بر اساس اعتمادی که به شهید مطهری و شناختی که از مهندس بازرگان داشتند، این انتخاب را انجام دادند و ایشان را به عنوان نخست وزیر موقت معرفی کردند. برخی می‌گویند که تصمیم خوبی نبود، اما به نظر من، تصمیم کاملا درستی بود. این کار باعث شد که غربی‌ها مانع کمتری در راه پیروزی انقلاب ایجاد کنند و انقلاب به راحتی پیروز شود.
در این روز‌های سرد و آلوده، خوردن غذا‌های گرم بسیار مهم است. عدسی یک غذای خوشمزه و راحت است که پیشنهاد می‌کنیم در این روز‌ها درست کنید.
در مرحله اجرا بسیاری از این حقوق نقض می‌شوند. اتفاقا خیلی از افراد مکررا اعلام نقض می‌کنند، ولی هیچ مرجعی حتی حاضر نیست آن‌ها را به صورت موردی تکذیب یا راهی برای رسیدگی آن‌ها پیشنهاد کند. جالب اینکه همه یا اغلب افرادی که مدعی این نقض‌های حقوقی هستند در زندان و دراختیار دستگاه قضایی هستند، به راحتی می‌توان یک شعبه با چند قاضی معتبر و مورداعتماد مردم برای رسیدگی به شکایات و ادعا‌های آنان در زندان ایجاد کرد. تنها در این صورت است که سند امنیت قضایی کشور معنادار و معتبر می‌شود. مردم چیزی جز اجرای درست اسناد را از حکومت نمی‌خواهند
کره‌شمالی یک کشور کاملا پاک است؛ فضای مجازی ندارد که هیچ، اینترنت هم ندارد و خیال نگران مسوولان را کاملا راحت می‌کند! بعد از دو هفته خانواده‌ها را بازگردانند و نظرشان را جویا شوند تا معلوم شود که زندگی بدون فضای مجازی برای آنها چگونه است.
پیشنهادی جدید روی میز تاج؛ کی‌روش مدیر تیم‌ملی ایران!
مدیر برنامه علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به احتمال انتقال او به باشگاه پاناتیناکوس یونان واکنش نشان داد.
مسئولان باشگاه پورتو پیشنهاد رسمی خود برای تمدید قرارداد را به ستاره ایرانی و گلزن خود دادند تا با خیال راحت با این بازیکن ایرانی ادامه دهند.
کاسمیرو به این راحتی راضی به ترک رئال مادرید نیست و منچستریونایتد کار دشواری برای جذب او دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ