پست اینستاگرامی ریکاردو ساپینتو نکته مهمی داشت که به عدم پیشنهاد به سرمربی پرتغالی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده ارتش مانیل از دریافت پیشنهادی از سوی چین در ارتباط با برگزاری رزمایش نظامی مشترک با پکن خبر داد.
باشگاه بارسلونا پیشنهادی مبنی بر تشکیل یک تیم جدید برای حضور در لیگ قطر دریافت کرده است.
بوکسور شکست‌ناپذیر انگلیسی و قهرمان سنگین وزن WBC اعلام کرد که پیشنهادی از UFC برای مبارزه با جان جونز دریافت کرده است.
باشگاه اینترمیامی تمام تلاشش را برای جذب لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به کار گرفته و قصد دارد پیشنهادی جذاب به این بازیکن ارائه کند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، هنوز پیشنهادی رسمی از بارسلونا دریافت نکرده و دیگر قصد ندارد برای این باشگاه صبر کند.
اگر زنی در محل کار پیشنهاد نامشروعی از سوی همکار خود دریافت کند، می‌تواند علیه آن فرد شکایت کند و آن فرد از کار دولتی خود اخراج خواهد شد. فرستادن تصاویر و مطالب مستهجن برای زنان بدون رضایت آن‌ها نیز جرم خواهد بود. تصویربرداری از زنان حین اعمال جرم علیه آن‌ها خود جرم خواهد بود.
سرخیو بوسکتس که پیشنهادی از عربستان دریافت کرده همچنان به پیشنهاد تمدید قرارداد بارسا پاسخ نداده و این در حالی است که ژاوی او را برای تمدید قرارداد تحت فشار گذاشته است.
سخنگوی دولت در خصوص ارائه محتوای بسته پیشنهادی ارزی مجلس به دولت گفت: چنین بسته‌ای به دولت تحویل نشده است و در صورتی که مجلس طرح مشخصی برای مدیریت ارز داشته باشد در دولت بررسی خواهد شد.
سران قوا و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تأمین ارز برای واردات کالا‌های مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی بررسی و به تصویب رساندند.
بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.
رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران گفت: سازندگان اعلام آمادگی کردند که منابع مالی طرح‌ها را به صورت مشارکت تأمین و در قبال آن به صورت تهاتر زمین یا واحد مسکونی دریافت کنند.
هافبک سپاهان پیشنهادی اروپایی دریافت کرده و باید دید تصمیم مدیران باشگاه در این زمینه چه خواهد بود.
رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند اینتر پیشنهادی برای مبادله جوردی آلبا و رابین گوسنس دریافت کرده ولی بلافاصله پاسخ منفی خود را به اطلاع کاتالان‌ها رسانده است.
روبرتو فیرمینو پیشنهادی از النصر عربستان دریافت کرده و ممکن است در نهایت از تمدید قرارداد با لیورپول منصرف شود.
باشگاه سلتیک اخبار و شایعات در مورد دریافت پیشنهاد از بارسلونا برای خرید یوسیپ یورانوویچ را رد کرد.
بر خلاف اخبار مطرح‌شده، باشگاه استقلال هیچ پیشنهادی از تیم‌های قطری برای جذب «روزبه چشمی» و «ابوالفضل جلالی» دریافت نکرده است.
باشگاه استقلال پیشنهادی برای حضور در یک تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم هایی از مراکش، سودان و امارات دریافت کرده و در حال بررسی آن هست.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: با ایران تفاهم نرسیده‌ایم. ما نظرات ایران درباره متن پیشنهادی اتحادیه اروپا را از طریق اتحادیه اروپا دریافت کردیم و پاسخمان را چهارشنبه، ۲۴ اوت ارائه دادیم. حالا ایران باید پاسخ بدهد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است: با توجه به زمانبر بودن ساخت پالایشگاه در داخل، یکی از راهکار‌های مهم و کوتاه برای جبران ناترازی بنزین کشور، استفاده از ظرفیت سهامداری ایران در پالایشگا‌های فراسرزمینی است که نفت خام بفرستیم و به جای آن فرآورده نفتی دریافت کنیم.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید برناردو سیلوا در این تیم خواهد ماند و سیتیزن‌ها پیشنهادی برای او دریافت نکرده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: هنوز پاسخی از سوی آمریکا به پیشنهاد طرف اروپایی دریافت نکردیم. همچنان در مسیر مذاکرات هستیم؛ بهتر است وارد روند و جزئیات پس از آن نشویم.
بهادری جهرمی در نشست خبری گفت: بسته پیشنهادی افزایش حقوق کارمندان دولت و لشگری خصوصا کسانی که مبلغ کمی دریافت می‌کنند آماده شده است؛ موضوع طی ماه‌های آتی نهایی می‌شود.
نیلسون از یکی از تیم‌های ایران پیشنهادی را دریافت کرده است و به زودی راهی ایران می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ