پیشنهادی جدید روی میز تاج؛ کی‌روش مدیر تیم‌ملی ایران!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام سرمربی استقلال بابت جذب بازیکنان جدید، روی حرف خودش ایستاد
باشگاه چلسی در نظر دارد با ارائه پیشنهادی متفاوت برای جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن تلاش کند.
پاری سن ژرمن با پیشنهادی جدید برای جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی وارد عمل شده است.
دانشمندان مکان زمین‌ شناسی ای را شناسایی کرده ‌اند که به گفته آنان به بهترین وجه نشان‌ دهنده یک دوره جدید پیشنهادی به نام آنتروپوسین است که گامی بزرگ به سمت تغییر جدول زمانی رسمی تاریخ سیاره زمین محسوب می شود.
پاری سن ژرمن قصد دارد پیشنهادی را برای جذب برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، ارائه کند.
باشگاه بارسلونا پیشنهادی نجومی از قطر دریافت کرده که مبلغ آن بیش از صد میلیون یورو در سال است. قطری‌ها خواهان حق استفاده از نام تجاری بارسا هستند.
کرم کونور خبرنگار مطرح ترکیه‌ای و روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در یک مطلب جدید، روی علاقه میلان به جذب مهدی طارمی تأکید کردند.
اکرم کونور خبرنگار مطرح ترکیه‌ای و روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در یک مطلب جدید، روی علاقه میلان به جذب مهدی طارمی تأکید کردند.
باشگاه التعاون برای به خدمت گرفتن مائورو ایکاردی، پیشنهاد سنگینی به وی ارائه کرده است.
اواخر هفته گذشته لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی ارسال شد، در این لایحه فناوری‌های نوین و سامانه های هوشمند جایگزین روش های قبلی در برخورد با جرم کشف حجاب شده است.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد باشگاه الهلال عربستان برای راضی کردن لیونل مسی برای انتقال به این تیم پیشنهاد نجومی‌اش به ستاره آرژانتینی را افزایش داده است.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا در بخشی از بسته پیشنهادی‌اش به لئو مسی به او وعده داده که در تابستان 2025 برای او در نوکمپ خداحافظی باشکوهی برگزار خواهد کرد.
باشگاه الهلال عربستان قصد دارد با پیشنهادی اغواکننده مهاجم ایرانی پورتو را جذب کند.
پسر نخست وزیر قطر با پیشنهاد جدید برای خرید منچستریونایتد، شانس خود برای گرفتن مالکیت این باشگاه انگلیسی را به اوج خود رسانده است.
به گفته ۲ منبع آگاه، هند قوانین امنیتی جدیدی پیشنهاد کرده که طبق آن تولید کنندگان موبایل موظف به حذف اپ های پیش فرض می شوند و همچنین بررسی آپدیت های سیستم عامل نیز الزامی خواهد شد.
میکولینو می‌گوید، اگرچه برخی از افراد در برابر پیشنهاد بستنی با طعم جیرجیرک، منزجر یا حتی ناراحت می‌شوند، آن دسته از افراد کنجکاو، با روی باز و لبخند تصمیم می‌گیرند، این طعم جدید را امتحان کنند. حتی برخی از آن‌ها هر روز این نوع بستنی را سفارش می‌دهند.
مارکوس رشفورد که این روزها به رونالدوی جدید شیاطین سرخ بدل شده، تنها در صورت اصرار خودش به جدایی و رسیدن پیشنهادی 135 میلیون یورویی واگذار خواهد شد.
در یادداشت ۲۲ آذرماه از بستن تنگه هرمز به روی نفتکش‌ها و کشتی‌های تجاری کشور‌های یادشده به عنوان یکی از اهرم‌های قدرتمند و پشیمان‌کننده برای مقابله با جنایات آمریکا و اروپا یاد کرده بودیم... اکنون این سؤال جدی و صد البته منطقی از مسئولان محترم کشورمان (نه فقط وزارت خارجه) مطرح است که چرا از این حق قانونی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله پشیمان‌کننده با جنایات کشور‌های متخاصم استفاده نمی‌کنند؟!
روبرتو فیرمینو پیشنهادی از النصر عربستان دریافت کرده و ممکن است در نهایت از تمدید قرارداد با لیورپول منصرف شود.
دانشمندان با ساختار پیشنهادی سازه‌هایی فرضی فراساحلی به عرض ۲۱۰ متر و ارتفاع ۱۰۰ متر یعنی تقریباً به اندازه ارتفاع یک کشتی تفریحی بزرگ، ساختار چرخه طبیعی آب را با روشی که آب را انتقال، متراکم و جمع‌آوری می‌کند تقلید کردند.
جلسه پارلمان عراق برای رأی اعتمادبه کابینه نخست‌وزیر جدید امروز پنج‌شنبه برگزار می‌شود و منابع عراقی اسامی وزرای پیشنهادی را اعلام کردند.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب خسروی وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: حضور خسروی وفا بار را از روی دوش من برداشت. از او تقدیر و تشکر می‌کنم که علی‌رغم همه مقاومت‌ها پیشنهاد من و سجادی را پذیرفت.
حسین امیر عبداللهیان روز پنجشنبه در نشست ایرانیان مقیم تانزانیا افزود: روز گذشته پاسخ طرف آمریکایی به پیشنهادات مکتوب خودمان را از طریق هماهنگ کننده اتحادیه اروپا دریافت و در حال بررسی این موضوع هستیم و در برخی از موضوعات باید تاکید بیشتر می شد.
در معاملات امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ