برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، می‌گوید همیشه با پیشنهاد سرمربی‌اش اریک تن‌هاخ برای استراحت مخالفت می‌کند و دوست دارد در تک تک بازی‌ها به میدان برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای اسپورت بیلد آلمان، رئال مادرید قصد دارد در روزهای پایانی نقل و انتقالات، پیشنهادی 120 میلیون یورویی برای کیلیان امباپه ارائه کند.
برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، پیشنهادهای متفاوتی از باشگاه‌های عربستانی در طول تابستان دریافت کرده است.
عباس عبدی نوشت: اگر خود آقایان نمی‌توانند به صورت ناشناخته به درون مردم بروند، چند نفر فرد جاافتاده را به خدمت بگیرند و آنان صبح تا شب در اتوبوس، مترو، بازار، محل‌های خرید، تجمع و… بگردند و به عنوان یک فرد عادی با مردم صحبت کنند و شنونده خوبی باشند و همه را ضبط کنند و در اختیار مقامات محترم قرار دهند.
منابع خبری مختلف تایید کردند که آردا گولر، پدیده فوتبال ترکیه، تصمیم خود را برای انتخاب یکی از دو باشگاه بارسلونا یا رئال مادرید گرفته است.
مدیرکل گردشگری داخلی گفت: به دولت پیشنهاد دادیم سامانه‌ای ایجاد شود که از طریق آن همه کارکنان بتوانند از زیرساخت های تأسیسات گردشگری، رفاهی و اقامتی دستگاه‌های اجرایی استفاده کنند.
زلاتکو دالیچ، مربی تیم ملی کرواسی، معتقد است که برونو پتکوویچ شایستگی بازی در رئال و بارسا را دارد.
علی آبادی وزیر پیشنهادی صمت گفت: آقایانی که در بحث علمی بنده شبهه دارند به دانشگاه‌ها مراجعه کنند، در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند. بنده فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف هستم. عکس بنده در کتاب سرآمدان شریف چاپ شده است، کسانی که شبهه دارند بروند و ببینند! در دانشگاه تهران سال‌ها تدریس می‌کنم و سال‌ها در شورای عالی برنامه ریزی عضو هستم.
پست اینستاگرامی ریکاردو ساپینتو نکته مهمی داشت که به عدم پیشنهاد به سرمربی پرتغالی است.
از انگولو کانته به عنوان دومین بمب نقل و انتقالاتی الاتحاد عربستان یاد می شود.
انتقال به باشگاهی مثل السد، موضوعی است که شاید هیچ بازیکنی در لیگ ایران به راحتی از کنار آن رد نشود، درست مثل محمدامین حزباوی.
کاپیتان فولادی‌ها پس از عملکرد موثر در لیگ قهرمانان آسیا و پس از آن در لیگ برتر با پیشنهادی از یونان مواجه شده است.
سرمربی سابق تیم ملی روسیه پیشنهاد داد که در صورت جدایی کارپین، روس ها به سراغ استانیسلاو چرچسوف بروند.
رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: قیمت هایی از ارز که برخی ها اعلام می کنند واقعی نیست و من پیشنهاد می کنم فردا چند خبرنگار به سبزه میدان و میدان فردوسی بروند و ببیند نرخ ارز چقدر است و این نرخ ها با جریان قیمت ساز که دائما به عنوان قیمت ارز اعلام می کند، چقدر فاصله دارد.
رسیدن به پول همیشه و همه جا شیرین است به شرطی که از راه درست باشد. اما برای برخی از ما وسوسه‌های فریبنده‌ای هم پیش رو است. پیشنهاد طی کردن مسیر یک شبه به جای ره صد ساله!
رئیس رصدخانه ملی مهاجرت ایران درباره تاثیر شرایط ناپایدار اینترنت بر مهاجرت گروهی استارتاپ‌ها، می‌گوید که بسیاری از کشور‌ها به این نکته رسیده‌اند که سرمایه انسانی در ابعاد مختلفش، همه ذی قیمت هستند و خیلی از شرکت‌ها و تیم‌ها اگر می‌خواهند به کشوری، از جمله کشور‌های حوزه خلیج فارس بروند، با این پیشنهادات رو به رو هستند که صرفا برای ثبت یا ایجاد شرکت اقدام نکنند بلکه برای راه‌اندازی و به نوعی اجرای این ایده هم اقدام کنند
میرشاد ماجدی، در مورد شرایط تیم‌های پایه و همچنین راجع به وضعیت انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان توضیح داد.
پیشنهادی جدید روی میز تاج؛ کی‌روش مدیر تیم‌ملی ایران!
عده‌ای که معترض بودند و متهم به این هستند که دست به تخریب زده‌اند و جامعه را ناامن کرده‌اند. طرف دیگر دعوا افرادی بوده‌اند که اشتباهاتی داشته‌اند. براساس آنچه شورای عالی امنیت ملی عنوان کرده در حدود ۲۰۰ نفر در این اعتراضات کشته شده‌اند. در نتیجه دعوایی که امروز در جامعه وجود دارد دوطرف دعوا دارد و به همین دلیل باید اتهامات هر دو طرف به صورت برابر و عادلانه مورد بررسی قرار بگیرد، به دادسرا بروند و در دادگاه مورد بررسی قرار بگیرد.
مدیر برنامه علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به احتمال انتقال او به باشگاه پاناتیناکوس یونان واکنش نشان داد.
محققان بر اساس یافته‌های خود روشی را برای تسکین و بهبود خواب در نوزادان گریان پیشنهاد کردند. آنان توصیه می‌کنند والدین نوزادان گریان را در آغوش بگیرند و پنج دقیقه با آن‌ها راه بروند؛ سپس پنج تا هشت دقیقه دیگر قبل از خواباندن نوزادان بنشینند و نوزاد را در آغوش بگیرند.
استاندار فارس گفت: برای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده و درصدد هستیم که بانوان متاهل که کارمند ادارات استان هستند بتوانند ساعت ۱۲ به منزل بروند و در سنگر خانواده، به جامعه خدمت کنند.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال با تشریح دلایل حضورش در این تیم و جدایی بعد از قهرمانی در لیگ ایران، گفت: «برونو متسو» اولین پیشنهاد مربیگری را به من داد.
«صالح محمد العراقی» که به وزیر مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق شهرت یافته است، پیشنهاد جدیدی را به نیابت از او برای برون رفت از بحران سیاسی کنونی در عراق مطرح کرد.
«صالح محمد العراقی» که به وزیر مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق شهرت یافته است، پیشنهاد جدیدی را به نیابت از او برای برون رفت از بحران سیاسی کنونی در عراق مطرح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ