وزیر ورزش و جوانان توضیح داد که چرا اعضای تیم بانوان هاکی روی یخ زنان ایران هزینه‌های اعزام به مسابقات آسیایی را خودشان پرداخت کرده‌ بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کاراته در جریان بازدید سرپرست وزارت ورزش و رییس کمیته ملی المپیک گلایه های زیادی را به ویژه نسبت به وزیر قبلی مطرح کرد.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک و یکی از گزینه های ابراهیمی رئیسی برای حضور در وزارت ورزش و جوانان، پس از استعفای حمید سجادی در آستانه حضور دوباره در ورزش قرار دارد.
با وجود گمانه زنی های بسیار در خصوص سرپرست جدید وزارت ورزش، حمید سجادی همچنان مشغول فعالیت به عنوان وزیر ورزش است.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک و یکی از گزینه های ابراهیمی رئیسی برای حضور در وزارت ورزش و جوانا، پس از استعفای حمید سجادی در آستانه حضور دوباره در ورزش قرار دارد.
بعد از قطعی شدن جدایی سیدحمید سجادی، حالا نام های زیادی برای جانشینی وزیر ورزش مطرح شده اند.
احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.
وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی تیم های ملی این رشته بازدید کرد. وی در این بازدید به ملی پوشان وعده داد پاداشی که از سوی هیات رئیسه مصوب شود را پرداخت خواهند کرد.
وزیر ورزش و جوانان می گوید پتانسیل تکرار نتایج دوره های قبلی را در بازی های آسیایی هانگژو دارد.
عضو کادر درمان دکتر سجادی خاطر نشان کرد: به محض انتقال وزیر ورزش و جوانان به بیمارستان از همان ابتدا، کار درمانی با حضور گروه های متخصص آغاز شد. جلسه ای با حضور پزشکان متخصص تشکیل شد تا بهترین تصمیمات جهت کار درمانی صورت گیرد.
به گفته یکی از معاونان وزارت ورزش، امور وزارتخانه به صورت عادی درحال انجام است و هر معاونت متناسب با وظایف، نامه های حوزه وزیر را بررسی و پیگیری می‌کند.
فدراسیون تکواندو در اقدامی عجیب، برای دیدار سجادی و ساعی، از تصویری فتوشاپی استفاده کرد.
سید حمید سجادی پیروزی‌های تیم ملی هاکی ایران مقابل آمریکا و عنوان سومی در جام جهانی آفریقای جنوبی را تبریک گفت.
هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو گفت: از روزی که رئیس فدراسیون شدم، وزیر ورزش را ندیدم! سجادی در گزارش‌های خود اول از مدال‌های تکواندو می‌گوید اما بچه‌های ما را نمی‌بیند!
حمید سجادی در مراسم افتتاحیه دفتر مشترک فدراسیون های ورزش های بادبانی و دریایی و ساحلی این اقدام را منشا اتفاقات بزرگ بین المللی در این منطقه عنوان کرد.
مدیرانی که تا توانستند از برش و امکانات دولتی بهره بردند و به مدارج بالا در مدیریت فدراسیون های ورزشی رسیدند و وقتی در همان دولت بازنشسته شدند، به قوانین دولتی تن نمی‌دهند و خود را از بازنشستگی مستثنی می‌دانند.
وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه برگزاری اولین دیدار در جام جهانی قطر گفت: بیشتر از دوره های گذشته به صعود تیم ملی امیدوار هستیم.
رضا شجیع با حکم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به سمت سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی منصوب شد.
نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان ملی چندین رشته از جمله فوتبال، هندبال، واترپلو، فوتبال ساحلی و بسکتبال در کنار شادی های گل اعتراضی ملی پوشان ، نمایندگان مجلس را به این استیضاح فوری ترغیب کرده است.
وزیر ورزش امروز با چند تن از بانوان مدال آور رشته های وزنه برداری و دوومیدانی دیدار کرد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقداماتی که در یک سال گذشته صورت گرفته است به تشریح برنامه های این وزارتخانه به مناسبت هفته تربیت بدنی پرداخت.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقداماتی که در یک سال گذشته صورت گرفته است به تشریح برنامه های این وزارتخانه به مناسبت هفته تربیت بدنی پرداخت.
بعد از تعویق یک ساله بازی های آسیایی 2022 هانگژو، حالا سرپرست جدیدی برای کاروان ایران جهت شرکت در این رقابت ها انتخاب شد.
در ابتدای فصل استقلال با وجود در اختیار داشتن امیر ارسلان مطهری و آرمان رمضانی و همین طور بخدمت گیری پیمان بابایی و سجاد شهباززاده اصرار شدیدی روی جذب محمد محبی داشت.
حمید سجادی نسبت به مسائلی که صبح امروز در مجلس مطرح شد گلایه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ