اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دیپلماسی دفاعی ما رشد خوبی دارد، گفت: برای تأمین امنیت منطقه نیازی به حضور بیگانگان نیست و صهیونیست‌ها در این منطقه جایی ندارند.
سید حسن خمینی در دیدار اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س) که ۹ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد با بیان اینکه ما «جمهوری اسلامی» هستیم، نه خلافت اسلامی و حکومت اسلامی، تاکید کرد: نتیجه انقلاب جمهوری اسلامی است و اگر به این نتیجه توجه نکنید از بستر واقعی انقلاب خارج شده اید.
سجاد پادام در صفحه توییتر خود نوشت: ما که رفتیم، اما شما صداقت را، صراحت را، شفافیت را و اصلاحات را دوست نداشتید.
ملی‌پوش تکواندو ایران گفت: تکواندو ایران زنده شده است و ما دوباره بازگشتیم و مطمئن باشید تیم اعزامی به مسابقات جهانی بهترین نتایج را کسب می‌کند.
این که در دعای ابو حمزه امام سجاد علیه السلام می‌فرمایند: «خدایا آیا بدتر از من هم بنده‌ای داری؟» این برای کمال است و درس مبارزه با غرور را به ما می‌دهد؛ جایی که امام معصوم چنین حرفی می‌زند دیگر تکلیف من و شما روشن است و جایی ندارد که ما به خاطر دو رکعت نافله و نماز شب دچار عجب و غرور بشویم.
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: باور ما بر این است که اگر مسوولان با مردم شفاف باشند، مردم بیشتر همکاری می‌کنند. اینکه مسوولان شفاف نیستند و برخی از مسوولان در جلسات خصوصی‌شان تند برخورد می‌کنند و نکات تندی می‌گویند بعد در مقابل دوربین نگاه‌شان را عوض می‌کنند، نگاه اشتباهی است. ما باید با مردم شفاف باشیم و در حوزه عفاف و حجاب با مردم شفاف باشیم و دیدگاه‌ها را بگوییم. در همین حوادث اخیر مساله فقط شال و روسری نبود.
وزیر امور خارجه انگلیس مدعی شد: ما تلاش‌های خود را برای دفاع از زنان و دختران افزایش می‌دهیم و از همه ابزار‌هایی که در اختیار داریم برای مقابله با نابرابری‌های باقی مانده استفاده خواهیم کرد.»
وزیر ورزش و جوانان توضیحات کوتاهی را درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ارائه کرد.
خان محمدی گفت: ما خود تحریمی داریم، یعنی در عین حال که اتحادیه اروپا ما را تحریم کرده، ستاد در تحریم صدا و سیما هم هست. یعنی صدا و سیما‌ی ما توجهی به مسائل ستاد ندارد و متاسفانه هم در حوزه بازنشر اخبار و هم در حوزه همکاری‌های با ستاد بسیار ضعیف عمل کرده است. گلایه ما دراین حوزه بیشتر است، چون وضعیت دشمن که مشخص است و حتما حرکت‌ها واقداماتی در ستاد دیده است که این تحریم‌ها را انجام داه است.
سیدعلی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در واکنش به تعطیلی مغازه‌ها به دلیل بی حجابی مشتریان آنها، گفت: این جریانات پشت پرده دارد. منظور این است که تذکر‌های مختلف داده اند و مرکز تجاری این موضوع را رعایت نمی‌کند. ما فیلم داریم که طرف به آنجا رفته و مغازه دار گفته که من این کار را انجام نمی‌دهم؛ یا مثلا به کسی ارتباط ندارد. این قابل پذیرش نیست. اگر بخواهیم قانونمداری را در کشور پیش ببریم، باید آحاد مختلف مردم رعایت کنند. البته عموما اصناف ما آدم‌های مؤمن، معتقد و نسبت به این مسائل پایبند هستند. باید بدانند که یک قشری دارد مشکل ایجاد می‌کند. یعنی در این شرایط اقتصادی، شهروندی که حاضر می‌شود باید متوجه باشد که با بی قانونی دارد مشکلی را برای مغازه دار و یا فروشنده ایجاد می‌کند
اگر ضعف در مدیریت داشته باشی، خداوند نظر خود را از ما برمی‌گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می‌فرماید: «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله»: کشوری که آب و خاک دارد، ولی نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد، خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوءاستفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین و همه و همه باید رعایت کنند.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشیم خداوند نظر خود را از ما بر می گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می فرماید «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله» کشوری که آب دارد، خاک دارد، نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوء استفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین وهمه و همه باید رعایت کنند.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: برخی رفتارهای غلط ورزشکاران ما پسندیده نیست و شاید به دلیل اطلاعات اشتباهی است که به آنها می‌رسد.
سید علی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: کشف حجاب در قانون ما جرم است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز از مواضع خود در مورد حجاب کوتاه نخواهد آمد.
سجاد بازگیر تبدیل به بهترین گلزن ملوان در این روز ها شده و آمار خوب فصل قبل را ادامه می دهد.
ما دو میلیون و هشتصد هزار ورزشکار سازمان یافته داریم و صحبت‌های تعدادی محدود از ورزشکاران نمی تواند نشان دهنده نظر کل جامعه ورزش باشد. بداخلاقی‌هایی در این مدت صورت گرفته و متاسفانه برخی نیز به خاطر گمراهی در مسیر دشمن حرکت کرده‌اند.
مدافع جوان و باتجربه پیکان معتقد است قبل از گل ذوب‌آهن سجاد عاشوری روی او خطا کرده است.
حمیدرضا سجادی می‌گوید هیچ مخالفتی با کاندیداتوری تاج در انتخابات فدراسیون از سوی نهادهای نظارتی نشد.
سجاد بازگیر که در هفته دوم دروازه استقلال را باز کرده بود، موفق شد این کار را در دیدار با نساجی نیز تکرار کند.
سجاد شهباززاده مهاجم استقلال، پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل دوربین خبرنگارها قرار گرفت.
خان‌محمدی دربارۀ برخی حواشی شکل گرفته دربارۀ عفاف و حجاب گفت: ما از همان ابتدا مطرح کردیم که بدحجابی جرم نیست بلکه تخلف است وباید با آن برخورد لازم صورت گیرد. ما با مدل فعلی برخورد گشت ارشاد موافق نیستیم و پیشنهاد دادیم طرحشان را ارتقاء دهند، چرا که مثل سابق نمی‌توان با مردم رفتار کرد، از این جهت بود که آن را تخلف در نظر گرفتیم نه جرم که تاکنون مورد موافقت نهادهای مربوطه قرار گرفته منتها به تصویب نرسیده است.
سجاد بازگیر زننده اولین گل فصل ملوان گفت می توانستیم گل های بیشتری وارد دروازه استقلال کنیم.
سجاد لطفی، مشاور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس ضمن رد کردن شایعه اعمال محدودیت برای رنگ بندی پوشاک گفت: چرا باید رنگ بندی را محدود کنیم؟ اگر می‌گوییم نشاط اجتماعی، یکی از مهم‌ترین موارد آن در حوزه لباس است که رنگ از جمله مختصات آن لباس است. از اینرو، ما توصیه محدودکننده‌ای در این خصوص نداریم.
وزیر ورزش با ذکر خاطره ای از اردوی تیم ملی دوو میدانی در آلمان، درباره تفاوت امکانات دوران قهرمانی خودش با قهرمانان امروزی صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ