مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد که قرار بود فردا برگزار شود، لغو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی درخواست این خادم شجاع و فداکار حرم شاهچراغ (ع) مبنی بر عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه با درخواست این خادم فداکار موافقت و دستور استخدام وی را صادر کرد.
فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست کشور از شناسایی باندی که حیوانات را مجروح و پس از آن از مردم درخواست کمک می کردند، خبر داد و گفت: دوست‌داران محیط زیست مراقب کلاهبرداری ها باشند.
محمد حمدان دقلو (حمیدتی) فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که میانجی‌گری عربستان و آمریکا می‌تواند راه‌ صلح دائم را در سودان هموار کند.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه از پاسخ مثبت فرماندهی و کنترل تنگه هرمز منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به درخواست کمک کشتی تجاری خارجی در تنگه هرمز و رفع نگرانی آن خبر داد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه از پاسخ مثبت فرماندهی و کنترل تنگه هرمز منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به درخواست کمک کشتی تجاری خارجی در تنگه هرمز و رفع نگرانی آن خبر داد.
فرمانده فراجا گفت: از مردم درخواست می‌کنم سلاح غیرمجاز خود را تحویل دهند؛ اگر شرایطی داشته باشند که جزو دارندگان سلاح مجاز باشند، پیگیری می‌شود وگرنه سلاح غیرمجاز در دست‌شان غیر قانونی است و استفاده از آن نیز خلاف قانون است.
مشاور فرمانده معظم کل قوا شکل‌گیری فضای رسانه‌ای نامتناسب کنونی را حاصل بی‌عرضگی رسانه‌هایی مثل صداوسیما دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران قادر نیست از خودش دفاع کند. ما در روایت‌سازی وحشتناک عقب هستیم و منفعالانه عمل می‌کنیم. ما به جا اینکه کمک کنیم، می‌نشینیم تا آقا اقدام کنند.
درخواست فرماندار دارفور شمالی برای آتش‌بس فوری و تداوم حملات هوایی ارتش سودان علیه مواضع نیروهای واکنش سریع در خارطوم از جدیدترین تحولات میدانی سودان است.
رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران: احتمالا بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام زاده داوود و کن خواهیم داشت که مانند سال گذشته منجر به سیل می‌شود. احتمالا این سیل وارد منطقه ۵ و ۲۲ شود چرا که این مناطق در معرض رود دره قرار دارند. احتمالا به درخواست فرمانداری مسیر امام زاده داوود به سمت تهران بسته می‌شود.
در پی درخواست ستاد بحران کشور و دستور فرمانده کل ارتش و امریه‌های واصله از فرماندهی نیروی زمینی ارتش و هوانیروز، خلبانان و کارکنان فنی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش (اصفهان) در روزهای اخیر، اقدامات گسترده و مؤثری در برقراری پرواز برای خدمت در شهرستان‌های کوهرنگ و فریدون‌شهر انجام داده‌اند.
اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استان فارس در یک کنفرانس خبری گفت، ابتدای سال ۱۴۰۱ باغ جنت در شهر شیراز به‌عنوان اولین مکان تجمعات قانونی معرفی شده است و احزاب می‌توانند با مراجعه به فرمانداری درخواست تجمعات دهند: «هر صنفی می‌خواهد تجمع کند، مدیر مربوطه هم در آن تجمع برای پاسخگویی حضور پیدا می‌کند، لذا زمینه اعتراض قانونی و جدا شدن اعتراضات قانونی از اغتشاشات فراهم شده است.»
فرمانده انتظامی مشهد گفت: راننده ۳۷ ساله در بیان جزئیات حادثه ادامه داد: حدود ساعت ۲۰:۱۵ شب بود که مسافری از طریق نرم افزار شرکت درخواست تاکسی کرد و من هم از توس ۹۷ یک زوج را به مقصد شهرک نوید (کشف) سوار کردم و دوباره به محل توس ۹۷ بازگرداندم، اما آن‌ها در مقصد از خودرو پیاده نشدند و ناگهان با تبر و اسید مرا تهدید کردند و به بیابان‌های انتهای توس بردند. مرد جوان با تبر، به دست و پشتم ضربه زد که من از ترس خودرو را رها کردم و پیاده پا به فرار گذاشتم
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه برای برنامه هفتم و لایحه بودجه سال آینده این تقاضا را داریم، گفت: برابر ماده۴۹ قانون وظیفه عمومی حقوق سربازان وظیفه حداقل ۶۰ درصد و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیرو‌های مسلح مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری است که با توجه به تحصیلات و درجات آنان توسط ستاد کل تهیه شده و به تصویب فرماندهی کل می‌رسد.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد، از شهروندان درخواست کرد فریب اینگونه افراد سودجو را نخورند و در صورت نیاز به پزشک حتما از مراکز معتبر پزشکی و درمانی استفاده کنند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه امروز بیش از ۸۰ درصد تجهیزات دفاعی را در داخل تولید می‌کنیم، اعلام کرد: ۲۲ کشور درخواست خرید پهپادهای ایرانی را دارند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ معتقد است که نظام بانکی و صدور کارت‌های بانکی باید به سمت‌وسویی برود که در نهایت هرفردی بتواند با کارت ملی خود به عنوان کارت بانکی خرید کند. این در حالی است که معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی می‌گوید تقریباً نمونه‌ای در سطح دنیا از تجمیع کارت‌های بانکی با این قبیل کارت‌ها وجود ندارد.
وزیر دفاع عراق در نشست مشترک با حضور فرماندهان و مقامات ارشد نظامی این کشور از آنها خواست درگیر فتنه نشوند و در حمایت از گروهی علیه گروه های دیگر موضع گیری نکنند.
امیر دریادار دوم گفت: تیم اسکورت نیروی دریایی ارتش تحت فرماندهی ناوشکن جماران در محدوده دریای سرخ پس از درخواست کمک از سوی کشتی ایرانی با قایق‌های مهاجم درگیر و آنها را متواری کردند.
ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران: درخواست آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی و نه جنبش جهاد اسلامی مطرح شده و دلیل آن نیز این است که تل‌آویو بیم آن دارد که این حملات به نوار غزه نتایج برعکس برای آن به دنبال داشته باشد.
آیت‌الله دژکام با اشاره به حرکت بزرگ خانواده حاج عبدالله اسکندری، فرمانده شهید سپاه پاسداران در رد درخواست داعش گفت: به خانواده شهید می‌گوییم شما تنها نیستید تا آرمان‌های انقلابی و نهضت حسینی مردم ایران تحقق پیدا کند.
فرماندار تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا با توجه به شرایط جوی و وجود هشدارهای هواشناسی و نیز وقوع سیل اخیر از هرگونه تردد در مسیرهای منتهی به کن خودداری کنند.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق د رواکنش به درخواست جریان صدر از رئیس ائتلاف فتح تأکید کرد که «هادی العامری» شیخ المجاهدین و ادامه دهنده راه فرماندهان شهید باقی خواهد ماند.
بانک ملت در 12 ماهه سال گذشته، بیشترین تسهیلات بانکی را به شرکت های دانش بنیان پرداخت کرده است.
هنوز مشخص نیست که مدیران این بانک باز هم تسهیلات را در قالب ۱۲ میلیون تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می‌کنند یا خیر. اما به نظر می‌رسد که مبلغ وام قرض الحسنه به علت محدودیت اعتبار کمتر از میزان وام مرابحه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ