دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق د رواکنش به درخواست جریان صدر از رئیس ائتلاف فتح تأکید کرد که «هادی العامری» شیخ المجاهدین و ادامه دهنده راه فرماندهان شهید باقی خواهد ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور سوریه روز جمعه در حاشیه شرکت در اجلاس سران کشورهای عربی که در جده عربستان برگزار می شود، با قیس سعید، رئیس جمهور تونس دیدار کرد.
رئیس حزب النهضه و رئیس سابق پارلمان تونس صدور حکم زندان توسط دادگاه این کشور برای خود را ظالمانه و در راستای محقق ساختن اهداف سیاسی حکومت «قیس سعید» توصیف کرد.
رئیس حزب النهضه و رئیس سابق پارلمان تونس صدور حکم زندان توسط دادگاه این کشور برای خود را ظالمانه و در راستای محقق ساختن اهداف سیاسی حکومت «قیس سعید» توصیف کرد.
قیس سعید، رئیس جمهور تونس اتهام اظهارات نژادپرستانه علیه مهاجران را رد کرد.
قیس سعید، رئیس جمهور تونس روز گذشته با نخست وزیر کشور قطر دیدار کرد.
«قیس سعیّد»، اقدامات فوری را برای توقف جریان مهاجرت غیرقانونی از آفریقای جنوب صحرا به کشورش خواستار شد و این پدیده را توطئه ای برای تغییر ترکیب جمعیتی در تونس توصیف کرد.
امام قیس، روستایی از توابع شهرستان بروجن در استان چهارمحال بختیاری است، در ویدیویی که یکی از اهالی روستا منتشر کرده است کوچه‌ها و خانه‌ها به محاطره برف درآمده‌اند.
رئیس جمهور تونس به راز عدم مشارکت تونسی ها در انتخابات پارلمانی این کشور اشاره کرد.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق تأکید کرد که رژیم غاصب صهیونیستی در سایه سکوت جامعه جهانی به جنایت علیه ملت فلسطین ادامه می دهد.
رئیس جریان حکمت ملی و دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق ضمن دیدار در بغداد بر حمایت از دولت «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر این کشور تأکید کردند.
رئیس جمهور تونس تلاش کرد مشارکت ضعیف مردم تونس در انتخابات پارلمانی این کشور که در ابتدا هشت درصد و سپس ۱۱ درصد اعلام شد، را توجیه کند.
جنبش النهضه تونس در واکنش به استقبال ضعیف مردم این کشور از انتخابات پارلمانی اعلام کرد که این انتخابات هیچگونه مشروعیتی ندارد و به منزله سلب اعتماد از «قیس سعید» است.
مشارکت بسیار ضعیف ۸.۸ درصدی مردم تونس در انتخابات پارلمانی این کشور، به منزله یک زلزله سیاسی توصیف شده که پیام های واضح و آشکاری برای «قیس سعید» رئیس جمهور این کشور دارد.
همزمان با آغاز انتخابات پارلمانی تونس، رئیس جمهور این کشور در سخنانی مردم را به مشارکت در این انتخابات دعوت کرد.
دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق در عراق، به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز واکنش نشان داد.
منابع آگاه از برقراری آرامش شکننده در پایتخت تونس پس از تظاهرات شبانه معترضان علیه قیس سعید رئیس جمهور این کشور خبر دادند.
هزاران نفر در تونس علیه دولت این کشور دست به تظاهرات زدند و رئیس جمهور تونس را متهم به ناکارآمدی کردند.
رئیس حزب النهضه تونس ضمن اعلام موعد کناره گیری خود از ریاست این حزب، اعلام کرد که ارتش تونس یک گلوله هم برای حمایت از قیس سعید رئیس جمهور این کشور شلیک نخواهد کرد.
در حالی که قیس سعید رئیس جمهور تونس دموکراسی را به عقب می‌راند اسلام گرایان تونس در محاصره قرار گرفته‌اند.
مقتدی خواهان حفظ نهاد مرجعیت در میان عراقی‌ها است؛ لذا پذیرفتن رهبر ایران به عنوان مرجع تقلید از سوی عصائب اهل الحق به کانونی برای اوج گرفتن تنش مقتدی با قیس الخزعلی تبدیل شده است
قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود از تعطیلی تمامی دفاتر این جنبش تا اطلاع ثانوی خبر داد.
قیس سعید، رئیس جمهور تونس خطاب به مقامات آمریکایی گفته است که کشورش هرگونه مداخله در امور داخلی دیگران را رد می کند.
قیس سعید رئیس جمهور تونس در دیدار با یک هیئتی از کنگره آمریکا به سخنان اخیر برخی مقامات آمریکایی واکنش نشان داد و این مواضع را غیرقابل قبول توصیف کرد.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق تأکید کرد که تنش آفرینی و بحران سازی فقط به نفع دشمن مشترکی است که در کمین همه عراقی ها نشسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ