بانک ملت در 12 ماهه سال گذشته، بیشترین تسهیلات بانکی را به شرکت های دانش بنیان پرداخت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و نیز کسب جایگاه دوم شبکه بانکی در سهم از بازار کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در تیرماه سال جاری شد.
محراب دواسری وزنه‌بردار دسته ۶۱ کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در جایگاه نخست قرار گرفت.
مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید تا جایگاه نهایی 16 تیم شرکت کننده مشخص شود.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد و گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
صادقی گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از کسب جایگاه نخست این استان در برگزاری رویدادها درکشور خبر داد و گفت:رویدادهای فرهنگی و هنری منجر به توسعه صنعت گردشگری درگیلان شده است.
با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، تکواندو جایگاه نخست کمیته آموزش فدراسیون‌های ورزشی را از آن خود کرد.
با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، تکواندو جایگاه نخست کمیته آموزش فدراسیون‌های ورزشی را از آن خود کرد.
طبق آخرین نظرسنجی، بستنی سنتی ایرانی در جایگاه نخست، فالوده شیرازی در جایگاه نهم و آب هویج بستنی در جایگاه بیست و یکمِ محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین دسر‌های سرد جهان قرار دارد.
تیم کانون چوگان در جایگاه نخست رقابت‌های جام شهید تاج محرابی ایستاد
«لیز تراس» معتقد است که کشورها باید برای مقابله با چین در پی ارتقای جایگاه تایوان باشند.
مدیرعامل بانک ملت اظهار داشت: خدای را شاکریم که افزایش سرمایه ای که مجوز آن را در مجمع 31 خردادماه امسال از مجمع دریافت کردیم با اخذ مجوزهای لازم در مجمع امروز نهایی کردیم تا بدین ترتیب، بانک ملت که در جایگاه نخست بانک‌های بورسی قرار داشت جایگاه خود را مستحکم تر و فاصله خود را با رقبا افزایش دهد.
قائم مقام بیمه مرکزی با اشاره به دلار ۴۰ هزار تومانی گفت: با این نرخ صنعت بیمه ایران در منطقه جایگاه نخست و در خاورمیانه رتبه ششم را دارا است.
نمایندگان ایران در پایان بازی‌های نخست سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا در مکان‌های سوم گروه‌های خود قرار گرفتند.
نخست وزیر کویت با بیان اینکه کشورهای عربی به جایگاه و اهمیت کشور عراق واقف هستند، تاکید کرد: جامعه بین الملل به ثبات این کشور اهتمام می ورزد.
هشتمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با موضوع ارزیابی عملکرد شعب و بررسی میزان تحقق اهداف تعیین شده با حضور مدیر شعب استان برگزار شد.
ملی‌پوش دسته 96 کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در جایگاه نخست گروه B مسابقات قهرمانی آسیا ایستاد.
وزنه‌بردار تیم ملی بانوان ایران در گروه B دسته ۷۱ کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه نخست قرار گرفت.
یونسی در یک ضرب وزنه‌های ۷۵، ۸۰ و ۸۳ را مهار کرد و اول شد. او در دو ضرب نیز رکورد ۱۰۰ کیلوگرم را ثبت کرد و در مجموع با ۱۸۳ کیلوگرم رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
مهاجم جوان پرسپولیس از گزینه نخست گلزنی این تیم تبدیل به نیمکت نشین شد.
تیم ملی والیبال ایران با وجود پیروزی برابر آرژانتین در روز نخست مسابقات، جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داد.
تیم چوگان قصر فیروزه قهرمان مسابقات چوگان شد.
قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در پایان روز نخست هفته اول لیگ بیست و دوم قعرنشین شد!
هفته نخست لیگ برتر تفنگ و تپانچه بانوان به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار شد.
هفته نخست لیگ برتر تفنگ و تپانچه بانوان به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ