فرمانده انتظامی مشهد گفت: راننده ۳۷ ساله در بیان جزئیات حادثه ادامه داد: حدود ساعت ۲۰:۱۵ شب بود که مسافری از طریق نرم افزار شرکت درخواست تاکسی کرد و من هم از توس ۹۷ یک زوج را به مقصد شهرک نوید (کشف) سوار کردم و دوباره به محل توس ۹۷ بازگرداندم، اما آن‌ها در مقصد از خودرو پیاده نشدند و ناگهان با تبر و اسید مرا تهدید کردند و به بیابان‌های انتهای توس بردند. مرد جوان با تبر، به دست و پشتم ضربه زد که من از ترس خودرو را رها کردم و پیاده پا به فرار گذاشتم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی جوان در حین زورگیری از یک بانوی سالخورده خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: دو متهم که ۲۱ سال سن داشتند در تحقیقات اولیه به ۳۰ فقره زورگیری مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند. آنان همچنین معترف شدند که سوژه‌های خود را از میان زنان سالخورده انتخاب می‌کردند تا مقاومت کمتری در برابرشان داشته باشند.
پلیس تهران اعلام کرد: سارقانی که اقدام به زورگیری با سلاح گرم در بلوار فردوس کرده بودند، دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند ، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، از دستگیری زورگیر حرفه‌ای خبر داد که با همکاری ۳ همدستش در اتوبان آزادگان زورگیری می‌کردند.
پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد میانسالی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: متهم به 10 فقره زورگیری اعتراف کرد.
با شناسایی صاحب لپ‌تاپ، اسرار یک سرقت هولناک فاش و مشخص شد که سارق دستگیر شده، چند روز قبل از دستگیری با حمله به زن جوان در یکی از خیابان‌های شمال تهران به طرز وحشیانه‌ای با چاقو او را مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس لپ‌تاپ، گوشی و کیف پول او را دزدیده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بدهکار مهریه، چک ۴۰۰ میلیونی را قورت داد!/ دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس/ عاملان زورگیری از نوجوانان و سالخوردگان به زانو در آمدند/ کشف ظروف سفالی و پرده‌های شیشه‌ای/ دستبرد هکر‌ها به یک صرافی در مشهد/ سینی مسی ۵ میلیونی بهای قتل خواهرزن/ راز گوشی قاپی‌های موتورسوار سیاه پوش!/ دسیسه‌های هولناک زن جوان برای قتل شوهر
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ پسری در تله زن جوان!/ سرقت تلفن همراه با اسلحه و تهدید به مرگ/ سارقان میلیاردی ظروف مسی به دام افتادند/ دانشجوی نخبه از اتهام قتل عمد تبرئه شد/ زورگیری خشن با شگرد پرسیدن نشانی در شیراز/ سرقت خودرو برای اثبات عشق/ طلاق صوری برای دریافت مستمری!/ قصاص مجازات قاتل دختر ایرانی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ نقشه زورگیری از جاری!/ دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو/ ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس/ سوختن یک خانواده در انفجار خانه/ خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر/ پایان خونین مزاحمت‌های پسر پولدار/ جنایت در کشاکش طلاق!/ دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته
زن ۲۷ سال گفت: وقتی فربد از منزل بیرون رفت من به طور پنهانی پیامکی را برای همسرم فرستادم که به همراه دوستانش در کنار مجتمع مسکونی داخل خودرو نشسته بودند سپس به آرامی در واحد آپارتمانی را بازگذاشتم در این هنگام بود که بهمن به همراه هم دستانش در حالی که نقاب به چهره داشتند با چاقو و قمه به خانه هجوم آوردند و دست و پا‌های من و مهتاب را بستند. آن‌ها حتی ۲ کودک جاری ام را نیز در اتاق زندانی کردند و سپس همه طلا‌های او و گردنبند مرا ربودند.
در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد زن جوانی در پیاده روی خلوت خیابان در حال حرکت بود که مردی جوان با کلاهی سفید از پشت سر به وی نزدیک شد و در یک لحظه دست راستش را دور گردن زن جوان حلقه و او را از زمین بلند کرد و چند متری عقب عقب با خود کشید تا اینکه زن جوان از هوش رفت.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق به‌عنف خشن خبر داد و گفت: انتشار فیلم زورگیری این متهمان در فضای‌مجازی موجب ناراحتی شهروندان شده بود.
وقوع یک فقره زورگیری و سرقت از یک زن در ترافیک بزرگراه نیایش و انتشار فیلمی از این سرقت در فضای مجازی، موجب شد تا موضوع رسیدگی در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. ماموران همچنین محل اختفای این فرد را مورد بررسی قرار دادند که در جریان بازرسی از آن یک دستگاه گوشی مسروقه متعلق به یکی از مالباختگان نیز کشف شد.
دزدان موبایل قاپ در چشم بهم زدنی بار دیگر در اتوبان نیایش دست به سرقت از زن جوان زدند. این در حالی است که در سرقت مشابهی که چندی پیش اتفاق افتاد، زورگیر محارب شناخته شده است.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو مرد و یک زن ماساژور که پس از ارائه خدمات از شهروندان زورگیری می‌کردند، خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق از همسری که با کارش ازدواج کرده بود/ وحشت در پشت بام!/ انفجار پاور بانک خانه را به آتش کشید/ کلاهبرداران اعزام به سفر زیارتی به چنگ پلیس افتادند/ ردپای زن آشنا در قتل مهندس میانسال/ ماجرای باند مخوف زورگیری از گردشگران/ بخشیدن مهریه برای نجات برادر از قصاص/ تصادف اتوبوس زائران کربلا در آزادراه تهران ساوه
چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های زیادی از سوی کاربران به دنبال داشت. در این فیلم مردی جوان در ترافیک بزرگراه نیایش در حالی که یک قمه در دست داشت به سمت خودروی پژو ۲۰۶ که راننده آن یک زن بود رفت و با تهدید در خودرو را باز کرد و پس از سرقت گوشی تلفن وی با ورود به فضای سبز وسط بزرگراه ناپدید شد.
سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: بر اساس تحقیقات پلیسی انجام شده، متهم با تهدید سلاح سرد و با استفاده از انبر النگو‌های زن مسافر را قیچی و مال‌باخته را در یک مکان خلوت پیاده کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری عامل انتشار فیلم زورگیری برای رعب و وحشت/ ماجرای دختری که از مرگ نجات یافت!/ آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز/ دستگیری گوشی قاپ برای یازدهمین بار/ دستگیری سارق مسلح طلافروشی/ یک زن و ۲ مرد در انتظار اجرای حکم قصاص چشم/ قتل همسر با ۲۲ ضربه کارد!/ قصاص برای مردی که دوستش را شکار کرد
مدیر عملیات عرضه بورس کالا به این سوال که آیا خودروهای دیگری در بورس کالا پذیرش خواهند شد یا خیر، پاسخ داد: شاهین به صورت نمونه پذیرش شده است.
شرکت سپرده گذاری زیرساخت های لازم برای تعیین تکلیف سودهای سنواتی سهامداران را آماده کرده به زودی امکان پرداخت آن به سهامداران مربوطه میسر خواهد شد بنابراین از تمامی سهامدارانی که تاکنون اقدام به سجامی شدن نکردند درخواست می‌شود هرچه سریعتر در سجام ثبت‌نام و مراحل تکمیل احراز هویت خود را انجام دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ