در پی درخواست این خادم شجاع و فداکار حرم شاهچراغ (ع) مبنی بر عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه با درخواست این خادم فداکار موافقت و دستور استخدام وی را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تسنیم تصاویری از حضور فرزاد بادپا خادم حرم حضرت شاهچراغ (ع) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را منتشر کرده است. فرزاد بادپا در تاریخ ۲۲ مرداد ماه و پس از حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) توانست با فداکاری، تروریست داعشی را زمین‌گیر کند.
نشان فداکاری ارتش توسط امیر دریادار سیاری به فرزاد بادپا خادم فداکار حرم شاهچراغ (ع) اهدا شد.
نشان فداکاری ارتش از سوی امیر دریادار حبیب‌الله سیاری به فرزاد بادپا، خادم فداکار حرم حضرت شاه‌چراغ که در حادثه تروریستی، عامل داعشی را خلع سلاح کرد اهدا شد.این قهرمان ملی در سال ۱۳۸۸ سرباز ارتش بوده و در دوران خدمت سربازی دوره تکاوری را در مرکز آموزش پیاده شیراز طی کرده است. / خبرگزاری دانشجو
در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس، از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی شاهچراغ (علیه‌السلام) تقدیر شد.
سید ابراهیم رئیسی در حاشیه نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت با اعطای لوح زرین سپاس از از فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ (ع) تقدیر و تجلیل کرد.
رئیس‌جمهوری در حاشیه نخستین همایش مردمی‌سازی دولت از فرزاد بادپا خادم حرم شاهچراغ که موفق به خلع سلاح عامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز شد، تقدیر کرد.
فرمانده کل سپاه با درخواست فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ(ع) مبنی بر عضویت در سپاه موافقت کرد.
فرمانده کل سپاه با درخواست فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ (ع) در حادثه تروریستی اخیر، مبنی بر عضویت در سپاه پاسداران موافقت کرد.
برنامه بدون تعارف این هفته به سراغ خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ که تروریست داعشی را زمین‌گیر کرد، رفته است.
فرزاد بادپا، فردی که توانست تروریستی که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کرده بود را متوقف کند لحظه ورود فرد تروریست را به حرم این گونه تشریح می‌کند: آن شب حرم زائران زیادی داشت، در زمان تیراندازی ابتدا فکر کردم صدای ترقه است، بیرون آمدم، دیدم زائری زمین افتاده است و خواهر زائری دیگری هم که تیر خورده بود و از پایش خون می‌آمد بر روی زمین افتاده بود.
تجدید نظرخواهی رئیس سابق فدراسیون فوتبال برای انتخابات اخیر این فدراسیون رد شد.
صحبت‌های رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و یکی از کاندیداهای ریاست این فدراسیون علیه چهره پرافتخاری همچون عباس جدیدی قسمت تاریک انتخابات روز پنج‌شنبه بود.
صحبت‌های رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و یکی از کاندیدا‌های ریاست این فدراسیون علیه چهره پرافتخاری همچون عباس جدیدی قسمت تاریک انتخابات روز پنج‌شنبه بود.
مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید که در انتظار صدور حکم شکایت عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال هستند.
رییس سابق فدراسیون کشتی، به صحبت‌های علیرضا دبیر مبنی بر قصدش برای معرفی رییس فدراسیون بدنسازی به عنوان نماینده ایران در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی واکنش نشان داد.
رییس سابق فدراسیون کشتی، به صحبت‌های علیرضا دبیر مبنی بر قصدش برای معرفی رییس فدراسیون بدنسازی به عنوان نماینده ایران در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی واکنش نشان داد.
رسول خادم هم مثل دایی جمع کند از ایران برود؟
قهرمان سابق کشتی آزاد جهان گفت: حرف‌های عباس جدیدی، زخمی است که نباید دوباره تازه شود و از نو به آن بپردازند. شاید اگر ۲۰ سال پیش این‌ها را می‌گفت خریدار داشت، نه حالا.
رسول خادم: تختی تاوان باشرف زیستن را داد
دختر شطرنج باز کشورمان به دروغ سازی برخی رسانه‌ها در خصوص پناهندگی‌اش واکنش نشان داد.
رسول خادم را به زورخانه و مراسم شهید راه ندادند!
عزیزی خادم: من رئیس سابق نیستم، رئیس غیرقانونی برکنارشده‌ام
رسول خادم، پسشکسوت و قهرمان پیشین کشتی جهان نوشت: به همین سادگی خودتان و دولت تان را راحت کرده اید و همه چیز اعتراضات مردمی را سپرده اید بدست حوزه امنیتی و خلاص!
"روز ملی کشتی" مصادف است با زادروز پهلوان غلامرضا تختی بزرگ. نام جاودانی که چند سالی است بسیاری در تلاشند تا در پشت نام‌های نان آور و مال آور دیگر کمرنگش کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ