فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه از پاسخ مثبت فرماندهی و کنترل تنگه هرمز منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به درخواست کمک کشتی تجاری خارجی در تنگه هرمز و رفع نگرانی آن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
بعضی از صفحات خبر از حضور ایگالو در تبریز داده بودند که این موضوع به وقوع نخواهد پیوست.
در حالی که وزارت امور خارجه الجزایر درخواست این وزارتخانه از سفیر امارات برای خروج از خاک الجزایر را قاطعانه رد کرد؛ منابع محلی از برکناری وزیر ارتباطات این کشور خبر دادند.
در حالی که وزارت امور خارجه الجزایر درخواست این وزارتخانه از سفیر امارات برای خروج از خاک الجزایر را قاطعانه رد کرد؛ منابع محلی از برکناری وزیر ارتباطات الجزایر از سمت خود خبر دادند.
خبر حضور آرش برهانی در کادر فنی تیم امید صحت ندارد و او دستیار رضا عنایتی نخواهد شد.
رسانه های فرانسه خبر علاقه المپیک مارسی به مهدی طارمی را تکذیب کردند.
عکس‌های منتشر شده همگی مربوط به بستری ایشان در سال‌های قبل است و در حال حاضر، ایشان در منزل است و به جز مشکل زانودرد که مراحل درمان را سپری می‌کند، مشکل دیگری ندارد.
پیگیری‌ها از بانک مرکزی نشان می‌دهد خبر "زیان ۴۰ درصدی ایران به دلیل وصول دیناری طلب خود از عراق" نادرست است.
روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر فوت دانش‌آموز دختری در پاکدشت را تکذیب کزد.
روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر فوت دانش‌آموز دختری در پاکدشت را تکذیب کزد.
این مقام مسئول تصریح کرد: بعد از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که صحبت این دانش آموزان درست نبوده و صرفا برای عدم حضور در مدرسه و محل امتحان، اینگونه وانمود کرده اند.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی خبر ارسال نامه محرمانه از سوی علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به رئیسی را تکذیب کرد.
روزنامه دولت نوشت: برخی از رسا‌نه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که هدف رژیم صهیونستی در حمله دیشب به دمشق ترور فرمانده نیروی قدس بود، حتی شایعات متعددی درمورد هدف قرارگرفتن فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه قدس پخش کرده‌اند که تماما کذب است.
همان طور که پیش بینی می شد، باشگاه استقلال خبر مذاکره با مامه تیام برای حضورش در جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو را تکذیب کرد.
در حالی که گفته می‌شد گئورگی گولسیانی به دلیل محرومیت در بازی گل‌گهر حضور نخواهد داشت اما این خبر بر اساس آمار سازمان لیگ درست نیست.
درحالی برخی رسانه‌ها از قهر رئیس کل بانک مرکزی و عدم حضور او در ساختمان بانک مرکزی خبر داده بودند که ظهر امروز قرار است صالح آبادی تفاهم‌نامه‌ای را با وزیر صمت امضا کند.
از آبادان خبر می‌رسد که شرایط چند گزینه خارجی توسط مسئولان صنعت نفت در حال بررسی است و آن‌ها در حال حاضر با یک مربی برزیلی به شکل جدی در حال مذاکره هستند،
نایب رییس فدراسیون فوتبال با حضور در شبکه خبر موضوع حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم ملی را تایید کرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال ضمن اعلام رقم قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی ایران از حضور جواد نکونام در کادر فنی این مربی پرتغالی خبر داد در حالی که باشگاه فولاد جدایی نکونام را تکذیب کرد.
بعضی از رسانه‌های عمانی از جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم ملی فوتبال عمان خبر داده‌اند اما این مربی در گفتگویی بر ادامه حضورش در این تیم تاکید و جدایی‌اش را از عمان تکذیب کرد.
نامزد ریاست فدراسیون فوتبال خبر انصرافش از حضور در مجمع انتخاباتی را رد کرد.
چند روز پیش شایعه استعفای رستم قاسمی و عدم حضور وی در وزارتخانه منتشر شد اما پس از مدتی با انتشار اطلاعیه ای منسوب به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در شبکه های اجتماعی، این خبر تکذیب شد.
با بررسی سامانه پایش آنلاین شرکت کنترل کیفیت هوای تهران پی می‌بریم که شاخص کیفیت هوای پایتخت ابتدا کمی بهبود یافته و در نیمه شب روی عدد ۲۳۸ قرار گرفت، بعد در ساعت ۱ بامداد رشد چشمگیری را تجربه کرد و به عدد ۳۲۷ رسید که شرایط «خطرناک» معنا دارد، در ساعت ۲ بامداد بار دیگر افزایش یافت و به عدد ۳۸۵ رسید و در ساعت ۳ بامداد به عدد ۴۴۲ افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ