فرماندار تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا با توجه به شرایط جوی و وجود هشدارهای هواشناسی و نیز وقوع سیل اخیر از هرگونه تردد در مسیرهای منتهی به کن خودداری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال با ایران روبرو شود.
درخواست مهاجم پرسپولیس برای انتقال به تراکتور
حسین شهریاری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد پاداش‌های بلوکه شده این تیم صحبت کرد.
مهدی عبدی با پیشنهاد رسمی از تراکتور مواجه شده است.
نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس کمیته مسابقات خواستار ایجاد شرایط مناسب جهت حضور هوادران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه ازادی در دیدارهای خانگی شد.
توماس رونسرو، سردبیر آاس، از فلورنتینو پرز خواست که برای جذب آنسو فاتی از بارسا اقدام کند.
مراسم معرفی نیمار به هواداران الهلال در هفته دوم لیگ عربستان برگزار می‌شود اما ستاره برزیلی اولین بازی‌اش را یک هفته بعد در هفته سوم لیگ روشن انجام خواهد داد.
سرمربی و ستاره‌های مس رفسنجان از هواداران تیم‌شان برای حضور در ورزشگاه دعوت کردند.
کنتو میائورا، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن از هواداران ارومیه‌ای درخواست کرد که آن‌ها را حمایت کنند.
جمهوری اسلامی ایران با درخواست رسمی از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار شد تا این شورا اقدام شنیع حمله تروریستی به شاهچراغ را صریح و با قوی‌ترین عبارات محکوم کند.
باشگاه تراکتور برای کسب میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا خواستار حفظ ادب از سوی هوادارانش در بازی با پرسپولیس شد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه از پاسخ مثبت فرماندهی و کنترل تنگه هرمز منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به درخواست کمک کشتی تجاری خارجی در تنگه هرمز و رفع نگرانی آن خبر داد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه از پاسخ مثبت فرماندهی و کنترل تنگه هرمز منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به درخواست کمک کشتی تجاری خارجی در تنگه هرمز و رفع نگرانی آن خبر داد.
مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد که قرار بود فردا برگزار شود، لغو شد.
درخواست فرماندار دارفور شمالی برای آتش‌بس فوری و تداوم حملات هوایی ارتش سودان علیه مواضع نیروهای واکنش سریع در خارطوم از جدیدترین تحولات میدانی سودان است.
رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران: احتمالا بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام زاده داوود و کن خواهیم داشت که مانند سال گذشته منجر به سیل می‌شود. احتمالا این سیل وارد منطقه ۵ و ۲۲ شود چرا که این مناطق در معرض رود دره قرار دارند. احتمالا به درخواست فرمانداری مسیر امام زاده داوود به سمت تهران بسته می‌شود.
در پی درخواست ستاد بحران کشور و دستور فرمانده کل ارتش و امریه‌های واصله از فرماندهی نیروی زمینی ارتش و هوانیروز، خلبانان و کارکنان فنی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش (اصفهان) در روزهای اخیر، اقدامات گسترده و مؤثری در برقراری پرواز برای خدمت در شهرستان‌های کوهرنگ و فریدون‌شهر انجام داده‌اند.
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه اولویت اصلی هدف از حضور مشاوران روحانی در کلانتری‌ها برای ارائه مشاوره به نیرو‌های کادر و وظیفه است، تصریح کرد: چنانچه افرادی خارج از کارکنان کلانتری‌ها نیز درخواست مشاوره داشته باشند به این افراد نیز توسط روحانیون مشاور، مشاوره داده می‌شود. البته در کلانتری‌ها مشاورانی در دوائر مشاوره کلانتری‌ها برای ارائه خدمات به مراجعان وجود دارد.
اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استان فارس در یک کنفرانس خبری گفت، ابتدای سال ۱۴۰۱ باغ جنت در شهر شیراز به‌عنوان اولین مکان تجمعات قانونی معرفی شده است و احزاب می‌توانند با مراجعه به فرمانداری درخواست تجمعات دهند: «هر صنفی می‌خواهد تجمع کند، مدیر مربوطه هم در آن تجمع برای پاسخگویی حضور پیدا می‌کند، لذا زمینه اعتراض قانونی و جدا شدن اعتراضات قانونی از اغتشاشات فراهم شده است.»
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه برای برنامه هفتم و لایحه بودجه سال آینده این تقاضا را داریم، گفت: برابر ماده۴۹ قانون وظیفه عمومی حقوق سربازان وظیفه حداقل ۶۰ درصد و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیرو‌های مسلح مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری است که با توجه به تحصیلات و درجات آنان توسط ستاد کل تهیه شده و به تصویب فرماندهی کل می‌رسد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: به دستور فرماندهی انتظامی فراجا افراد مشمولی که امسال در دانشگاه‌ها قبول شدند، می‌توانند درخواست معافیت تحصیلی خود را ارائه دهند.
امیر دریادار دوم گفت: تیم اسکورت نیروی دریایی ارتش تحت فرماندهی ناوشکن جماران در محدوده دریای سرخ پس از درخواست کمک از سوی کشتی ایرانی با قایق‌های مهاجم درگیر و آنها را متواری کردند.
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: تیم اسکورت نیروی دریایی ارتش تحت فرماندهی ناوشکن جماران در محدوده دریای سرخ پس از درخواست کمک از سوی کشتی ایرانی با قایق‌های مهاجم درگیر و آن‌ها را متواری کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ